abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:17:31 #61
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93851331
Emma zit nu in 68 en gaat richting 74! Qua breedte past ze nog wel in 56 trouwens. :')

Ik leg het trouwens ook verkeerd uit, het flock pluist niet maar het trekt pluisjes aan zeg maar. :D Hoe zorg ik ervoor dat flock pluisjesafstotend werkt? :D

Sorbo, ze lijkt echt vreselijk op d'r vader. 't wordt wel steeds minder. Qua gedrag lijkt ze meer op mij, ook qua blikken enzo maar uiterlijk is 't echt twee druppels water d'r vader.

Foto van je peuter Huup!
A grand adventure has begun.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:20:51 #62
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93851451
Oh! dat heb ik wel :P
Heb zo'n stofrolding en dat werkt goed, s'ochtends voor het naar school gaan even erover en klaar.
Valt niet veel aan te doen denk ik.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:22:42 #63
265732 Keshet
pi_93851501
Dat doe ik nu inderdaad ook maar ik hoopte dat 't nog makkelijker kon. :@ :D
pi_93851537
Tss luilak!

Ik ga dit weekend de kast maar weer eens uitruimen, want ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat mt 74 er nu écht uit moet. Te kort en te krap is geen gezicht en het kan gewoon niet meer.

Mooi, is d'r weer wat meer ruimte voor nieuw spul ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:33:18 #65
265732 Keshet
pi_93851778
Ik vind ook dat Isabeau écht niet meer in kleding in maatje 74 past hoor. Hoogwaterbroeken, shirts te kort bij de buik en mouwen enzo. Nee, brr. :{w
Ik liep me er al wéken aan te storen! :{w

Zet maar gauw op de foto! O-) O-) O-)

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef Keshet het volgende:
Emma zit nu in 68 en gaat richting 74!
pi_93851829
Sorry schat, ik moet het bewaren voor mijn afbaknichtje (zoals Huup het draagmoederproject treffend omschreef ;) ).

Maar misschien zijn er wel een paar dingen die ik wegdoe, omdat ik bv weet dat het niet de smaak van mijn schoonzus is. Die heeft een nóg truttiger smaak dan ik :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:39:01 #67
265732 Keshet
pi_93851909
Whehe, afbaknichtje! :D

I know, I know! :'( Maar ik hou me aanbevolen voor leuke dingen in die maat, niet alleen van jou natuurlijk. ;)
Ik ben vooral op zoek naar wat broekjes.
pi_93851942
Ik beloof je dat ik dat in gedachten houd als ik de kast doorga.
pi_93851970
Ik heb alleen sowieso weinig broekjes in die maat. Pas sinds Isabeau goed kan lopen vind ik broekjes echt leuk.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:43:18 #70
265732 Keshet
pi_93851999
Dan is 't goed!

Ik heb echt zo'n zin in de zomer. Lekkere blote beentjes en armpjes!

Oh, echt joh? Ik heb dat precies omgekeerd. Ik vind/vond jurkjes en rokjes irritant qua opkruipen en kou enzo!
pi_93852057
Eigenlijk vind ik gewoon alle kleding leuker nu ze loopt, maar ik vond broekjes vaak zo stijf ofzo.. weetikveel.

Ik merk wel, wat Huup ook zegt, dat ik iets meer stoere dingen leuk begin te vinden omdat ze gewoon geen zacht pluizig baby'tje meer is.

Maar nog steeds groot fan van jurkjes hier.
pi_93855666
quote:
18s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Waar is de foto?!
ja sorry, we waren naar t ziekenhuis. En t peutertje is er wel eentje die een middagslaapje nodig heeft, ondanks dat ze nu in haar bedje net ligt te doen alsof dat niet zo is :')
ik zal straks ns kijken.

Keshet ik heb denk ik misschien nog wel wat zomerdingen in maat 74, ik kan strakjes wel even gaan kijken. Als bovengenoemde stuiterbol niet het bedje hyper meer door stuitert that is :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93856451
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Keshet het volgende:
Wolf! Wat staat dat groene pakje je leuk! Dat buikje. O+ Ik verbaas me echt over de pasvorm van zijn jasje. Hij zit echt geweldig! Dat ken ik niet zo van de Wibra zeg maar. :@

Hebben jullie ook het idee dat kindjes sneller leren kruipen in blote beentjes dan wanneer ze kleding aanhebben? Je glijdt wat minder weg lijkt me?

Van de Wibra vind ik de broekjes meestal echt als een zak vallen, totaal geen model. Hoewel ik er afgelopen zomer wel meerdere fijne korte broekjes vandaan had. Maar de lange vind ik niet mooi vallen van daar.

Vond ik destijds ook, dat ze zo wegglijden als je een gladde vloer hebt maar op zich gaat dat vrij snel over in goed stevig kruipen hoor, let maar op.
En wat een ontzettend leuke foto van Emma! Dat staartje staat haar echt super!

Becky, erg leuk jurkje! Maar hij lijkt me nog wat groot.Zowel bij de armsgaten (of valt dat mee?) en in de lengte. Vaag dan hoe die maten bij Dpam soms zo verschillend vallen per kledingstuk.
Komende zomer lijkt me dat jurkje ook erg leuk staan met bijv zo'n lief roezel luierbroekje eronder ipv romper
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93859724
mijn dreumespeuter (een dreuter! :D) met haar staartjes O+

zo poseert ze tegenwoordig als ze door krijgt dat je een foto maakt :D

Ik vind t zo leuk dat ze haar-frutsels weer laat zitten.
En een riempje om de broek laat haar er gelijk ouder uitzien.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93859808
Leuk! Dat je dat voor elkaar krijgt...
pi_93861409
Amelie!! je lijkt echt groot zo!!
En huup! Je maakt gewoon een zigzagscheiding joh!!! Da's hip!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93861674
Wat een lieve dreuter met staartjes O+
pi_93862117
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Amelie!! je lijkt echt groot zo!!
En huup! Je maakt gewoon een zigzagscheiding joh!!! Da's hip!
das nie hip gekske, das per ongeluk :P ;)

zulke dingen lukken me echt niet hoor, ik ben allang blij als ze lang genoeg stil zit zodat ik die staarten er zonder al teveel rare bobbels en dergelijke in krijg :D

maar ik vind het wel erg leuk om iets met de haartjes te doen. Het gaat me dan niet per se om het tutten met haartjes ofzo want daar heb ik niet zo heel veel mee, maar ik vind het zo leuk staan, staartjes en knipjes en dergelijke <3
Voor een jongetje ben ik gek genoeg dan weer helemaal niet van de gel en toestanden enzo :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93862196
Sinds wanneer laat ze het zitten Huup? (maw, is er nog hoop voor mijn lade vol knipjes en strikjes?!)
pi_93862215
't Staat haar in elk geval mooi!
pi_93862455
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
Sinds wanneer laat ze het zitten Huup? (maw, is er nog hoop voor mijn lade vol knipjes en strikjes?!)
Euh ik weet het eigenlijk niet meer, een maand of 3 ofzo? Iets langer? Daarvoor liet ze het soms wel soms niet zitten. Nu gaat er nog steeds wel eens een staartje of knipje uit hoor, maar ik heb het idee dat er dan zo'n haartje scheef zit, je kent het gevoel, dat het trekt ofzo. Ik probeer het dus ook niet te strak in te doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93862640
Hmm, nou ja, ik houd hoop. Een enkel staartje op haar hoofd wil ze nog wel eens een poosje laten zitten, een staartje achter op haar hoofd ook, maar speldjes en staartjes aan de zijkant zijn geen lang leven beschoren. Hooguit een seconde of drie.
pi_93862688
S heeft haar staartjes/speldjes enzo er maar zo weinig uitgehaald dat ik het niet eens onthouden heb als een fase. Die liet alles dus meestal gewoon zitten, vanaf het allereerste begin. :o
pi_93862765
Gewoon afwachten dan maar ;) komt vast vanzelf wel weer in de zomer als ze doorkrijgt dat het fijner is zonder die plakhaartjes in je snoet. Amélie heeft best wel lang met coupe ontplofte pluizenbol gelopen omdat ze het niet in liet, tsja, weinig aan te doen dan :P
Wel jammer dat het er door die net wel/net niet krullen van haar altijd wat onverzorgd uitzag, alsof het een maand niet gekamd was zeg maar :') maar daar doe je weinig aan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93862993
ohja en uit de categorie, dingen die je nooit zou kopen :Y)

bodywarmers en crocs :P

nou vooruit, de bodywarmer is een doorschuiver van B.'s nichtje, die had ik zelf niet van het rek getrokken eerlijk gezegd :@ maar ik vind hem enorm leuk staan :D
en de crocjes zijn van SC's meisje geweest O+ ze vond het hilarisch dat ze haar teentjes door de gaatjes aan kon raken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93863097
Hmm, voor mij blijven ze nog even in die categorie staan hoor. ;) hoewel het inderdaad wel leuk staat.

Isabeau heeft megakruinen achter op haar hoofd, dat heeft ook een leuk ontplofeffect. Ach... er komt vast een dag dat ze smeekt of ik het in wil vlechten ofzo.

Gisteren op het kdv hadden ze een dun elastiekje gebruikt, zoeentje die beter blijft zitten... Moet je net Isabeau hebben, die heeft net zo lang gepeuterd en getrokken tot het ding er mét een enorme pluk haar uit was. }:|
pi_93863152
Wat trekt ze trouwens een heerlijk snoetje op die foto!
pi_93863209
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Keshet het volgende:
Claudia, fijn dat je zoveel rompers hebt gehad!
Daar heb ik vorig jaar ook wel van geleerd hoor. Dan heb je een shitload aan kleertjes en dan is 't ineens 30 graden en dan heeft je muppet wekenlang bijna alleen maar rompertjes aan. :')
Ik koop voor de zomer een paar rompertjes die er gewoon extra leuk uitzien. Qua extra kleding ben ik eigenlijk (denk ik) alleen nog op zoek naar korte broekjes.
Nou, inderdaad! Al die shirts met korte mouwen bleven in de kast hangen. Ik heb dus ook gewoon leuke rompers gekocht, en ik ben er niet zuinig mee geweest want ik heb gemerkt dat je er niet gauw te veel van hebt.

quote:
Claudia, heb je Lena's kleur al gevonden? :)
Haha, lief dat je ernaar vraagt. Ze heeft vandaag een pasteltint aan en het staat weer voor geen meter. Hard roze en rood zijn in ieder geval een succes. Ik vind hard blauw ook mooi staan maar mijn lief niet. Wit doet het ook goed, vind ik.

Wat een posting! _O_
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93863248
Crocs zou ik nooit doen! Mijn dochter heeft nu een wit paar met gekleurde bloemen. Ze staan echt supercute!
pi_93863310
Willen jullie me alsjeblieft even in de waan laten dat niet ál je principes op het gebied van schoeisel en kleding overboord gaan?!!?
pi_93863323
oei sorbo :X kdv even inlichten daarover dat je dat liever niet meer hebt?

Ik zou zelf dus nog steeds geen bodywarmers kopen, en ook dit printje niet zo snel, het is gewoon mijn smaak niet per se dus dan trek je het ook niet zo snel uit een rek denk ik. Dit was doorgeschoven en B. had het al in een vuilniszak gepropt, die is nog veel erger dan ik ben :') maar ik vond het zonde want misschien toch handig enzo.
Crocjes hangt van het model af.

Oh ik koop voor Elin ook niets voor de zomer :@ idd enkel rompers. Ik heb er nog een shitload van Amélie, hoewel die wel meest met lange mouwen zijn, wellicht koop ik er nog wat bij, maar dat wacht ik nog even af om te zien in welke maat ze dan zit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93863329
Die staartjes van Amélie O+ Ik vind die riem erg leuk staan, al was het niet jullie eerste keus!
Wat grappig dat je haar een paars truitje aangetrokken hebt, je houdt toch niet van paars (of is het blauw, maar maakt mijn computer er paars van?) Ik vind het haar prachtig staan, maar ik ben een beetje paarsverslaafd :P
Hey, had Senna niet ook zo'n bodywarmer? Leuk! O+

Noortje O+ Heel erg leuk dat jurkje! <3!!

Emma! O+ Wat wordt ze groot! Ze heeft nu echt een dreumeskoppie vind ik. Schattig shirtje.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93863399
Rood en hard roze staan Lena heel mooi vind ik :Y en ik denk dat van die witte kleding met gaatjes erin (hoe heet dat ook alweer) ook heel mooi staat.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93863406
Huup, ik vind dat riempje erg leuk! En wat heeft Amélie toch mooie oogjes en een mooie mond en mooie haartjes... O+

Van crocs zal ik nooit fan worden, zelfs niet als Amélie en S. ze dragen. :+
pi_93863461
Claudia, heb je al grijs (mêlee en antraciet) geprobeerd? Hier staan beide kleuren goed. Verder heeft ze vooral fuchsia, wit en aqua.
pi_93863527
Twinkly, broderie? Of Ajour?

Huup, B. weet er wel raad mee dus, met bodywarmers :D

En het kdv heb ik inderdaad verzocht dat niet meer te doen, ze heeft al zoveel haar uit haar hoofd getrokken.. dit hoefde er niet ook nog eens uit.
pi_93863681
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Twinkly het volgende:
Rood en hard roze staan Lena heel mooi vind ik :Y en ik denk dat van die witte kleding met gaatjes erin (hoe heet dat ook alweer) ook heel mooi staat.
Ajour of broderie? een van de twee denk k.
En ja paars, klopt, dit vest hebben we al heel lang :D het was mijn "ik moet me er toch eens overheen zetten, dat stomme paarsgedoe" aankoop :P ik vind deze kleur paars wel erg mooi maar het staat mij zelf gewoon niet; daarom ben ik geneigd om het altijd te laten hangen in winkels. Een echte hekel heb ik aan van die lavendel-paars kleuren :@ die vind ik gewoon echt niet mooi.

Ik ben fan voor allebei mijn meisjes van kobaltblauw, petrol en zeegroen of blauwgroen. Ik vind het zo mooi staan <3 en grijs en donkerbruin.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93863736
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Jore het volgende:
Claudia, heb je al grijs (mêlee en antraciet) geprobeerd? Hier staan beide kleuren goed. Verder heeft ze vooral fuchsia, wit en aqua.
Ik heb een grijs-wit gestreept shirtje van de Hema geprobeerd en dat vind ik erg leuk staan, maar ook wel een tikkeltje jongensachtig. En er zitten rode accenten in, dus het is niet helemaal grijs. Ik heb nog een ander grijs shirtje van de Hema (met muis, oude collectie, is van Ivan geweest) en dat staat niet super maar is misschien ook niet meisjesachtig genoeg. De rompers van de Hema (antraciet (?) met blommen) staan wel leuk, vind ik!

Jemig, wat een geouwehoer. :+

Ik ga even opzoeken wat mêlee voor grijstint is. :o
pi_93863750
Paars heb ik ook moeite mee. Al vind ik het soms ineens heel leuk, meestal bvind ik het niks.
pi_93863866
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:

Een echte hekel heb ik aan van die lavendel-paars kleuren :@ die vind ik gewoon echt niet mooi.
Daar ben ik juist weg van! Ik heb niet voor niets de Zara Lavender gekozen. :Y) Maar het staat Lena echt niet.

quote:
Ik ben fan voor allebei mijn meisjes van kobaltblauw, petrol en zeegroen of blauwgroen. Ik vind het zo mooi staan <3 en grijs en donkerbruin.
Vind ik ook heel mooi, die diepe kleuren. En het leuke is dat ze niet zo meisjesachtig zijn en wat meer variatie in je garderobe brengen. Ik moet ze hier echt eens proberen!
pi_93863883
Ik hou ook niet van lavendel en lila, ik hou van diep paars. Maar de draagdoek van Claudia vind ik prachtig, gek genoeg.

Geouwehoer? Het is heel belangrijk hoor!! :P

Broderie of ajour inderdaad, maar als ik daar op google krijg ik vreselijk truttige dingen.
Ik bedoel een shirtje van de Hema wat ze volgens mij altijd in de newborn collectie hebben, ik kan het alleen op de site niet vinden.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:19:04 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93863918
Lekker oppervlakkig idd deze praat! Heerlijk!
Ik vind voor Anna met name zwart en knalroze erg mooi. Haar eigen "liefelingste kleur" zijn roze en paars. Grijs staat haar dan weer niet heel leuk.
En Morris vind ik kobalt/korenblauw ernstig leuk staan. Dan komt zijn rossige koppie en zijn ogen erg mooi uit. En zwart toch ook wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93864017
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Paars heb ik ook moeite mee. Al vind ik het soms ineens heel leuk, meestal bvind ik het niks.
Dit was tegen mijn eigen verwachting in een hele tijd een van mn favoriete combinaties :D paars met geel dus.

Korenblauw is dat hetzelfde als kobaltblauw Mems? Je kunt het idd echt zien dat sommige kleuren die oogjes of haarkleur er ineens uit laten knallen :Y

Claudia kun je niet zo'n GMK jurkje of vestje in zo'n kleurtje voor Lena bestellen? het is jammer dat Elin en Lena in vrijwel dezelfde maat zitten anders had je die van hier wel kunnen proberen qua kleur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93864309
Ik heb nog naar GMK-spul gekeken, maar dat was in die periode dat er vrijwel niks verkrijgbaar was. Even kijken of dat inmiddels beter is.

Op de H&M-site zag ik een foto van een meisje in een roze-wit gestreept broekje (hard roze welteverstaan) en een harde tint geel erboven. Dat stond zo leuk! Ik zou er zelf nooit op gekomen zijn. Dat paars met geel vind ik ook erg leuk! (Wat kan Amélie eigenlijk veel hebben.)
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:37:16 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93864663
Huup, ik vind korenblauw iets minder intens dan kobalt.
Een dopje van de spa blauw is voor mij kobalt, koren is dan weer iets lichter dan dat.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93864892
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik vind korenblauw iets minder intens dan kobalt.
Een dopje van de spa blauw is voor mij kobalt, koren is dan weer iets lichter dan dat.
ah ok duidelijk :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93871916
Ik vind blauw ook altijd erg mooi staan bij Amélie.

Claudia, die warme kleur rood die Lena vorige week aanhad vond ik haar erg mooi staan. Hemelsblauw lijkt me ook mooi bij haar.

Bij Isabeau vind ik de meeste kleuren eigenlijk wel goed staan, behalve felroze, maar ik geloof dat ik dat hier al drie miljoen keer verkondigd heb. Memmel, misschien moet ik hieruit concluderen dat ík gewoon heel oppervlakkig ben :D

Huup, ik heb foto's gemaakt van Isabeau in 't jurkje, maar het uploaden schiet niet echt op. Hij blijft hangen op 4 procent. Even kijken of 't op een andere manier lukt...
pi_93872332
gelukt!

pi_93872366
En zie je wat daar gewoon langer dan 1 minuut in d'r haartjes zat?!
pi_93872474
Leuk, Sorbo! Ik heb alleen een irrationele afkeer van kraagjes. :o

Heeft Isabeau eigenlijk wel eens groen aan?
pi_93872541
Jazeker! Maar dan vooral olijfgroen of donkergroen. Niet echt grasgroen. Staat haar érg mooi vind ik.
pi_93872558
Kraagjes met een strik zijn helemaal horror voor jou neem ik aan? ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:35:54 #113
265732 Keshet
pi_93872592
Weer iets erbij op Claudia's lijstje. :D

Isabooi. O+
pi_93872595
Haha, ik hou ook niet van kraagjes. Maar de kleuren staan haar erg goed!

Ik ben even een foto aan het uploaden van mijn stoere ventje. Met wat hij vandaag aanhad zag ik ineens hoe hij er straks uit zal zien, als grote jongen. O+
pi_93872789

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 09-03-2011 20:45:08 ]
pi_93872907
Als een stuk, Groof! O+
pi_93872958
Echt hè? :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:47:20 #118
265732 Keshet
pi_93873149
R.! O+
Ik zie de grote kerel die 't volgens mij gaat worden er ook al wel in!

Ontopic: Leuke kleertjes! :D
pi_93873219
Twas wel ontopic hoor. Het zit hem nl in de kleertjes. ;)
pi_93873354
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jazeker! Maar dan vooral olijfgroen of donkergroen. Niet echt grasgroen. Staat haar érg mooi vind ik.
Footooooo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')