Tnxs man, ben net weer begonnen met sport en trainen, en weer op gewicht komen, hield het een beetje met pen en papier bij, nooit over gedacht om eens een app te zoeken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef ukga het volgende:
Ik heb btw nog een vette (android) app gevonden m.b.t. calorie en eiwit inname e.d.
https://market.android.co(...)eature=search_result
(gratis)
Ik heb meerdere calorie apps getest en vind deze het prettigst werken
ik dacht; ik deel het ff met julliemssn handig voor de gene die hun calorie en eiwite bijwillen houden
dus dan ben jij nog kinderachtiger dan mijquote:
jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze.
Je komt niet toevallig van DBB?
mijn plaatjes zijn de bomquote:
vis,vlees,noten,rijst,melk en kwarkquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hebben jullie speciale voeding? of dieet?
Wie vervuilt hier het hele topic met die bullshit plaatjes van jou grootste idool kerel, wie loopt fucking te ouwehoeren dan. Jij toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dus dan ben jij nog kinderachtiger dan mij [ afbeelding ]
editquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie vervuilt hier het hele topic met die bullshit plaatjes van jou grootste idool kerel, wie loopt fucking te ouwehoeren dan. Jij toch?
Ga niet lopen huilen als ik je wijs op je dingen gast.
waarom heeft deze guido de onderbroek van zn broertje aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en toevallig is hij een bodybuilder, dus dan horen zijn foto's hier in het topic [ afbeelding ]
hierbij hoort wel een foto voor de perfecte comeback
[ afbeelding ]
editquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef ukga het volgende:
[..]
waarom heeft deze guido de onderbroek van zn broertje aan?
Jij bent deze gast, of je bent fan van hem? tell me, want ik word er ff geen wijs uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
is een kort broekje, zo 1 heb ik ook![]()
nog meer zyzz![]()
[ afbeelding ]
mirin(no homo)
ik wou dat ik hem wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Jij bent deze gast, of je bent fan van hem? tell me, want ik word er ff geen wijs uit
aah oke. en hij heet Mirin?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik wou dat ik hem was(no homo)
maar ik ben net als heel veel andere mensen een grote fan van hem (no homo)
[ afbeelding ]
is toch een prachtig fysiek?
hoe heet jij op dbb dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bruut fysiek hierboven. Onderarmen kunnen wel wat beter.
quote:
je zou ook gewoon kunne vertellen wat het betekentquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Zyzz het volgende:
[..]
![]()
jij snapt dus niet war mirin betekent![]()
jammer..
betekend bewonderen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef ukga het volgende:
[..]
je zou ook gewoon kunne vertellen wat het betekent
wat is er mis met die foto's dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Mr.J het volgende:
Fuck eens op met die kutplaatjes.
Ga lekker in een eigen Zyzz slow chat topic zitten svp.
nee geen geintjequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef kidkash19 het volgende:
Die gast is een geintje toch?...toch?? anders verlies ik redelijk de hoop in de mensheid
is geen trolling gedoequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef Mr.J het volgende:
Een 75kg frame != bodybuilder.
Nu svp lekker normaal posten ipv dat zyzz en trolling gedoe. Er zijn al een aantal hier die aangeven dat dit storend is.
omdat het zyzz isquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef 16meter het volgende:
Ik had eerst alleen die laatste foto gezien.. daar komt hij redelijk uit de verf. Maar die foto's daarvoor.
Meer een foute guido beach boy dan echte BB'er...
Waarom die adoratie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |