het lijkt zo idd op een bak kotsquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ziet er niet ontzettend lekker uit ofzo.
quote:
als je het verwarmt, dan gaat de bw omlaagquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef ukga het volgende:
[..]
het lijkt zo idd op een bak kotsmaar het is serieus lekker
(ik had ook al een derde van het 'deeg' rauw naar binnen gewerkt
)
maar in de oven bakken is toch beter als je de reep me wilt nemen ofzo
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
als je het verwarmt, dan gaat de bw omlaag
Lijkt wel een bak met kotsquote:
quote:
Met kwark gaat het goed, weet ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt wel een bak met kots
Heeft iemand weleens geprobeerd whey te mixen met yoghurt?
Slaven op plantagesquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af welke idioot rum heeft ontdekt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef 16meter het volgende:
Ik neem zo nog een lekker bakkie kwark voor het slapen gaan. Voor die langzame eiwitten weetjewel.
hmm.. Nu ik er over nadenk; is het wel zo nuttig? Zowel kwark als yoghurt bevatten vrij veel trage eiwitten, waardoor de opname van de whey wordt vertraagd. Alleen voor het slapen gaan dus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Met kwark gaat het goed, weet ik.Yoghurt, ik denk hetzelfde
ow hahahah biologische waardequote:
klpot, zo word je kwark wel een stuk lekkerderquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
hmm.. Nu ik er over nadenk; is het wel zo nuttig? Zowel kwark als yoghurt bevatten vrij veel trage eiwitten, waardoor de opname van de whey wordt vertraagd. Alleen voor het slapen gaan dus?
Wat op zich ook wel wat waard isquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
klpot, zo word je kwark wel een stuk lekkerder
Vruchtenkwark... wut?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef stoeltafel het volgende:
Thats me:) Net weer super lekker getraind, vandaag biceps/triceps. Ging echt lekker, na de KT nog een half uurtje op de crosstrainer geweest. Nog even wat boodschappen gedaan, 12 potten magere kwark voor 7e, niet duur. Ook fototje gemaakt van me collectie goede voeding. Is weer wat anders dan chips/frisdrank
[ afbeelding ]
Morgenochtend geen KT alleen beetje cardio dus ik ga gelijk uit bed sporten, het laatste vet weg halen.
Volgens de volgende site http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
Verbrand ik met mijn gewicht 78 kilo bijna 800 calorieen met een uur krachttraining, dit is toch sterk overtreden of niet? Heb net na de training voor de spiegel gestaan mijn buik lijkt echt minder te zijn geworden na 3 weken trainen en goed eten en ben pas ik week echt met BB bezig, fucking lekker!
Wat zit er in die kleinere potjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef stoeltafel het volgende:
Thats me:) Net weer super lekker getraind, vandaag biceps/triceps. Ging echt lekker, na de KT nog een half uurtje op de crosstrainer geweest. Nog even wat boodschappen gedaan, 12 potten magere kwark voor 7e, niet duur. Ook fototje gemaakt van me collectie goede voeding. Is weer wat anders dan chips/frisdrank
[ afbeelding ]
Morgenochtend geen KT alleen beetje cardio dus ik ga gelijk uit bed sporten, het laatste vet weg halen.
Volgens de volgende site http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
Verbrand ik met mijn gewicht 78 kilo bijna 800 calorieen met een uur krachttraining, dit is toch sterk overtreden of niet? Heb net na de training voor de spiegel gestaan mijn buik lijkt echt minder te zijn geworden na 3 weken trainen en goed eten en ben pas ik week echt met BB bezig, fucking lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |