Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Die maakt me niet veel uit. KH overdag voor de energie en de eiwitten voor herstel. Vetten is me 3de prioriteit.quote:
Dat maakt niet uit, zolang je maar goed (hard) traint.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:50 schreef stoeltafel het volgende:
Ik heb 100% de slapste jongen uit dit topic, check wat ik net gedaan heb.
[..]
Train goed, vanmorgen weer geweest alleen hanteer een 4 dagen schema, ook prima. Nu lekker ontbijten. Trainen in de ochtend blijft lekker en je hebt nog wat aan je dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang je maar goed (hard) traint.
Al snap ik niet waarom beginners iets anders zouden doen dan 3x per week een full body schema.
Wat is er trouwens met mijn verbeterde/geupdate OP gebeurd?
(tevens tvp).
Voor fitness geldt in principe hetzelfde als voor bodybuilding, al ga je dan minder ver qua te bereiken resultaat. Er is wel ergens een fitness topic, maar dat loopt niet echt hard volgens mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Bestaat er ook een fitness topic? Want doe wel krachtdingen maar niet zoals in de OP
Waarom heb je voor een 4-daagse split gekozen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Train goed, vanmorgen weer geweest alleen hanteer een 4 dagen schema, [..]
Vind het relax om 4 dagen te trainen en het is mooi verdeeld over dit schema.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom heb je voor een 4-daagse split gekozen?
quote:
Komt omdat iedereen die fitness doet, denkt dat ie aan BB doetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor fitness geldt in principe hetzelfde als voor bodybuilding, al ga je dan minder ver qua te bereiken resultaat. Er is wel ergens een fitness topic, maar dat loopt niet echt hard volgens mij.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Bestaat er ook een fitness topic? Want doe wel krachtdingen maar niet zoals in de OP
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor fitness geldt in principe hetzelfde als voor bodybuilding, al ga je dan minder ver qua te bereiken resultaat. Er is wel ergens een fitness topic, maar dat loopt niet echt hard volgens mij.
bodybuildingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen die fitness doet, denkt dat ie aan BB doet
Vandaag trouwens een lekkere core workout gedaan. 10km hardlopen met pauzes met pushups tot failure
Met een goede loop train je vrijwel allesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef kidkash19 het volgende:
Is dat een core workout? Gek ik dacht dat je core iets anders was
Je hebt wel een lekkere conditioning workout gehad, dat wel
In 3 weken(sinds me laatste meting). Kom denk ik van rond de +- 18/19 procent af. Dat fat guy gebeuren was ook toen ik een jaar of 15/16 was. Was toen 110 kilo schoon aan de haakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Zyzz het volgende:
je bent 5.5/6.5 kg afgevallen en maar 0.5% minder vet? maar met 15.5% ben je geen 'fat guy' valt nog best mee hoor je bf
Ik zou nu nog gewoon even cutten tot rond augustus en dan gewoon flink bulken en gains maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef avaz het volgende:
[..]
In 3 weken(sinds me laatste meting). Kom denk ik van rond de +- 18 procent af. Dat fat guy gebeuren was ook toen ik een jaar of 15/16 was. Was toen 110 kilo schoon aan de haak
oh zo, ja met 110 kg ben je of een fat guy of een beest... op 15/16 jarige leeftijd denk ik eerder een fat guyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef avaz het volgende:
[..]
In 3 weken(sinds me laatste meting). Kom denk ik van rond de +- 18/19 procent af. Dat fat guy gebeuren was ook toen ik een jaar of 15/16 was. Was toen 110 kilo schoon aan de haak
Vet varken = fat beastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Zyzz het volgende:
[..]
oh zo, ja met 110 kg ben je of een fat guy of een beest... op 15/16 jarige leeftijd denk ik eerder een fat guy
dus je was toch nog een beestquote:
5 maanden cutten? lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou nu nog gewoon even cutten tot rond augustus en dan gewoon flink bulken en gains maken.
dan ga je volgens mij dood van de hongerquote:
Ja ik na 2 dagen alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dan ga je volgens mij dood van de honger
Ik heb op onderhoud nog dikke hongerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef avaz het volgende:
Maar als je cut hoef je toch niet per se honger te hebben? Als je bijv. op onderhoud eet en het tekort creëert door cardio...dan lijkt me niet echt dat je echt honger lijdt ofzo..
hangt ervan af, ik heb zelf honger als ik 3000 kcal per dag binnen krijg en ik heb in de cut maar iets van 2200 nodig..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef avaz het volgende:
Maar als je cut hoef je toch niet per se honger te hebben? Als je bijv. op onderhoud eet en het tekort creëert door cardio...dan lijkt me niet echt dat je echt honger lijdt ofzo..
Enigste verschil tussen bodybuilding en fitness is dat bij bodybuilding je ook op je voeding let om zo resultaat te bereiken zoals afvallen/ aankomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
fout, zoek maar is naar de betekenis van bodybuildingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Enigste verschil tussen bodybuilding en fitness is dat bij bodybuilding je ook op je voeding let om zo resultaat te bereiken zoals afvallen/ aankomen.
Fitness doe je puur voor tijdverdrijf en om 'fit' te blijven (cardio)... je let verder niet op je voeding.
is niet fout, ben benieuwd naar jou uitspraak dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef Zyzz het volgende:
[..]
fout, zoek maar is naar de betekenis van bodybuilding
bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefeningquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is niet fout, ben benieuwd naar jou uitspraak dan.
ja dat betekend t letterlijk.. maar nu t verschil nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Zyzz het volgende:
[..]
bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening
http://www.encyclo.nl/begrip/bodybuilding
je hebt zeker nooit begrijpend lezen gehad op school ofwel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja dat betekend t letterlijk.. maar nu t verschil nog.
Ook klopt t niet exact....want je doet t niet alleen door spieroefening maar ook andere factoren zoals rust/voeding enz...
Alleen spieroefening is fitness...
oh gaan we op deze toer verder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef Zyzz het volgende:
[..]
je hebt zeker nooit begrijpend lezen gehad op school ofwel?
jaquote:
jij zet dit er neer:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
jaer staat daar toch duidelijk wat bb is? en jij verzint er nog wat bij, dus blijkbaar heb je nooit begrijpend lezen gehad
![]()
maar deze discussie is gesloten, nu weer ontopic
quote:bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening
nou als je dat stukje niet snapt over bb heb je dus nooit begrijpend lezen gehad, of je zoog er in.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jij zet dit er neer:
Wat heeft dit met begrijpend lezen te maken?
[..]
quote:Het toekennen van betekenis aan geschreven taal, een actief en complex proces waarbij zaken als woordenschat, voorkennis en een juist gebruik van leesstrategieën van essentieel belang zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nou als je dat stukje niet snapt over bb heb je dus nooit begrijpend lezen gehad, of je zoog er in.
dus het heeft wat met begrijpend lezen te maken
owja voor het geval je niet weet wat begrijpend lezen is
[..]
Ik moet zelf tot augustus cutten, dus ja. En honger heb ik niet als ik gewoon me schema aanhou, ik eet niet echt heel weinig maar gewoon goed en hoeveel nodig.quote:
Zyzz zegt van nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tsjaa Fitnessen vind ik meer gewoon je lichaam onderhouden, sporten, fit zijn en Bodybuilding meer dikke gains maken en groot worden (a beast).
u mad?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eeh kontelikker van Zyzz, kun je misschien ophouden met die plaatjes? Graag geen kanker in deze topics.
echt he.. weet niet wat hij hier zoekt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een irritant ventje kerel.
He niet van die moeilijke vragen stellen zo laat op de avondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef DeRakker. het volgende:
echt he.. weet niet wat hij hier zoekt.
Wat ben je gewend dan?quote:
sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Jawel, maar je zit gewoon irritant te spammen in een topic waar het niet voor bedoeld is...
ja lekker fappen op zyzz (no homo)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ben je gewend dan?
Op DBB is dat ook niet wat ze willen hele topics vol met die kanker logo's van Zyzz.
Je hebt teveel in het Zyzz topic daar gekeken en er te vaak op gerukt.
actie -> reactie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ja lekker fappen op zyzz (no homo)
u mad?
en let is beetje op je taal gebruikwant jullie zijn zo niet veel volwassener bezig
Gewoon een schema volgen, met klein beetje cardio en langzaam aan spieropbouw. Was eigenlijk meer gaan fitnessen voor afvallen, maar dit schema is zo gemaakt omdat ik dan afval en gelijk spieropbouw krijgquote:
Schema voor 2 dagen met eigenlijk van alles erin, beetje cardio aan begin en eind en tussendoor veel rugoefeningen vooral, en borst enz En ook veel beenspierdingenquote:
Ik heb een Bodycraft Smith Jones staan, geen powerrack.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:08 schreef Spartacus911 het volgende:
had jij nou niet een powerrack caroline? of was dat iemand anders
Rare vraag, maar hoe zwem je dan? Borstcrawl? Of hoe je dat ook noemtquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag een keer wat anders gedaan als cardio: zwemmen. Supergoede workout voor je bovenlijf
? Weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:08 schreef Spartacus911 het volgende:
had jij nou niet een powerrack caroline? of was dat iemand anders
Hij heeft het ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
? Weet niet waar je het over hebt
Tnxs man, ben net weer begonnen met sport en trainen, en weer op gewicht komen, hield het een beetje met pen en papier bij, nooit over gedacht om eens een app te zoeken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef ukga het volgende:
Ik heb btw nog een vette (android) app gevonden m.b.t. calorie en eiwit inname e.d.
https://market.android.co(...)eature=search_result
(gratis)
Ik heb meerdere calorie apps getest en vind deze het prettigst werken
ik dacht; ik deel het ff met julliemssn handig voor de gene die hun calorie en eiwite bijwillen houden
dus dan ben jij nog kinderachtiger dan mijquote:
jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze.
Je komt niet toevallig van DBB?
mijn plaatjes zijn de bomquote:
vis,vlees,noten,rijst,melk en kwarkquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hebben jullie speciale voeding? of dieet?
Wie vervuilt hier het hele topic met die bullshit plaatjes van jou grootste idool kerel, wie loopt fucking te ouwehoeren dan. Jij toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dus dan ben jij nog kinderachtiger dan mij [ afbeelding ]
editquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie vervuilt hier het hele topic met die bullshit plaatjes van jou grootste idool kerel, wie loopt fucking te ouwehoeren dan. Jij toch?
Ga niet lopen huilen als ik je wijs op je dingen gast.
waarom heeft deze guido de onderbroek van zn broertje aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en toevallig is hij een bodybuilder, dus dan horen zijn foto's hier in het topic [ afbeelding ]
hierbij hoort wel een foto voor de perfecte comeback
[ afbeelding ]
editquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef ukga het volgende:
[..]
waarom heeft deze guido de onderbroek van zn broertje aan?
Jij bent deze gast, of je bent fan van hem? tell me, want ik word er ff geen wijs uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
is een kort broekje, zo 1 heb ik ook![]()
nog meer zyzz![]()
[ afbeelding ]
mirin(no homo)
ik wou dat ik hem wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Jij bent deze gast, of je bent fan van hem? tell me, want ik word er ff geen wijs uit
aah oke. en hij heet Mirin?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik wou dat ik hem was(no homo)
maar ik ben net als heel veel andere mensen een grote fan van hem (no homo)
[ afbeelding ]
is toch een prachtig fysiek?
hoe heet jij op dbb dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bruut fysiek hierboven. Onderarmen kunnen wel wat beter.
quote:
je zou ook gewoon kunne vertellen wat het betekentquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Zyzz het volgende:
[..]
![]()
jij snapt dus niet war mirin betekent![]()
jammer..
betekend bewonderen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef ukga het volgende:
[..]
je zou ook gewoon kunne vertellen wat het betekent
wat is er mis met die foto's dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Mr.J het volgende:
Fuck eens op met die kutplaatjes.
Ga lekker in een eigen Zyzz slow chat topic zitten svp.
nee geen geintjequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef kidkash19 het volgende:
Die gast is een geintje toch?...toch?? anders verlies ik redelijk de hoop in de mensheid
is geen trolling gedoequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef Mr.J het volgende:
Een 75kg frame != bodybuilder.
Nu svp lekker normaal posten ipv dat zyzz en trolling gedoe. Er zijn al een aantal hier die aangeven dat dit storend is.
omdat het zyzz isquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef 16meter het volgende:
Ik had eerst alleen die laatste foto gezien.. daar komt hij redelijk uit de verf. Maar die foto's daarvoor.
Meer een foute guido beach boy dan echte BB'er...
Waarom die adoratie?
fap fap fap (no homo)quote:
Daarom dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en ik zag net dat jij je post had aangepast, stond net dat je hem nu al voorbij bent met benen en rug. post dan wat pics
Het gaat helemaal niet om hem maar om jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:29 schreef Zyzz het volgende:
wat zitten jullie allemaal te janken om die foto's?
hij is een bodybuilder, dus zijn foto's horen in deze topic
of zijn jullie stiekem een beetje jaloers op zijn fysiek en dat hij in 1 dag meer bitches pimpt dat jullie allemaal bij elkaar in jullie hele leven?
die troll plaatjes doe ik alleen bij niet serieuze dingen, als een vraag serieus is, reageer ik ook serieus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:38 schreef ukga het volgende:
[..]
je hoort mij niet seiken.
al mag je van mij alle U-MAD en trol plaatjes achterwegen laten
inc de tekst: (no homo)quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom post een homo hier allemaal homo foto's? waar zijn de mods... bann graag.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom post een homo hier allemaal homo foto's? waar zijn de mods... bann graag.
Ja maar ik weet dat we op de meeste subforums op fok aardig lopen te trollen, bashen en bagger, maar hier houden we het liever normaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef Zyzz het volgende:
[..]
die troll plaatjes doe ik alleen bij niet serieuze dingen, als een vraag serieus is, reageer ik ook serieus.
ontreggen klahctquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat we op de meeste subforums op fok aardig lopen te trollen, bashen en bagger, maar hier houden we het liever normaal
(zelfs voor mij is dit moeilijk aangezien ik vrij hard bagger in KLB enzo, maar het lukt mij ook)
je moet het niet alleen maar tegen mij zeggen he..quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat we op de meeste subforums op fok aardig lopen te trollen, bashen en bagger, maar hier houden we het liever normaal
(zelfs voor mij is dit moeilijk aangezien ik vrij hard bagger in KLB enzo, maar het lukt mij ook)
wat voegt dat toe aan het topic? niks... goed zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
ja maar het gaat inmiddels al zo een 2 paginas over die Bulgaarse mooiboy.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
je moet het niet alleen maar tegen mij zeggen he..
noem je dit wel een normale post?
[..]
wat voegt dat toe aan het topic? niks... goed zo
die foto's zijn van een bodybuilder en daar gaat deze topic over, dus die fags die jaloers zijn op zijn fysiek beginnen maar onzin uitkramen dat hij homo is etc en dat het hier niet thuis hoort.
1. hij is niet bulgaarsquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maar het gaat inmiddels al zo een 2 paginas over die Bulgaarse mooiboy.
maar er is in dit topic en verschil tussen bodybuilden en bodybuilden
Mr. J noemt jou idool waarschijnlijk een concentratiekamp-bewoner, en andere zien hem als de adonis van 2011.
Hier zitten meer de die hard bodybuilders die uit zijn op massa
Het gaat niet om de gozer op de foto.. maar op de manier waarop van jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
je moet het niet alleen maar tegen mij zeggen he..
noem je dit wel een normale post?
[..]
wat voegt dat toe aan het topic? niks... goed zo
die foto's zijn van een bodybuilder en daar gaat deze topic over, dus die fags die jaloers zijn op zijn fysiek beginnen maar onzin uitkramen dat hij homo is etc en dat het hier niet thuis hoort.
blijkbaar gaat het wel om de gast op de foto want de reacties zijn : homo dit homo dat..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het gaat niet om de gozer op de foto.. maar op de manier waarop van jou.
Als ik een gast uit de OP hier ga lopen spammen zal ook niemand er blij mee zijn... hoe hij er ook uitziet.
En al helemaal wanneer chicks zn buik gaan likken.. heeft niks met bodybuilding te maken.
Dan ook nog een irritante user die deze posts plaatst, maakt t helemaal af.
Hopelijk word je gebanned
jammer he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef ukga het volgende:
Hij doet me denken aan de Bulgaarse mooiboy neef van Christiano Ronaldo
[ afbeelding ]
Ja met homo doelde ik op jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
blijkbaar gaat het wel om de gast op de foto want de reacties zijn : homo dit homo dat..
en de foto van dat paar bitches zijn buik likken heb ik niet gepost
[..]
jammer he?
+ de persoon die op de foto's staat.quote:
maar vertel mij is waarom je mij en de persoon op de foto's dan een homo vindquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
moet jij weten, ik doe niks foutquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
ok heb mailtje gestuurd naar een mod om Zyzz te laten stoppen.
Hopelijk is het probleem zo snel mogelijk opgelost.
moet jij er weer perse over doorgaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Jezus wat is dit topic verkracht.
Toch knap als je op 3 verschillende fora wordt uitgekotst, en dan nog niet beseft dat je debiel overkomt.
die klerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
Weet je wie echt keihard de echte Zyzz overruled, control+F 'Fusionfreak' [PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Je zit toch ook op BN?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef Zyzz het volgende:
[..]
moet jij er weer perse over doorgaan?
maar welke 3 forums dan?
ik weet er namelijk maar 1
Ja die heb ik gemaakt 2 topics geleden, in de vriezer. helaas is het dan niet echt lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Zyzz het volgende:
weet iemand trouwens nog een recept voor eiwitrepen zonder te hoeven bakken?
jouw entree was niet veel anders hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Jezus wat is dit topic verkracht.
Toch knap als je op 3 verschillende fora wordt uitgekotst, en dan nog niet beseft dat je debiel overkomt.
smaak maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja die heb ik gemaakt 2 topics geleden, in de vriezer. helaas is het dan niet echt lekker
De smaak was best goed, alleen valt het dus uit elkaar als je het uit de vriezer haalt :pquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Zyzz het volgende:
[..]
smaak maakt niet zoveel uit
maar kon je zo ook meenemen zonder dat ze uit elkaar vielen?
owquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
De smaak was best goed, alleen valt het dus uit elkaar als je het uit de vriezer haalt :p
ik had zelfs nog een foto gepost, ff zoeke
Dat hele gejank dat ze niet snapte waarom men kwark nam vlak voor het slapen gaan enzo. Dat ging ook meerdere pagina's door terwijl niemand er op zat te wachten. Ik heb meerde PM's in me inbox gehad die een beetje moe van dat bet-weterige-gedrag werden.quote:
Ik vind het nog steeds onzin.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Dat hele gejank dat ze niet snapte waarom men kwark nam vlak voor het slapen gaan enzo. Dat ging ook meerdere pagina's door terwijl niemand er op zat te wachten. Ik heb meerde PM's in me inbox gehad die een beetje moe van dat bet-weterige-gedrag werden.
Maar goed, ik ga geen namen noemen, en Let bygones be bygones
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onzin.
Zeggen dat je voor het slapen gaan geen koolhydraten wilt eten, en daarom kwark eet (wat vol melksuiker zit), is gewoon tegenstrijdig.
en daar gaat ze weerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onzin.
Zeggen dat je voor het slapen gaan geen koolhydraten wilt eten, en daarom kwark eet (wat vol melksuiker zit), is gewoon tegenstrijdig.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef ukga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik mn bek maar gehouden
kwark is gvd op bij ons...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef 16meter het volgende:
Neem zo nog een lekker bakkie kwark voor het slapen gaan. Voor die langzame eiwitten weetjewel.
ik heb net nog kwark gehaald, was net op tijdquote:
heb je de foto al gevonden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
De smaak was best goed, alleen valt het dus uit elkaar als je het uit de vriezer haalt :p
ik had zelfs nog een foto gepost, ff zoeke
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:54 schreef ukga het volgende:
ingredienten;
3 scheppen caseine eiwitte
1 schep gewone eiwittenn
schep krokante muslie
schep havermout
ei
scheut melk
scheut honing
-->beetje roeren en in de vriezer gezet
Ziet er niet ontzettend lekker uit ofzo.quote:
het lijkt zo idd op een bak kotsquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ziet er niet ontzettend lekker uit ofzo.
quote:
als je het verwarmt, dan gaat de bw omlaagquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef ukga het volgende:
[..]
het lijkt zo idd op een bak kotsmaar het is serieus lekker
(ik had ook al een derde van het 'deeg' rauw naar binnen gewerkt
)
maar in de oven bakken is toch beter als je de reep me wilt nemen ofzo
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
als je het verwarmt, dan gaat de bw omlaag
Lijkt wel een bak met kotsquote:
quote:
Met kwark gaat het goed, weet ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt wel een bak met kots
Heeft iemand weleens geprobeerd whey te mixen met yoghurt?
Slaven op plantagesquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af welke idioot rum heeft ontdekt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef 16meter het volgende:
Ik neem zo nog een lekker bakkie kwark voor het slapen gaan. Voor die langzame eiwitten weetjewel.
hmm.. Nu ik er over nadenk; is het wel zo nuttig? Zowel kwark als yoghurt bevatten vrij veel trage eiwitten, waardoor de opname van de whey wordt vertraagd. Alleen voor het slapen gaan dus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Met kwark gaat het goed, weet ik.Yoghurt, ik denk hetzelfde
ow hahahah biologische waardequote:
klpot, zo word je kwark wel een stuk lekkerderquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
hmm.. Nu ik er over nadenk; is het wel zo nuttig? Zowel kwark als yoghurt bevatten vrij veel trage eiwitten, waardoor de opname van de whey wordt vertraagd. Alleen voor het slapen gaan dus?
Wat op zich ook wel wat waard isquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
klpot, zo word je kwark wel een stuk lekkerder
Vruchtenkwark... wut?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef stoeltafel het volgende:
Thats me:) Net weer super lekker getraind, vandaag biceps/triceps. Ging echt lekker, na de KT nog een half uurtje op de crosstrainer geweest. Nog even wat boodschappen gedaan, 12 potten magere kwark voor 7e, niet duur. Ook fototje gemaakt van me collectie goede voeding. Is weer wat anders dan chips/frisdrank
[ afbeelding ]
Morgenochtend geen KT alleen beetje cardio dus ik ga gelijk uit bed sporten, het laatste vet weg halen.
Volgens de volgende site http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
Verbrand ik met mijn gewicht 78 kilo bijna 800 calorieen met een uur krachttraining, dit is toch sterk overtreden of niet? Heb net na de training voor de spiegel gestaan mijn buik lijkt echt minder te zijn geworden na 3 weken trainen en goed eten en ben pas ik week echt met BB bezig, fucking lekker!
Wat zit er in die kleinere potjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef stoeltafel het volgende:
Thats me:) Net weer super lekker getraind, vandaag biceps/triceps. Ging echt lekker, na de KT nog een half uurtje op de crosstrainer geweest. Nog even wat boodschappen gedaan, 12 potten magere kwark voor 7e, niet duur. Ook fototje gemaakt van me collectie goede voeding. Is weer wat anders dan chips/frisdrank
[ afbeelding ]
Morgenochtend geen KT alleen beetje cardio dus ik ga gelijk uit bed sporten, het laatste vet weg halen.
Volgens de volgende site http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
Verbrand ik met mijn gewicht 78 kilo bijna 800 calorieen met een uur krachttraining, dit is toch sterk overtreden of niet? Heb net na de training voor de spiegel gestaan mijn buik lijkt echt minder te zijn geworden na 3 weken trainen en goed eten en ben pas ik week echt met BB bezig, fucking lekker!
Er zit een balans tussen zeer strikt trainen, eten en supplementen gebruiken en er wat losser mee omgaan wat je meer rust geeft. Dat hele strikte doe ik ook niet meer. En je BP van BW+30kg is gewoon erg goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef McGilles het volgende:
Toen ik was gestopt met veel trainen in de gym had ik het echt moeilijk met weinig (minder) eiwitten eten, duurde zeker een half jaar.
Nu eet ik gewoon gezond, regelmatig fruit en groente, beetje boterhammen en enorm veel variatie in avondeten.
Bevalt eigenlijk uitstekend, eindelijk af van die oneindige bakken kwark, die kipfilet en die constante druk om te eten.
Druk met mijn uurtje trainen trouwens nog wel BW + 30kg met bankdrukken
800 met alleen krachttraining haal je niet, of je moet een paar uur trainen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef stoeltafel het volgende:
Verbrand ik met mijn gewicht 78 kilo bijna 800 calorieen met een uur krachttraining, dit is toch sterk overtreden of niet?
Wat is er zo erg aan om even een periode wat minder te snoepen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef mtchel112 het volgende:
vanavond even een shitload groene thee meenemen uit de supermarkt, en nog kijken of er wat gezonde lekkere snacks liggen.
Ik kan het maar niet volhouden mn dieet
dit ook omdat ik al jaren een buikje heb
Omdat er Linessa op staat, dat is van de Lidl en die hebben hier alleen vanille en aardbei ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kom je bij vruchtenkwark? Het is gewoon magere kwark.
De noten heb ik besteld bij sportnuts.nl , heb de salademix/noten-mix/müsli
Zo deed ik dat ook, maar nu gewoon lekker weer uit eten en niet stilstaan wat er wel allemaal niet inzit en afzien van een lekkere chocolademousse of cheesecake omdat het ongezond is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Zyzz het volgende:
ik snoep al 20 maanden niet
ook geen cola, friet, chocola en al die andere troep dat niks toevoegt
de meeste botjes willen een six-packquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef fathank het volgende:
Wil ieder botje tegenwoordig een bodybuilder worden?
In Lifestyle schieten de topics als paddestoelen uit de grond de laatste tijd. Ze eten allemaal zoveel maar ze komen niet aan. Als je vervolgens zegt dat ze alsnog niet genoeg eten doen ze 't af alsof het onzin is.
Vrouwen vinden over 't algemeen een "beachboy" look ook mooier dan een bb fysiek. En met beachboy bedoel ik dan niet 60 kilo abs bij 1.88, maar gewoon een atletisch iemand die goed droog staat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
de meeste botjes willen een six-packen dan denke ze al dat ze kast zijn
![]()
en er zijn nog serieus wijven die daar op geile
waarom eet je zoveel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef avaz het volgende:
ja maar ik eet wel 5 boterhammen op school + eierkoeken, en in de avond wat de pot schaft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Zyzz het volgende:
[..]
waarom eet je zoveel?![]()
je moet elke dag trainen daar word je juist groot van als je zoveel eet word je alleen vetter, dat kun je daarna wel weer omzetten in spierenNog tips voor binnenkant borst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn zat wijve die alleen een uitgehongerde ecto met alleen een sixpack ook 'geil' vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef avaz het volgende:
[..]
Vrouwen vinden over 't algemeen een "beachboy" look ook mooier dan een bb fysiek. En met beachboy bedoel ik dan niet 60 kilo abs bij 1.88, maar gewoon een atletisch iemand die goed droog staat.
is niet nodig, gewoon elke dag 500 sit-ups doenquote:
Vind ik ook veel mooier en ben op weg, eerst cutten, dan clean bulken en wat meer massaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef avaz het volgende:
[..]
Vrouwen vinden over 't algemeen een "beachboy" look ook mooier dan een bb fysiek. En met beachboy bedoel ik dan niet 60 kilo abs bij 1.88, maar gewoon een atletisch iemand die goed droog staat.
Ik heb ook een halve sixpackquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef ukga het volgende:
Aahaaha kindjes met ondervoeding die patsen met hun sixpack
Damn wat een verzameling concentratiekampfiguranten. (3x woordwaarde)quote:
Inderdaad, met zo'n vetpercentage heeft iedereen een mini sixpack en nog trots zijn ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Damn wat een verzameling concentratiekampfiguranten. (3x woordwaarde)
ik met 72kg zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Agentperry het volgende:
Als ik naar die hyves kijk voel ik me met mijn 78 kilootjes nog groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Dat is nogal uit de buurt (Essen) dus nee. Jij wel? En met welk doel is dat dan?quote:
ik ga welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat is nogal uit de buurt (Essen) dus nee. Jij wel? En met welk doel is dat dan?
Beetje rare combi denk je niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
Nu even rug schouders en triceps doen en daarna halfuurtje cardio
ik doe ook rug en schouders samen maar ik doe dan ipv triceps mn biceps, vind het juist fijne combi zoquote:
Ja dus je doet niet rug schouders triceps.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik doe ook rug en schouders samen maar ik doe dan ipv triceps mn biceps, vind het juist fijne combi zo
kan ik wel doen, en dan biceps met borst, is ook een fijne combiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dus je doet niet rug schouders triceps.
8?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Mopst3r het volgende:
Ik doe rug appart en pak dan echt 8 oefeningen ofzo :p
vis + rijstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik ben sinds kort weer beginnen met cutten maar o god wat heb ik er een moeite mee : | ik smokkel nog geregeld ... ben ook een beetje dom geweest om gelijk 500 cal te zakken in mn voeding en niet in stapjes xD
Iemand nog tips of lekkere recepten voor de cut?
Mwaaaaaaaah wat ik eet op een dag:quote:
Hoe overleef jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaah wat ik eet op een dag:
's ochtends: havermout met water 60 gram ongeveer
10 uur 2 plakken brood + whey shake
12 uur 1 blik tonijn op water en 3 plakken brood
15:00 shake + 2 eitjes
avond wat de pot schaft
22:30 casseine + magere kwark 500 gr.
en ik gebruik BCAA's
vraag ik me ook afquote:
Omdat je vrij weinig eet.quote:
maar zoals je al zegt ''voor jou gevoel gaat het super'' dat zegt al dat je een ander doel hebt als mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat je vrij weinig eet.
Havermout met water, hoe krijg je het naar binnen?
Ik heb geen voedingsschema, maar ik eet vrijwel gewoon gezond en voor mijn gevoel weinig en het gaat super.
's Morgens havermout met melk.
Ik eet ongeveer 8 boterhammen verspreid over de dag, met kip, pindakaas, gekookt ei met ham. Indien vlees probeer ik, als ik het heb, rauwe spinazie erbij te doen, raak je goed vol van.
Diner wat de pot schaft, vooral volkoren pasta/zilvervlies rijst/gekookte aardappelen met groenten en vlees.
's Avonds een bak kwark en half uur voor ik ga slapen kleine shake met langzame eiwitten met water.
En zelfs dan sterf ik
Mja wat ik net poste is op een rustdag hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef Zyzz het volgende:
dit eet ik nu
07:00 : 30 gr whey + 200ml melk
07:30: 80gr rijst + 300gr koolvis + pindakaas
10:00 200gr groente + 250gr kip
12:00 80gr nootjes + 0.5l melk
14:00 80gr rijst + 300 gr koolvis
16:00 training
17:00 30gr whey + 200ml melk
17:30 200gr groente + 200gr koolvis + 30gr nootjes
20:00 300gr koolvis + 250ml melk
22:00 500gr kwark + 50gr nootjes
dit is mijn voeding voor vandaag (tenminste de bedoeling) als ik vanavond weg ga word het dus een eiwitreep![]()
voeding is bij mij elke dag anders, hangt ervan af of ik moet werken en of ik thuis ben etc etc
dan vind ik het als nog best weinig. maar wat zei jouw stats?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mja wat ik net poste is op een rustdag hemaar dat kon je zelf ook wel duidelijk zien toch?
1,93 85 kg 12-14 % ofzo... maar wat dat betreft is het aan de minimale kant idd ( daarom ook de extra BCAA's) ik probeer op dit moment kei laag te blijven in carbsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dan vind ik het als nog best weinig. maar wat zei jouw stats?
misschien ben je wel 1.50 en weeg je maar 40kg
i lol'dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
1,93 85 kg 12-14 % ofzo... maar wat dat betreft is het aan de minimale kant idd ( daarom ook de extra BCAA's) ik probeer op dit moment kei laag te blijven in carbs
en je bent een ectomorph? mesomorph?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef Zyzz het volgende:
[..]
i lol'd![]()
zulke stats en zo weinig eten?![]()
ik weeg 72@172 en ik eet stuk meer dan jij en moet als nog honger lijden, dus jij hoort nu eigenlijk dood te zijn
Meestal kom ik niet verder dan 5...quote:
Ga eten kerel, serieus...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaah wat ik eet op een dag:
's ochtends: havermout met water 60 gram ongeveer
10 uur 2 plakken brood + whey shake
12 uur 1 blik tonijn op water en 3 plakken brood
15:00 shake + 2 eitjes
avond wat de pot schaft
22:30 casseine + magere kwark 500 gr.
en ik gebruik BCAA's
ectoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:10 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
en je bent een ectomorph? mesomorph?
Ik hoef maar kei weinig vet te eten en ik kom al flink aan.. daarintegen kweek ik wel makkelijk droge massa... kijk je hebt ook van die gastjes die kunnen alles vrete wat ze willen en ze komen niet aan xD
Als je ook goed hebt gelezen wil ik graag cutten dus leer lezen ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef 16meter het volgende:
1,93 @ 83kg en dat eten... je maakt mij niet wijs dat dat voldoende is om te gainen.
aangezien het veel over voeding, calorieën en eiwitten gaat, herpost ik dit nog ffquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef ukga het volgende:
Ik heb btw nog een vette (android) app gevonden m.b.t. calorie en eiwit inname e.d.
https://market.android.co(...)eature=search_result
(gratis)
Ik heb meerdere calorie apps getest en vind deze het prettigst werken
Ik ben aan het cutten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
maar zoals je al zegt ''voor jou gevoel gaat het super'' dat zegt al dat je een ander doel hebt als mij
Cutten met die stats? Skinny fat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Als je ook goed hebt gelezen wil ik graag cutten dus leer lezen ofzo
Hoeveel CAL op 1 dag is jou schema en wat is je doel, cleanbulken? of wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef Zyzz het volgende:
[..]
i lol'd![]()
zulke stats en zo weinig eten?![]()
ik weeg 72@172 en ik eet stuk meer dan jij en moet als nog honger lijden, dus jij hoort nu eigenlijk dood te zijn
5700. En zit nog wel in wedstrijdvoorbereiding ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef ukga het volgende:
hoeveel Kcals eten jullie per dag eigenlijk weg?
ik zit momenteel op 3000 a 3200
3000-3500quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef ukga het volgende:
Vind deze best beest als je je realiseert dat hij hier wssl op 4% bf zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2700 in de Cut.
Maar Mr. J heb je nog recente foto's want uit je fobo zie ik niet echt een beer.
Ow dus laag in % bf is tegenwoordig beest?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vind deze best beest als je je realiseert dat hij hier wssl op 4% bf zit
Vind al die aderen op je arm trouwens wel mad lelijk, heb je die ook als je iets hoger bf% zit?
[ afbeelding ]
Heeft puur temaken met of je hoog of laag liggende aderen hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vind deze best beest als je je realiseert dat hij hier wssl op 4% bf zit
Vind al die aderen op je arm trouwens wel mad lelijk, heb je die ook als je iets hoger bf% zit?
[ afbeelding ]
cutten, aantal kcal weet ik niet, iets van 2800/3000quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel CAL op 1 dag is jou schema en wat is je doel, cleanbulken? of wat?
cutten 2800/3000quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef ukga het volgende:
kan, of minder rijst,havermout etc etc pakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:47 schreef stoeltafel het volgende:
Drink nu magere melk, best prima. Vandaag is het zaterdag en mag pas maandag weer trainen. Best irritant dat je na donderdag 3 dagen rust hebt maar ja wel goed voor je lichaam. Volgende week maar beetje cardio erbij doen.
Las laatst iemand die in de cut zit, in zijn laatste periode steeds minder KH gaat eten maar wat zou je dan kunnen veranderen? Alle KH vervangen voor groente?
Oke maar me ontbijt, magere kwark met muesli kan ik toch blijven pakken? Ga me schema wat meer finetunen omdat ik nog maar ruim 4 weken heb. Heb al de half volle melk vervangen voor de magere melk. Vanavond feestje met veel dansenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef Zyzz het volgende:
[..]
kan, of minder rijst,havermout etc etc pakken
dit is mijn voorlopige doel:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef stoeltafel het volgende:
Maar wil hier iedereen echt massive worden? Wil zelf liever beachproof zijn, dat hele grote en lompe vind ik echt niks.
kun je gerust blijven pakken, als je maar niet teveel muesli pakt in de cutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Oke maar me ontbijt, magere kwark met muesli kan ik toch blijven pakken? Ga me schema wat meer finetunen omdat ik nog maar ruim 4 weken heb. Heb al de half volle melk vervangen voor de magere melk. Vanavond feestje met veel dansen
ja al moet je wel minimaal 4 jaar flink door pompequote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:11 schreef Zyzz het volgende:
de bovenste fysiek is ook haalbaar zonder as
don'tquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef LasTeR het volgende:
Whey poeder met magere kwark. Do or don't?
Klopt maar diegene in kwestie heeft wel AAS gebruiktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:11 schreef Zyzz het volgende:
de bovenste fysiek is ook haalbaar zonder as
Met een halve bak kwark 250gr en een schep whey 34gr zit ik op 50gr eiwit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:49 schreef ukga het volgende:
[..]
don't
in een bak kwark zit ongeveer zo een 50 gram eiwit. als je er een schep whey in doet krijg je in 1 x 75 gram eiwit naar binnen. je kunt het beter spreiden over de dag
Ja dat is wel goed dan. je lichaam neemt per uur ongeveer 10 gram eiwitten op. Kwark zijn langzame eiwitten, die werken zo een 7 uur lang.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Met een halve bak kwark 250gr en een schep whey 34gr zit ik op 50gr eiwit.
Mijn uiteindelijke doel is rond de 90 kg met bf% ongeveer 10%, niet echt massive als je 1.88 bentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef stoeltafel het volgende:
Maar wil hier iedereen echt massive worden? Wil zelf liever beachproof zijn, dat hele grote en lompe vind ik echt niks.
Wel zonder flikker haar en flikker broekje hoop ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:52 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dit is mijn voorlopige doel:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit beweerd dat ik een beer of een beest ben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ow dus laag in % bf is tegenwoordig beest?
Die kerel op die poster achter hem is het soort beest wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |