Dit was tegen mijn eigen verwachting in een hele tijd een van mn favoriete combinatiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Paars heb ik ook moeite mee. Al vind ik het soms ineens heel leuk, meestal bvind ik het niks.
ah ok duidelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik vind korenblauw iets minder intens dan kobalt.
Een dopje van de spa blauw is voor mij kobalt, koren is dan weer iets lichter dan dat.
Footooooo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jazeker! Maar dan vooral olijfgroen of donkergroen. Niet echt grasgroen. Staat haar érg mooi vind ik.
quote:
oh die deel ik met jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er nog een: coltruien. Al vind ik dunne, strakke collen wel weer oké.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Keshet het volgende:
Vind ze het jasje inmiddels al leuk Groof?
Claudia, zoiets:
[ afbeelding ]
Jep. Connie Palmen had er een aan in DWDD zojuist. Het suffe is dat ik zelf ook een trui met zo'n uitgelubberde col heb, gewoon omdat ik hem dan op kan trekken tot over m'n neus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Alle outfits zijn leuk Sorbo maar het knuffelgehalte op de tweede is érg hoog!
Je bedoelt van die uitgelubberde coltruien Claudia?
The horror!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Keshet het volgende:
Vind ze het jasje inmiddels al leuk Groof?
Claudia, zoiets:
[ afbeelding ]
Heb ik ook ooit gehad. Dacht dat mijn lief het leuk zou vinden, maar die is zo mogelijk nog kritischer dan ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Keshet het volgende:
Zo rond m'n 15e had ik ook wat gebreide coltruien, daar kon ik me ook zo heerlijk in verstoppen.Nu heb ik een trui met een soort col maar die wat bloter is rond m'n schouders. Daar ben ik nu weer erg fan van!
Die hangt bij mij tegenwoordig op m'n knieen, maar m'n gewone spijkerbroeken pas ik niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef huuphuup het volgende:
ik gebruik mn positiebroek nog steeds als coltrui claudia, no worries, you are not alone![]()
Ja, H&Mquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Sorbootje het volgende:
En die foto van S. had ik daar op facebook niet op gereageerd? Of heb ik dat alleen gedacht... dat heb ik best vaak dat ik een reactie denk, maar vervolgens niet typ... Anyway, ik moest zo lachen om die foto. Het jasje vind ik erg leuk, dat zou ik zelf voor Isabeau uit kunnen zoeken. Mooie kleur! H&M toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |