abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93863883
Ik hou ook niet van lavendel en lila, ik hou van diep paars. Maar de draagdoek van Claudia vind ik prachtig, gek genoeg.

Geouwehoer? Het is heel belangrijk hoor!! :P

Broderie of ajour inderdaad, maar als ik daar op google krijg ik vreselijk truttige dingen.
Ik bedoel een shirtje van de Hema wat ze volgens mij altijd in de newborn collectie hebben, ik kan het alleen op de site niet vinden.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:19:04 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93863918
Lekker oppervlakkig idd deze praat! Heerlijk!
Ik vind voor Anna met name zwart en knalroze erg mooi. Haar eigen "liefelingste kleur" zijn roze en paars. Grijs staat haar dan weer niet heel leuk.
En Morris vind ik kobalt/korenblauw ernstig leuk staan. Dan komt zijn rossige koppie en zijn ogen erg mooi uit. En zwart toch ook wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93864017
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Paars heb ik ook moeite mee. Al vind ik het soms ineens heel leuk, meestal bvind ik het niks.
Dit was tegen mijn eigen verwachting in een hele tijd een van mn favoriete combinaties :D paars met geel dus.

Korenblauw is dat hetzelfde als kobaltblauw Mems? Je kunt het idd echt zien dat sommige kleuren die oogjes of haarkleur er ineens uit laten knallen :Y

Claudia kun je niet zo'n GMK jurkje of vestje in zo'n kleurtje voor Lena bestellen? het is jammer dat Elin en Lena in vrijwel dezelfde maat zitten anders had je die van hier wel kunnen proberen qua kleur.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93864309
Ik heb nog naar GMK-spul gekeken, maar dat was in die periode dat er vrijwel niks verkrijgbaar was. Even kijken of dat inmiddels beter is.

Op de H&M-site zag ik een foto van een meisje in een roze-wit gestreept broekje (hard roze welteverstaan) en een harde tint geel erboven. Dat stond zo leuk! Ik zou er zelf nooit op gekomen zijn. Dat paars met geel vind ik ook erg leuk! (Wat kan Amélie eigenlijk veel hebben.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:37:16 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93864663
Huup, ik vind korenblauw iets minder intens dan kobalt.
Een dopje van de spa blauw is voor mij kobalt, koren is dan weer iets lichter dan dat.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93864892
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik vind korenblauw iets minder intens dan kobalt.
Een dopje van de spa blauw is voor mij kobalt, koren is dan weer iets lichter dan dat.
ah ok duidelijk :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93871916
Ik vind blauw ook altijd erg mooi staan bij Amélie.

Claudia, die warme kleur rood die Lena vorige week aanhad vond ik haar erg mooi staan. Hemelsblauw lijkt me ook mooi bij haar.

Bij Isabeau vind ik de meeste kleuren eigenlijk wel goed staan, behalve felroze, maar ik geloof dat ik dat hier al drie miljoen keer verkondigd heb. Memmel, misschien moet ik hieruit concluderen dat ík gewoon heel oppervlakkig ben :D

Huup, ik heb foto's gemaakt van Isabeau in 't jurkje, maar het uploaden schiet niet echt op. Hij blijft hangen op 4 procent. Even kijken of 't op een andere manier lukt...
pi_93872332
gelukt!

pi_93872366
En zie je wat daar gewoon langer dan 1 minuut in d'r haartjes zat?!
pi_93872474
Leuk, Sorbo! Ik heb alleen een irrationele afkeer van kraagjes. :o

Heeft Isabeau eigenlijk wel eens groen aan?
pi_93872541
Jazeker! Maar dan vooral olijfgroen of donkergroen. Niet echt grasgroen. Staat haar érg mooi vind ik.
pi_93872558
Kraagjes met een strik zijn helemaal horror voor jou neem ik aan? ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:35:54 #113
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93872592
Weer iets erbij op Claudia's lijstje. :D

Isabooi. O+
A grand adventure has begun.
pi_93872595
Haha, ik hou ook niet van kraagjes. Maar de kleuren staan haar erg goed!

Ik ben even een foto aan het uploaden van mijn stoere ventje. Met wat hij vandaag aanhad zag ik ineens hoe hij er straks uit zal zien, als grote jongen. O+
pi_93872789

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 09-03-2011 20:45:08 ]
pi_93872907
Als een stuk, Groof! O+
pi_93872958
Echt hè? :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:47:20 #118
265732 Keshet
pi_93873149
R.! O+
Ik zie de grote kerel die 't volgens mij gaat worden er ook al wel in!

Ontopic: Leuke kleertjes! :D
pi_93873219
Twas wel ontopic hoor. Het zit hem nl in de kleertjes. ;)
pi_93873354
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jazeker! Maar dan vooral olijfgroen of donkergroen. Niet echt grasgroen. Staat haar érg mooi vind ik.
Footooooo.
pi_93873428
Wat staat dat broekje leuk, Groofsken! Ivan zou ik niet gauw zoiets aandoen. Ik weet niet goed waarom.
pi_93873432
ik ga op zoek.
pi_93873508
Waarom niet? Het is juist waar ik altijd naar op zoek ben. Een lekker ribbroekje met beetje wijd uitlopende pijp <3. Goed voor het schoffiegehalte. :Y
pi_93873529
Leuk Sorbo! staat inderdaad heerlijk zonnig O+

R. O+

Ik ben rond aan t neuzen voor een broekje en shirtje of 2 voor Elin in 62, t is allemaal zo stug wat er in de kast ligt, zacht spul wil ik!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93873596

tadaaaa
pi_93873662
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef Keshet het volgende:
Weer iets erbij op Claudia's lijstje. :D
:D

Ik heb er nog een: coltruien. Al vind ik dunne, strakke collen wel weer oké.
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:57:40 #127
265732 Keshet
pi_93873753
Alle outfits zijn leuk Sorbo maar het knuffelgehalte op de tweede is érg hoog!

Je bedoelt van die uitgelubberde coltruien Claudia?
pi_93873813
Groen staat haar ook heel mooi! O+

Sorbo, heb je mijn jochie al bewonderd? O-) En had je deze al gezien?

[ Bericht 15% gewijzigd door groofskendezoveelste op 09-03-2011 20:44:48 ]
pi_93873845
Leuk! Vooral de eerste foto, Sorbo.

Groofsken, ik geloof dat ik dat soort broekjes vooral leuk vind bij slanke jongens. En ik denk dat ik Ivan al dan niet onbewust wat meer als een net jaren '30-jochie kleed dan als een eigentijds alternatief jongetje. Ik vind het een heel leuke look, maar niet voor mijn kind.
pi_93873862
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D

Ik heb er nog een: coltruien. Al vind ik dunne, strakke collen wel weer oké.
oh die deel ik met je :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:59:41 #131
265732 Keshet
pi_93873863
Vind ze het jasje inmiddels al leuk Groof? :D

Claudia, zoiets:

O-)
pi_93873915
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Keshet het volgende:

Claudia, zoiets:
[ afbeelding ]

O-)
_O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93874028
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Alle outfits zijn leuk Sorbo maar het knuffelgehalte op de tweede is érg hoog!

Je bedoelt van die uitgelubberde coltruien Claudia?
Jep. Connie Palmen had er een aan in DWDD zojuist. Het suffe is dat ik zelf ook een trui met zo'n uitgelubberde col heb, gewoon omdat ik hem dan op kan trekken tot over m'n neus. O+ En het is een van de weinige truien die ik nog pas. :{

Vroeger, toen ik nog een zandloperfiguur had, had ik wel eens een strakke coltrui aan en dat stond wel weer héél Seven of Nine, vond ik.
pi_93874139
Groofsken, neem me niet kwalijk! Weet je wel hoe mooi ik jouw jongen vind? En zijn outfit ook? Maar ik moest van de dames hier foto's zoeken van Isabeau in 't groen en dat viel nog niet mee :P
pi_93874194
En die foto van S. had ik daar op facebook niet op gereageerd? Of heb ik dat alleen gedacht... dat heb ik best vaak dat ik een reactie denk, maar vervolgens niet typ... Anyway, ik moest zo lachen om die foto. Het jasje vind ik erg leuk, dat zou ik zelf voor Isabeau uit kunnen zoeken. Mooie kleur! H&M toch?
pi_93874195
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Keshet het volgende:

Claudia, zoiets:
[ afbeelding ]

O-)
The horror!

Laffe kleur ook.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:05:52 #137
265732 Keshet
pi_93874236
Ik probeerde een exemplaar te vinden wat ik leuk vond maar toen zag ik deze. Inclusief strikje! Ik miste alleen nog dino's en grote cijfers of letter erop. :D

Zo rond m'n 15e had ik ook wat gebreide coltruien, daar kon ik me ook zo heerlijk in verstoppen. :@ Nu heb ik een trui met een soort col maar die wat bloter is rond m'n schouders. Daar ben ik nu weer erg fan van!
pi_93874283
Oh my, een coltrui met een kraagje, strikjes op de pofmouwen en een grote dino erop!
pi_93874308
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Keshet het volgende:
Zo rond m'n 15e had ik ook wat gebreide coltruien, daar kon ik me ook zo heerlijk in verstoppen. :@ Nu heb ik een trui met een soort col maar die wat bloter is rond m'n schouders. Daar ben ik nu weer erg fan van!
Heb ik ook ooit gehad. Dacht dat mijn lief het leuk zou vinden, maar die is zo mogelijk nog kritischer dan ik.
pi_93874353
Ik houd van laffe kleurtjes (denk ik, want ik weet niet precies wat je bedoelt) maar nou weer niet persé van zachtroze. Hoewel ik dat met dat oranje in 't jurkje van vandaag wel weer ok vindt..

Haha dit gaat écht nergens meer over. Laat maar.
pi_93874409
_O-

Ik ben dol op dit topic. O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 09-03-2011 20:16:42 ]
pi_93874482
ik gebruik mn positiebroek nog steeds als coltrui claudia, no worries, you are not alone :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93874577
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef huuphuup het volgende:
ik gebruik mn positiebroek nog steeds als coltrui claudia, no worries, you are not alone :Y)
Die hangt bij mij tegenwoordig op m'n knieen, maar m'n gewone spijkerbroeken pas ik niet. :(

Ontopic: ik herken wel wat je zei over broekjes, Sorbo. Zo vind ik spijkerbroekjes nu pas écht leuk bij Ivan juist omdat hij loopt.
pi_93874791
Ik gebruik mijn vetrol als coltrui. Ik win! :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:16:58 #145
265732 Keshet
pi_93874915
Jij hebt helemaal geen vetrollen. :{w

Ik heb trouwens nieuwe slofjes voor Emma besteld. Als het goed is komen ze morgen binnen, ik ben erg benieuwd.

Waarschijnlijk worden over twee weken ook haar eerste echte schoentjes aangemeten. De levertijd daarvan is drie maanden. -O-
pi_93875090
Daarom scheelt mijn middel zeker twee kledingmaten met de rest van mijn lijf :')

Zo wat een lange levertijd trouwens! Waar laat je dat maken?
pi_93875124
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Sorbootje het volgende:
En die foto van S. had ik daar op facebook niet op gereageerd? Of heb ik dat alleen gedacht... dat heb ik best vaak dat ik een reactie denk, maar vervolgens niet typ... Anyway, ik moest zo lachen om die foto. Het jasje vind ik erg leuk, dat zou ik zelf voor Isabeau uit kunnen zoeken. Mooie kleur! H&M toch?
Ja, H&M ;) .

Enne, Keshet, het was vandaag nou niet bepaald lenteweer hier, dus voorlopig mag ze haar rose winterjas nog aan. :D
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:20:58 #148
265732 Keshet
pi_93875177
Bij 't revalidatiecentrum. ;)

Die leren slofjes, van de via-via mevrouw van Ssserpente hebben een levertijd van 1,5 dag ofzo. :D
pi_93875261
Haha, eigentijds-alternatief ja? Ik zou eerder 70's zeggen :P .

En coltruien heb ik ook niks mee. Ik zit dan alleen maar aan zo'n col te trekken. Ik moet dat niet hebben in m'n nek.
pi_93875293
Ok, drie maanden vind ik wel bizar, hoe moet jij nou inschatten wat haar maat dan is! En stel dat ze dan net te klein blijken te zijn... hoe werkt dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')