abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93849916
Die overgang naar maat 80 als de 74 cm gaat ook niet op als je kind geen spekkies heeft.

Huup, Isabeau heeft het roze/oranje jurkje aan dat ik van je heb overgenomen. Ik zal er vanmiddag een foto van nemen. Het staat namelijk als de lente in textielvorm! Echt, ik word al vrolijk als ik er naar kijk! Ik had mijn twijfels over die kleuren bij Isabeau, maar ik ben helemaal verkocht.
pi_93849925
Balen Karin! Echt zo stom zoiets!
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:42:21 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93850395
Nou ja Karin, stom zeg, ik zou me zelf echt rot voelen als ik de verkoopster was.

Wolf, leuke outfits zeg! Die DPAM rompers zijn zo leuk.

Hier kan Noortje eindelijk het DPAM jurkje aan wat ik met Kerst in Reims heb gekocht
Ze kijkt er wel wat beteuterd bij

Overzicht

Krijg hem er niet echt goed op met iphone. Straks met gewone camera maar. Ze kan er niet heul goed in krupen en die schoentjes zijn ook niet helemaal je van het voor een baby die nog niet los kan lopen. Weet ook nog niet of de kleur wat voor d'r is, het maakt haar wel bleek.
pi_93850470
Ik vind die kleur wel kunnen doordat je er iets in een wat fellere kleur onder hebt gedaan, maar hij is nog wel lang. Ik vind het wel een schattig jurkje
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:54:26 #55
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93850696
haha is zeker lang. toch is dit dan weer een 12 moins/74 cm. Blijft gek met die maten.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:01:27 #56
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93850899
Ik vind het echt een geweldig jurkje maar nog wel iets te lang. :@Misschien kun je 'm combineren met een donkerbruine romper of een shirtje? Dan knallen de plaatjes er iets meer uit!

Wolf! Wat staat dat groene pakje je leuk! Dat buikje. O+ Ik verbaas me echt over de pasvorm van zijn jasje. Hij zit echt geweldig! Dat ken ik niet zo van de Wibra zeg maar. :@

Claudia, fijn dat je zoveel rompers hebt gehad!
Daar heb ik vorig jaar ook wel van geleerd hoor. Dan heb je een shitload aan kleertjes en dan is 't ineens 30 graden en dan heeft je muppet wekenlang bijna alleen maar rompertjes aan. :')
Ik koop voor de zomer een paar rompertjes die er gewoon extra leuk uitzien. Qua extra kleding ben ik eigenlijk (denk ik) alleen nog op zoek naar korte broekjes.

Emma had vorige week gespuugd op het KDV (again ja) en toen kwam ze thuis in een afritsspijkerbroekje. Ik heb d'r toen een half uurtje rond laten dingesen in de korte broek versie. Dat stond toch schattig. O+

Hebben jullie ook het idee dat kindjes sneller leren kruipen in blote beentjes dan wanneer ze kleding aanhebben? Je glijdt wat minder weg lijkt me?

Ik heb laatst trouwens bij de Primark een donkerblauw zwempakje gekocht, met grote witte stippen erop. Bij de hema nog een zwembroekje met bijpassende zonnehoed. Zo een die je met touwtjes vastknoopt onder de kin, (de hoed he, niet 't broekje! :D ) dat leek me wel handig.

Ik heb onverwachts een dagje vrij. Emma is naar 't KDV, ik ga zo eens even lekker de stad in. O+

Oh, wie had het nou laatst over kleding van C&A? Ik kijk er ook regelmatig hoor. En inderdaad, de ene keer vind ik het niks en een andere keer hebben ze ineens weer superleuke dingen.

Ik ben zo blij met dit shirtje:

Op 't KDV hadden ze een staartje gemaakt. :')
Past goed, fijne lengte, leuk plaatje en de lange witten mouwen zitten er aan vast.

Vraagje nog trouwens, de flockprint wordt steeds pluiziger. Dat heb ik niet alleen bij dit shirtje maar bij alle shirtjes met zo'n flockprint. Ik was ze binnenstebuiten, niet te warm, niet in de droger...Wat doe ik fout? :@

Claudia, heb je Lena's kleur al gevonden? :)

Karin, wat rot! Ik zou aangifte doen, gewoon om 't principe!

/einde chaospost! *O*
A grand adventure has begun.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:05:03 #57
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93851001
Dat is wel raar.. hier pluist flock nooit!
Ik was binnenstebuiten, 30 á 40 graden, niet in de droger en binnenstebuiten strijken.
Maar al het flock wat ik heb komt van de H&M.
pi_93851178
Op deze foto zie ik ineens heel erg hoe Emma op d'r vader lijkt!

Schattig dat staartje!
pi_93851218
geen idee keshet :?
in welke maat zit Emma nu?
dat staartje! :D O+

ben benieuwd Sorbo!

Oooh Noortje wat ben je ook een scheetje toch O+

mijn muppet ziet er zo eigenwijs uit vandaag :D ik vind het riempje zo wijs staan bij haar nu, zo groot ineens :D en dan heeft ze ook nog twee staartjes in (scheef, met dank aan mij :') ) mijn peutertje O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93851270
Waar is de foto?!
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:17:31 #61
265732 Keshet
pi_93851331
Emma zit nu in 68 en gaat richting 74! Qua breedte past ze nog wel in 56 trouwens. :')

Ik leg het trouwens ook verkeerd uit, het flock pluist niet maar het trekt pluisjes aan zeg maar. :D Hoe zorg ik ervoor dat flock pluisjesafstotend werkt? :D

Sorbo, ze lijkt echt vreselijk op d'r vader. 't wordt wel steeds minder. Qua gedrag lijkt ze meer op mij, ook qua blikken enzo maar uiterlijk is 't echt twee druppels water d'r vader.

Foto van je peuter Huup!
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:20:51 #62
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93851451
Oh! dat heb ik wel :P
Heb zo'n stofrolding en dat werkt goed, s'ochtends voor het naar school gaan even erover en klaar.
Valt niet veel aan te doen denk ik.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:22:42 #63
265732 Keshet
pi_93851501
Dat doe ik nu inderdaad ook maar ik hoopte dat 't nog makkelijker kon. :@ :D
pi_93851537
Tss luilak!

Ik ga dit weekend de kast maar weer eens uitruimen, want ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat mt 74 er nu écht uit moet. Te kort en te krap is geen gezicht en het kan gewoon niet meer.

Mooi, is d'r weer wat meer ruimte voor nieuw spul ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:33:18 #65
265732 Keshet
pi_93851778
Ik vind ook dat Isabeau écht niet meer in kleding in maatje 74 past hoor. Hoogwaterbroeken, shirts te kort bij de buik en mouwen enzo. Nee, brr. :{w
Ik liep me er al wéken aan te storen! :{w

Zet maar gauw op de foto! O-) O-) O-)

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef Keshet het volgende:
Emma zit nu in 68 en gaat richting 74!
pi_93851829
Sorry schat, ik moet het bewaren voor mijn afbaknichtje (zoals Huup het draagmoederproject treffend omschreef ;) ).

Maar misschien zijn er wel een paar dingen die ik wegdoe, omdat ik bv weet dat het niet de smaak van mijn schoonzus is. Die heeft een nóg truttiger smaak dan ik :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:39:01 #67
265732 Keshet
pi_93851909
Whehe, afbaknichtje! :D

I know, I know! :'( Maar ik hou me aanbevolen voor leuke dingen in die maat, niet alleen van jou natuurlijk. ;)
Ik ben vooral op zoek naar wat broekjes.
pi_93851942
Ik beloof je dat ik dat in gedachten houd als ik de kast doorga.
pi_93851970
Ik heb alleen sowieso weinig broekjes in die maat. Pas sinds Isabeau goed kan lopen vind ik broekjes echt leuk.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:43:18 #70
265732 Keshet
pi_93851999
Dan is 't goed!

Ik heb echt zo'n zin in de zomer. Lekkere blote beentjes en armpjes!

Oh, echt joh? Ik heb dat precies omgekeerd. Ik vind/vond jurkjes en rokjes irritant qua opkruipen en kou enzo!
pi_93852057
Eigenlijk vind ik gewoon alle kleding leuker nu ze loopt, maar ik vond broekjes vaak zo stijf ofzo.. weetikveel.

Ik merk wel, wat Huup ook zegt, dat ik iets meer stoere dingen leuk begin te vinden omdat ze gewoon geen zacht pluizig baby'tje meer is.

Maar nog steeds groot fan van jurkjes hier.
pi_93855666
quote:
18s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Waar is de foto?!
ja sorry, we waren naar t ziekenhuis. En t peutertje is er wel eentje die een middagslaapje nodig heeft, ondanks dat ze nu in haar bedje net ligt te doen alsof dat niet zo is :')
ik zal straks ns kijken.

Keshet ik heb denk ik misschien nog wel wat zomerdingen in maat 74, ik kan strakjes wel even gaan kijken. Als bovengenoemde stuiterbol niet het bedje hyper meer door stuitert that is :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93856451
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Keshet het volgende:
Wolf! Wat staat dat groene pakje je leuk! Dat buikje. O+ Ik verbaas me echt over de pasvorm van zijn jasje. Hij zit echt geweldig! Dat ken ik niet zo van de Wibra zeg maar. :@

Hebben jullie ook het idee dat kindjes sneller leren kruipen in blote beentjes dan wanneer ze kleding aanhebben? Je glijdt wat minder weg lijkt me?

Van de Wibra vind ik de broekjes meestal echt als een zak vallen, totaal geen model. Hoewel ik er afgelopen zomer wel meerdere fijne korte broekjes vandaan had. Maar de lange vind ik niet mooi vallen van daar.

Vond ik destijds ook, dat ze zo wegglijden als je een gladde vloer hebt maar op zich gaat dat vrij snel over in goed stevig kruipen hoor, let maar op.
En wat een ontzettend leuke foto van Emma! Dat staartje staat haar echt super!

Becky, erg leuk jurkje! Maar hij lijkt me nog wat groot.Zowel bij de armsgaten (of valt dat mee?) en in de lengte. Vaag dan hoe die maten bij Dpam soms zo verschillend vallen per kledingstuk.
Komende zomer lijkt me dat jurkje ook erg leuk staan met bijv zo'n lief roezel luierbroekje eronder ipv romper
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93859724
mijn dreumespeuter (een dreuter! :D) met haar staartjes O+

zo poseert ze tegenwoordig als ze door krijgt dat je een foto maakt :D

Ik vind t zo leuk dat ze haar-frutsels weer laat zitten.
En een riempje om de broek laat haar er gelijk ouder uitzien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93859808
Leuk! Dat je dat voor elkaar krijgt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')