quote:
ja sorry, we waren naar t ziekenhuis. En t peutertje is er wel eentje die een middagslaapje nodig heeft, ondanks dat ze nu in haar bedje net ligt te doen alsof dat niet zo isquote:
Van de Wibra vind ik de broekjes meestal echt als een zak vallen, totaal geen model. Hoewel ik er afgelopen zomer wel meerdere fijne korte broekjes vandaan had. Maar de lange vind ik niet mooi vallen van daar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Keshet het volgende:
Wolf! Wat staat dat groene pakje je leuk! Dat buikje.Ik verbaas me echt over de pasvorm van zijn jasje. Hij zit echt geweldig! Dat ken ik niet zo van de Wibra zeg maar.
Hebben jullie ook het idee dat kindjes sneller leren kruipen in blote beentjes dan wanneer ze kleding aanhebben? Je glijdt wat minder weg lijkt me?
das nie hip gekske, das per ongelukquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Amelie!! je lijkt echt groot zo!!
En huup! Je maakt gewoon een zigzagscheiding joh!!! Da's hip!
Euh ik weet het eigenlijk niet meer, een maand of 3 ofzo? Iets langer? Daarvoor liet ze het soms wel soms niet zitten. Nu gaat er nog steeds wel eens een staartje of knipje uit hoor, maar ik heb het idee dat er dan zo'n haartje scheef zit, je kent het gevoel, dat het trekt ofzo. Ik probeer het dus ook niet te strak in te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
Sinds wanneer laat ze het zitten Huup? (maw, is er nog hoop voor mijn lade vol knipjes en strikjes?!)
Nou, inderdaad! Al die shirts met korte mouwen bleven in de kast hangen. Ik heb dus ook gewoon leuke rompers gekocht, en ik ben er niet zuinig mee geweest want ik heb gemerkt dat je er niet gauw te veel van hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Keshet het volgende:
Claudia, fijn dat je zoveel rompers hebt gehad!
Daar heb ik vorig jaar ook wel van geleerd hoor. Dan heb je een shitload aan kleertjes en dan is 't ineens 30 graden en dan heeft je muppet wekenlang bijna alleen maar rompertjes aan.![]()
Ik koop voor de zomer een paar rompertjes die er gewoon extra leuk uitzien. Qua extra kleding ben ik eigenlijk (denk ik) alleen nog op zoek naar korte broekjes.
Haha, lief dat je ernaar vraagt. Ze heeft vandaag een pasteltint aan en het staat weer voor geen meter. Hard roze en rood zijn in ieder geval een succes. Ik vind hard blauw ook mooi staan maar mijn lief niet. Wit doet het ook goed, vind ik.quote:Claudia, heb je Lena's kleur al gevonden?
Ajour of broderie? een van de twee denk k.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Twinkly het volgende:
Rood en hard roze staan Lena heel mooi vind iken ik denk dat van die witte kleding met gaatjes erin (hoe heet dat ook alweer) ook heel mooi staat.
Ik heb een grijs-wit gestreept shirtje van de Hema geprobeerd en dat vind ik erg leuk staan, maar ook wel een tikkeltje jongensachtig. En er zitten rode accenten in, dus het is niet helemaal grijs. Ik heb nog een ander grijs shirtje van de Hema (met muis, oude collectie, is van Ivan geweest) en dat staat niet super maar is misschien ook niet meisjesachtig genoeg. De rompers van de Hema (antraciet (?) met blommen) staan wel leuk, vind ik!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Jore het volgende:
Claudia, heb je al grijs (mêlee en antraciet) geprobeerd? Hier staan beide kleuren goed. Verder heeft ze vooral fuchsia, wit en aqua.
Daar ben ik juist weg van! Ik heb niet voor niets de Zara Lavender gekozen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:
Een echte hekel heb ik aan van die lavendel-paars kleurendie vind ik gewoon echt niet mooi.
Vind ik ook heel mooi, die diepe kleuren. En het leuke is dat ze niet zo meisjesachtig zijn en wat meer variatie in je garderobe brengen. Ik moet ze hier echt eens proberen!quote:Ik ben fan voor allebei mijn meisjes van kobaltblauw, petrol en zeegroen of blauwgroen. Ik vind het zo mooi staan <3 en grijs en donkerbruin.
Dit was tegen mijn eigen verwachting in een hele tijd een van mn favoriete combinatiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Paars heb ik ook moeite mee. Al vind ik het soms ineens heel leuk, meestal bvind ik het niks.
ah ok duidelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik vind korenblauw iets minder intens dan kobalt.
Een dopje van de spa blauw is voor mij kobalt, koren is dan weer iets lichter dan dat.
Footooooo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jazeker! Maar dan vooral olijfgroen of donkergroen. Niet echt grasgroen. Staat haar érg mooi vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |