Ik vind het echt een geweldig jurkje maar nog wel iets te lang.

Misschien kun je 'm combineren met een donkerbruine romper of een shirtje? Dan knallen de plaatjes er iets meer uit!
Wolf! Wat staat dat groene pakje je leuk! Dat buikje.

Ik verbaas me echt over de pasvorm van zijn jasje. Hij zit echt geweldig! Dat ken ik niet zo van de Wibra zeg maar.

Claudia, fijn dat je zoveel rompers hebt gehad!
Daar heb ik vorig jaar ook wel van geleerd hoor. Dan heb je een shitload aan kleertjes en dan is 't ineens 30 graden en dan heeft je muppet wekenlang bijna alleen maar rompertjes aan.
Ik koop voor de zomer een paar rompertjes die er gewoon extra leuk uitzien. Qua extra kleding ben ik eigenlijk (denk ik) alleen nog op zoek naar korte broekjes.
Emma had vorige week gespuugd op het KDV (again ja) en toen kwam ze thuis in een afritsspijkerbroekje. Ik heb d'r toen een half uurtje rond laten dingesen in de korte broek versie. Dat stond toch schattig.
Hebben jullie ook het idee dat kindjes sneller leren kruipen in blote beentjes dan wanneer ze kleding aanhebben? Je glijdt wat minder weg lijkt me?
Ik heb laatst trouwens bij de Primark een donkerblauw zwempakje gekocht, met grote witte stippen erop. Bij de hema nog een zwembroekje met bijpassende zonnehoed. Zo een die je met touwtjes vastknoopt onder de kin, (de hoed he, niet 't broekje!

) dat leek me wel handig.
Ik heb onverwachts een dagje vrij. Emma is naar 't KDV, ik ga zo eens even lekker de stad in.
Oh, wie had het nou laatst over kleding van C&A? Ik kijk er ook regelmatig hoor. En inderdaad, de ene keer vind ik het niks en een andere keer hebben ze ineens weer superleuke dingen.
Ik ben zo blij met dit shirtje:
Op 't KDV hadden ze een staartje gemaakt.
Past goed, fijne lengte, leuk plaatje en de lange witten mouwen zitten er aan vast.
Vraagje nog trouwens, de flockprint wordt steeds pluiziger. Dat heb ik niet alleen bij dit shirtje maar bij alle shirtjes met zo'n flockprint. Ik was ze binnenstebuiten, niet te warm, niet in de droger...Wat doe ik fout?

Claudia, heb je Lena's kleur al gevonden?

Karin, wat rot! Ik zou aangifte doen, gewoon om 't principe!
/einde chaospost!