SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er al eens een regenpak voor mezelf gekocht.
Ik vind het normaal vallen, maar de maten zijn dus wel iets anders. Maat 18-24 maanden staat bij voor maat 86. Shirtjes in die maat vallen hier ook echt als een 86.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef appelsap het volgende:
Die kleur staat haar echt heeel mooi Becky!
Ik heb een vraag..
Hoe is de pasvorm bij Zara over het algemeen voor jongens voor broeken en shirts? Valt het groot qua maat? Vallen shirts wijd of juist wat smaller?
Nee, die hebben ze alleen maar in het wit. Flauw. Misschien in de zomer wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Twinkly, die zijn mooi! Hebben ze die ook zonder mouwtjes?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ach, op Aruba zal hij toch in een luier of in z'n blote niksje rondlopen, dus daar is het niet voor nodig.
heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ach, op Aruba zal hij toch in een luier of in z'n blote niksje rondlopen, dus daar is het niet voor nodig.
Hoop het ook! Hema heeft al best veel korte mouwen rompers, maar daar vond ik er maar eentje leuk van en die heb ik dus al gekocht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef Twinkly het volgende:
Misschien moeten de bedrukte korte mouwen rompers nog binnenkomen, ik hoop het!
Dan kan ik ze hier beter de hele zomer lange mouwen en lange broek aan doen, lang in de zon verbranden ze sowiesoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf altijd het idee dat het fijn is om de schouders bedekt te hebben. Het is een plek waar ikzelf gauw verbrand. Nu moet je je kind zoveel mogelijk uit de zon houden, maar toch.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Memmel het volgende:
Ik ben in Parijs! Ben net bij GAP geweest, maar geen badpak voor anna kunnen vinden. Wel een heeeeeeele hoop andere dingetjes!
Manlief zei net, de eerste of de laatste. Dus ik denk dat het de laatste gaat worden, die zit volgens mij lekker, is makkelijk aan en uit te trekken en is erg mooi. Nog even een paar dagen twijfelen en neuzen en dan waarschijnlijk bestellen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
nice!
ik ben benieuwd naar je vangst als je terug bent!
Juud dat laatste pakje!! hands down![]()
![]()
mettekijk haar nou staan op dr mooie stappers
ik zou de laatste doen, die vind k t leukst voor een pasgeboren babyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Manlief zei net, de eerste of de laatste. Dus ik denk dat het de laatste gaat worden, die zit volgens mij lekker, is makkelijk aan en uit te trekken en is erg mooi. Nog even een paar dagen twijfelen en neuzen en dan waarschijnlijk bestellen...
Ohh, ik moet de 31e naar Parijs voor mijn werk, maar we hebben nog wel een paar uurtjes over. Waar zit de GAP in Parijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Memmel het volgende:
Ik ben in Parijs! Ben net bij GAP geweest, maar geen badpak voor anna kunnen vinden. Wel een heeeeeeele hoop andere dingetjes!
die eerste is ook superleuk maar qua aantrekken enzo zou ik zelf voor die laatste gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Manlief zei net, de eerste of de laatste. Dus ik denk dat het de laatste gaat worden, die zit volgens mij lekker, is makkelijk aan en uit te trekken en is erg mooi. Nog even een paar dagen twijfelen en neuzen en dan waarschijnlijk bestellen...
Je kunt beter vragen: waar niet?! Ik ben op de champs elysee (met de auto, haha, ik leek wel een gesjeesde fransoos) geweest, da's een vrij grote. Maar als je naar galeries lafayette kunt, de hoofdvestiging, daar is het echt kinderspullen-galore! Zit ook een gap in, dus ben je gelijk klaar. En benetton zit daar ook groot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ohh, ik moet de 31e naar Parijs voor mijn werk, maar we hebben nog wel een paar uurtjes over. Waar zit de GAP in Parijs?
Iemand anders tips waar ik heen MOET in Parijs voor leuke Daan kleertjes?
Ik heb ook idd van die zachte badstof overslagrompers en truitjes. Met broekjes met en zonder voetjes. Voor de eerste twee weken, daarna maar af en toe iets over haar hoofd schuiven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die eerste is ook superleuk maar qua aantrekken enzo zou ik zelf voor die laatste gaan.
Ik zei het laatst nog tegen B. haha bij de derde koop ik in de kleine maten enkel zacht overslag-spul, als t maar niet over dat hoofdje hoeft en lekker zacht is. echt he, daar doe je dan 2 kinderen over voor je er over uit bent![]()
oooh!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Sugarsnap het volgende:
Voor de low-budget shoppers, bij Wibra zijn er volgende week weer baby-aanbiedingen. In de folder staan iig superleuke meisjeskleding. Mijn moeder gaat morgen (dan ligt het vaak al in de winkel) meteen voor me kijken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Keshet het volgende:
Aanvulling na het lezen van je volgende post: Ik ga met de auto, dus ja, dat lukt allemaal wel.
leuk jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef Sugarsnap het volgende:
Mijn moeder gaat voor mij kijken voor het rode rokje, rood/roze jurkje met dunne bandjes en het bolero'tje in rood en wit. En voor Bram de geruite skatebroek
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Die washandjes zijn ook te schattig! En dat boxpakje is belachelijk goedkoop!
He bah. Bah bah bah.
Ja, echt stomquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:46 schreef oeke het volgende:
He, ik vind het helemaal niet zo leuk, de jongenskleertjes in de wibra folder.![]()
De meisjeskleertjes zijn leuk en ook nog eens met velen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |