Dit vind ik een van je leukere outfits de afgelopen tijd!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks mopquote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit vind ik een van je leukere outfits de afgelopen tijd!waar zijn je tas en sjaal van?
Leukquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vans so hot right nowquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk Debsquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het echt heel leuk staan! Alleen 1 tip, sta de volgende keer niet op de foto als een zoutzak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef Moffol het volgende:
Nee, ik heb geen witte sportsokken aan ;]
[ afbeelding ]
Ik vind dit tien keer beter dan al die modellen poses.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel leuk staan! Alleen 1 tip, sta de volgende keer niet op de foto als een zoutzak.
Ik weet niet waar jij leest dat ik zeg dat hij een modellen pose aan moet nemen? Ik zeg alleen dat hij er een beetje ''ingezakt'' bij staat, althans zo lijkt het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dit tien keer beter dan al die modellen poses.
Wranglerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah! Wrangler denimjack en Cheap Monday broek :]quote:
Haha ik snap helemaal wat je bedoelt, ik sta er inderdaad wel een beetje houterig bij! Maar bedankt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel leuk staan! Alleen 1 tip, sta de volgende keer niet op de foto als een zoutzak.
Haha dankjewel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dit tien keer beter dan al die modellen poses.
Hmm, ik vind de jeans kleuren niet zo bij elkaar maar wel tof met die blouse en truiquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Overhemd vind ik best tof, alleen inderdaad te klein. Ken het probleem, kan m'n nette overhemden en m'n twee nette jasjes van anderhalf jaar geleden echt niet meer aan, veel te smal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Agentperry het volgende:
Pauper kleren maarja, blouse word te klein, sinds ik ben gaan fitnessen heb ik daar last van met al mijn kleren.
Broek:diesel
Shirt: Zara ofzo?
Allebei oud.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met een witte riem als je witte schoenen draagt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef alexandervdb het volgende:
Lelijke riem > Witte riem? Ik heb nog nooit een knappe witte riem gezien.
Overhemd lijkt anders ook te groot.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef BigSmurf het volgende:
Als je het bovenste knoopje losmaakt, je overhemd in je broek doet en je broek voortaan twee lengtematen kleiner koopt, dan vind ik het wel tof.
Lol, die H&M zak. Ik vind je vorige outfit toffer, maar dit is ook netjes ja!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag wilde ik netjes. En dat was geslaagd, want heb van wel 4 mensen gehoord: "Wat zie je er mooi uit vandaag!".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, meer info over broek gewenst, moet nog steeds een nieuwe degelijke lichte jeans kopen nu mijn oude naar hun grootje zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Moffol het volgende:
Verschrikkelijk simpel, had vandaag toch maar 2 uurtjes schoolHad er op school wel nog een open dikke wollen cardigan over aan!
[ afbeelding ]
Is dit misschien iets?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Greebs het volgende:
[..]
Hmm, meer info over broek gewenst, moet nog steeds een nieuwe degelijke lichte jeans kopen nu mijn oude naar hun grootje zijn
Broek is wel vet, schoenen ben ik minder fan van, omdat ik zelf nooit hoge schoenen draag. Shirt is zoals je zelf ook al zegt, simpel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Moffol het volgende:
Verschrikkelijk simpel, had vandaag toch maar 2 uurtjes schoolHad er op school wel nog een open dikke wollen cardigan over aan!
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef broun. het volgende:
voor vanavond, 21st b-day van een vriendin
[ afbeelding ]
met hoge hakken
Heel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
met hoge hakken
Zou deze outfit juist afmakenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit! Gelukkig bestaan er nog mensen met een 2g!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
met hoge hakken
Thanksquote:Op zondag 16 januari 2011 03:53 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Gelukkig bestaan er nog mensen met een 2g!(retro!)
En ik ben wel benieuwd naar het totaal plaatje, met hakken dus
Nice, Volgende keer die hakken aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
met hoge hakken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
met hoge hakken
Vette broek en schoenen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich wel leuk, maar niet echt wat ik zoek, beter slim fitquote:
Waarom heb je je foto nu verwijderd? Was niets mis mee hoor!quote:
Met ene schaar verkrijgbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Cool, waar haal je zo'n spijkerjack zonder mouwen?
Goede chilloutfit. Hoe minder flatteus hoe beter if you ask mequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef Agentperry het volgende:
Ipv een modeshow te geven zal ik eens posten wat ik vandaag echt aan heb. Mijn vrijetijdsoutfit.
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de merken:
Broek: doe een gok
Shirt: Junkfood, ergens in de opruiming gehaald, lelijk ding maar was van 60 naar 10 afgeprijsd.
Vest: H&M
[ afbeelding ]
Hij is geen troll en een man. Hij kleedt zich daadwerkelijk zo. En ik weet dat jij de neiging hebt om mensen af te zeiken, maar dat heeft dus geen zin. Ook rede heeft geen zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:06 schreef Agentperry het volgende:
Faal troll, er staat een man naast je naam.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:43 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
mooikwaaiboi
been had
[ afbeelding ]
Propsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
Nieuwe jurk van Supertrashtailleriem is van Pieces. Heb eronder een paarse legging en zwarte suede enkel laarsjes met hak (zie je niet op de foto maargoed) van Gabor.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
Nieuwe jurk van Supertrashtailleriem is van Pieces. Heb eronder een paarse legging en zwarte suede enkel laarsjes met hak (zie je niet op de foto maargoed) van Gabor.
[ afbeelding ]
Zonder die tailleriem staat het je super goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zonder?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zonder die tailleriem staat het je super goed!
Zo'n jurkje heeft dat helemaal niet nodig!quote:
Hmm ja dat dacht ik in eerst instantie ook, maar vond het toch leuker zo op de een of andere manierquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo'n jurkje heeft dat helemaal niet nodig!en het jurkje is al druk qua print.
Very welcomequote:Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef Siral het volgende:
Thanks Don!
Foto's maken in het donker met een webcam, fuck yeah.
[ afbeelding ]
Ik heb teveel plaids eigenlijk, ik mag er geen meer kopen van mijn zus..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Very welcomeWederom een leuke outfit van je. Ik heb de laatste tijd ook geregeld vintage stijl overhemden aan maar dan met een dry denim broek. Alleen te lui om foto's te maken.
hoiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef Gaijin het volgende:
Hoi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon geen goede foto maken.
Hehe ik heb onlangs ook zo'n muts gekocht ik word er echt een engerd vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:54 schreef don-diablo het volgende:
Inclusief brak griep hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe outfit!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:54 schreef don-diablo het volgende:
Inclusief brak griep hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, die kokerrok staat je goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voel me wel erg netjes nu.
Voelde ik me ook vandaag in pakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk eens wat stijl in deze reeks, in plaats van die eeuwige vuilnisbakkledij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb jij die prachhhtige hakken vandaan? (L)quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:06 schreef tliciouz het volgende:
Thanks voor de leuke reacties!
En Johnny staat je goed.
Die komen van de primark, waren 15 euro maar ze lopen echt als gegoten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef fervente het volgende:
[..]
Waar heb jij die prachhhtige hakken vandaan? (L)
Wow! Dat is echt goedkoop, heb je geluk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die komen van de primark, waren 15 euro maar ze lopen echt als gegoten!
fuck, dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
[ afbeelding ]
Cool zeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Foto 2
[ afbeelding ]
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
fuck, dat ziet er lekker uit
Looking good!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
American Apparel Deep V-Neck shirt & een lekker dikke grijze trui hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Swietje het volgende:
Leuk! Wat draag je nou onder de sjaal?
Beetje druk, helft minder sjaaldingen is ook goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef broun. het volgende:
mooi tliciouz!!
van today:
[ afbeelding ]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje druk, helft minder sjaaldingen is ook goed
Ik dacht dat het je capuchon wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef broun. het volgende:
[..]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.
hehe dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef SpamNinja het volgende:
luister maar niet naar hem, je ziet er geweldig uit
Oogt erg druk iig, heb je niet nodigquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef broun. het volgende:
[..]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.
Blablaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef SpamNinja het volgende:
luister maar niet naar hem, je ziet er geweldig uit
Ah okquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef broun. het volgende:
[..]
http://www.fashiolista.com/item/377403/
haha aww altijd leuk om te horen! maar ben nogal casual & basicquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ah okVind trouwens jouw outfits altijd een van de leukste, hier op fok en ellegirl!
Staat je goed!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
Laat ik ook eens binnenvallen, het ging mij zelf vooral om de nieuwe jeans, twijfelde een beetje over de maat, maar lijkt me uiteindelijk primaBeetje modeshow want ik ben vandaag alleen maar binnen, maar moest het even matchen.
[ afbeelding ]
Ik vind zulke schoenen altijd groot ogen, net als met all stars. Maar door die smalle pijpen valt het wel meer op ja, maar storend vind ik het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef santiagojwz het volgende:
jouw vans ogen weer aardig groot -mede door smalle pijpjes-, of ligt dat aan mij..
truetrue, heb zelf beide schoenen. Misschien moeten ze wat vies zijn op de witte rand enz, dan oogt het al wat minder 'log'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind zulke schoenen altijd groot ogen, net als met all stars. Maar door die smalle pijpen valt het wel meer op ja, maar storend vind ik het niet.
Ik heb een TF die nog een fractie lichter is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
Laat ik ook eens binnenvallen, het ging mij zelf vooral om de nieuwe jeans, twijfelde een beetje over de maat, maar lijkt me uiteindelijk primaBeetje modeshow want ik ben vandaag alleen maar binnen, maar moest het even matchen.
[ afbeelding ]
Erg cool die muts. Kan je die ook in NL bestellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef broun. het volgende:
mooi tliciouz!!
van today:
[ afbeelding ]
Kan je gewoon bij River Island halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Erg cool die muts. Kan je die ook in NL bestellen?
Cool! thanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef broun. het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij River Island halen
Dank. Een nog iets lichtere lijkt me ook heel cool, maar een donkerdere nu ook, heb het een beetje te pakken, zit hemels met dat kleine beetje stretchquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb een TF die nog een fractie lichter is.leuke outfit.
Dat shirt heb ik ook (aan nu)quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
[ afbeelding ]
Ha een match. Heb dezelfde overhemdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
[ afbeelding ]
Mits goed gecombineerd vind ik het altijd wel leuk staan.. Ook wel op die leeftijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb nu deze schoenen:
http://www.nerobianco.nl/(...)usedlook/222-12-2396
ik vind ze supermooi, en ze zitten ook echt als gegoten, maar ik vroeg me af wat andere mensen nou daarvan vinden. Een gast van 19 die al op zulke nette schoenen loopt. Ik zie het namelijk bijna nooit op straat.
Dus ik was benieuwd naar jullie meningen
ik heb helaas geen foto's want het kabeltje van mijn camera ligt bij m'n ouders thuis, maar die krijgen jullie volgende week.
quote:
Ah, heerlijk ding he, zo lekker zacht :pquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ha een match. Heb dezelfde overhemd
Goed kleuren gematchedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Aangezien ik altijd wel mee kijk maar niets post, zal ik ook eens een foto posten!
[ afbeelding ]
En de onderkant..
[ afbeelding ]
Ja dat is ook altijd een beetje het probleem met deze broek als ik hem lang doe staat het niet bij de laarsjes.. Dus daarom sla ik hem om.. Zo op de foto, vind ik het ook iets te ver..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Greebs het volgende:
[..]
[..]
Ah, heerlijk ding he, zo lekker zacht :p
[..]
Goed kleuren gematchedIk zou alleen de jeans niet opgerold hebben denk ik, of minder.
Zo dus:quote:
Ja dat ik er nog serieus op in gingquote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
Whehe Fusionfreak digt je shirtje.
Ik ook, ik draag mijn brogues onder de meest casual outfitsquote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik val precies tussen die categorie in.
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken over iets wel of niet bij elkaar past. Ik denk niet dat het iemand zal opvallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Foto 1
[ afbeelding ]
Foto 2
[ afbeelding ]
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
hallo heb je deze kleren zelf gemaakt? ben op zoekquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Foto 1
[ afbeelding ]
Foto 2
[ afbeelding ]
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
Opzich wel leuk.. Alleen niet mijn ding. Volgens mij past een rode broek wel bij je. Wel lekker zomers meteen. Past bij het zonnentje van vandaag!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Oké, ik probeer vandaag een rode broek
[ afbeelding ]
Ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn stijl, maar ik vind het je heel leuk staan welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Telefoon kwaliteit fotos helaas,
[ afbeelding ]
Zou het zelf nooit dragen, maar ik vind het wel tof, lekker zomers inderdaad!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zou het zelf nooit dragen, maar ik vind het wel tof, lekker zomers inderdaad!
Mezelf ook maar weer eens op de foto gezet:
[ afbeelding ]
your joking right?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is this /fa/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Telefoon kwaliteit fotos helaas,
[ afbeelding ]
Oh, op die manier. Da's niet echt een optie, draag altijd graag een t-shirt met vest zodat ik het vest uit kan doen als ik in de collegezaal zit ofzo. Een overhemd eronder kan op zich wel, maar een overhemd zonder shirt eronder vind ik bagger, en dan vind ik het al gauw te warm om er nog een vest overheen te dragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Gewoon een overhemdeen ondershirt onder een vest vind ik al een beetje ''niet af''
No, why?quote:
wtf? u fo real kanye?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude, hoe druk kun je je maken om andermans kleding...quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:13 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
wtf? u fo real kanye?
Je snapt toch wel dat deze boots niet bedoeld zijn om je broek in te stoppen hé? Sowieso is dat not done maar 't maakt het nog erger bij een nauwe sluiting als die van jou.
Trek uit gauw gaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwww!!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het dragen van menboots gelijkstellen aan feminien en dan ook meteen denken dat Crockett & Jones me niets zegt, wat zijn mensen soms heerlijk bevooroordeeld.
Pimp hier met je schoenen # 17quote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Betere pic van je schoenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dan moet je hem apart knippen en plakken en daar heeft niemand zin in. Komt door imageshack, zou hem even ergens anders uploaden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef beauterham het volgende:
[..]
haal de laatste / weg, dan doet die het wel.
Leuk, alleen het had denk ik mooier geweest als je er een zwart topje onder aan zou hebben.. Vind het nu nogal veel verschillende kleuren..quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg vallen de details van het kant van het zwarte topje weg.
Misschien met dat roze ding erbij wel, maar ik had er eerst een zwart topje onder en vond dat niet zo leuk. Maar toen had ik het roze dingetje er nog niet overquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leuk, alleen het had denk ik mooier geweest als je er een zwart topje onder aan zou hebben.. Vind het nu nogal veel verschillende kleuren..
ja ok of dat inderdaad! Verder vind ik het erg leuk volgens mij is dat zwarte topje echt heel leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien met dat roze ding erbij wel, maar ik had er eerst een zwart topje onder en vond dat niet zo leuk. Maar toen had ik het roze dingetje er nog niet over
Leuk haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg vallen de details van het kant van het zwarte topje weg.
Waar wacht je op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Is geen Nudie, moet m'n AJ DDO nog steeds een keer soaken vanwege de te wijde waist.
Op dit moment vooral tijd, zit nu echt te SOG'en, heb morgenavond tentamen. Denk dat ik het zaterdag ga doen, vrijdag moet ik werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Op dit moment vooral tijd, zit nu echt te SOG'en, heb morgenavond tentamen. Denk dat ik het zaterdag ga doen, vrijdag moet ik werken.Leuke dry, goede fit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had em laatst nog in mn hand in de Urban Outfitters. Lijkt me ook wel een leuk project, alleen gaat mn voorkeur uit naar een Momo of anders misschien toch een APC al gaat daar fit wise mn voorkeur niet naar uit.
Echte SOG:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke dry, goede fit.Ik had em laatst nog in mn hand in de Urban Outfitters. Lijkt me ook wel een leuk project, alleen gaat mn voorkeur uit naar een Momo of anders misschien toch een APC al gaat daar fit wise mn voorkeur niet naar uit.
Echte SOG:Is inderdaad een heerlijke fit, de rise is lekker laag en na de eerste twee weken uitlopen zit hij echt heerlijk. Begin nu ook al wat resultaat te zien, in de zon zie je het lichte blauw al doorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol @ spoiler.![]()
Leuk! Alleen je broek zit vreselijk over je schoenen heen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef Moffol het volgende:
Slechte spiegelfoto ( :
[ afbeelding ]
Dat kan idd echt niet. Outfit is zeker oké verder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leuk! Alleen je broek zit vreselijk over je schoenen heen.
Haha ja ik weet het. Het zijn gewoon leuke boots alleen ik weet niet of ik m'n broek eroverheen moet doen of erin. Als ik ze er dan in doe, doe ik het wel wat zorgvuldiger!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leuk! Alleen je broek zit vreselijk over je schoenen heen.
Doe maar gewoon niet in je schoenen maar gewoon eroverheen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef Moffol het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het. Het zijn gewoon leuke boots alleen ik weet niet of ik m'n broek eroverheen moet doen of erin. Als ik ze er dan in doe, doe ik het wel wat zorgvuldiger!
Steps.quote:
Tnx, om m'n slungeligheid te accentueren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gaaf spijkerjack! Alleen hoezo stroop je je broek op?
Vest lijkt te groot? Zou zo te zien wel wat fitter mogen zitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vandaag een deet,
[ afbeelding ]
spannund
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Thanks! Ja heb het blousje gister binnen gekregen
is van me moeder we hebben breedbeeld nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:30 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mooi doen ze nu ook al tv's in plastic >?
waar bemoei jij je meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en haar taalgebruik, moest er ook nog bij.
die riem op tweede fotoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had vandaag 2 keer iets anders aan
''quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Leuk.
My today's outfit.
[ afbeelding ]
Ik geloof van A&F afgaand op het logo.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
''
Cardigan is nice, waar gehaald/merk?
Abercrombie & Fitch inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geloof van A&F afgaand op het logo.
Heb hem via het V&A gekocht van iemand die hem niet droeg, volgens mij is het model al uit de running inderdaad.quote:
Leuke outfitquote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef Fusionfreak het volgende:
Was afgelopen uur wat kledingcombinatie's aan het uitproberen, en dit heb ik nu aan. Dit is echt een plaatje waard. Ja toch!
Hierin kan ik mij echt vrouwelijk voelen en dat straal ik met mijn vrolijkheid dan ook uit.
Foto's zijn ongeveer 10 minuten geleden genomen.
[ afbeelding ]
Ik heb nu aan.
Zwart jurkje met satijnen V hals en satijnen taiile.
rood topje
rode legging
zwarte All Stars
zwarte beenbearmers
ooringen 1,5 cm diameter (maar dat worden later grotere)
Op deze foto draag ik een rode schoudertas erbij met blauw en geel koordjes en felgeel Kipling aapje eraan vast.
[ afbeelding ]
Heb ik op de rommelmarkt gekocht. Zijn een soort zachte fluwelen zon en hart, maar zijn oorspronkelijk van Ikea afkomstig, die rode is dacht ik nog te koop bij de Ikea.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef TC03 het volgende:
Wat voor dingen heb je aan het plafond hangen? Die rode/gele dingen?
Erg nice weer zoals altijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef Fusionfreak het volgende:
Was afgelopen uur wat kledingcombinatie's aan het uitproberen, en dit heb ik nu aan. Dit is echt een plaatje waard. Ja toch!
Hierin kan ik mij echt vrouwelijk voelen en dat straal ik met mijn vrolijkheid dan ook uit.
[ afbeelding ]
Ik heb nu aan.
rood topje
rode legging
zwarte All Stars
zwarte beenbearmers
Op deze foto draag ik een rode schoudertas erbij met blauw en geel koordjes en felgeel Kipling aapje eraan vast.
[ afbeelding ]
Sorry, was ik vergeten up te loaden, hier dan de foto van de zwarte leren All Stars.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Leuke outfit!
Zou je misschien ook een foto met schoenen kunnen plaatsen?
Om eerlijk te zijn, vind ik je er niet vrouwelijk uitzien, maar als een bonestaak. Sorry.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef Fusionfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu aan.
rood topje
rode legging
zwarte All Stars
zwarte beenbearmers
[ afbeelding ]
... ook al bedoel je het goed, ik vind het behoorlijk onbeschoft.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef Tamashii het volgende:
Fusionfreak, ik wil je aanraden om wat meer te eten zodat je lichaam wat vorm krijgt. Dat staat mooier en is gewoon wat fijner!
Sorry, maar als je dat al onbeschoft vindt, dan moet je jezelf toch echt gaan afvragen wat je op FOK! doet.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
... ook al bedoel je het goed, ik vind het behoorlijk onbeschoft.
Dan zou ik om bij mij meer rondingen te krijgen zoals op jou foto een soort bh moeten dragen met vulling. het jurkje past mij perfect qua pasvorm, wijdte en lengte, het is een maat M.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, vind ik je er niet vrouwelijk uitzien, maar als een bonestaak. Sorry.Temeer omdat dat juist jurkjes zijn die geschikt zijn voor vrouwen met wat meer rondingen.
[ afbeelding ]
Lang en dun is niks mis mee, maar jij kunt zo in een anorexia reclame terecht, 10kilo erbij zou je alleen maar goed doen. Daarbij ben je ook ongezond dun, waardoor je haar er slecht gaat uitzien etc etc. Dat is niet lullig bedoelt, maar je ziet er gewoon enorm ongezond uit en dat is absoluut niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:37 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dan zou ik om bij mij meer rondingen te krijgen zoals op jou foto een soort bh moeten dragen met vulling. het jurkje past mij perfect qua pasvorm, wijdte en lengte, het is een maat M.
Maar afgezien dat jij vind dat ik eruit ziet als een bonrstaak, vind ik het juist heel aantrekkelijk om lang, mager en dun te zijn, maar dat had ik al in andere topics hier kenbaar gemaakt.
Ik wil je best wel een paar boterhammen opsturenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef Fusionfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu aan.
rood topje
rode legging
zwarte All Stars
zwarte beenbearmers
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Lang en dun is niks mis mee, maar jij kunt zo in een anorexia reclame terecht, 10kilo erbij zou je alleen maar goed doen. Daarbij ben je ook ongezond dun, waardoor je haar er slecht gaat uitzien etc etc. Dat is niet lullig bedoelt, maar je ziet er gewoon enorm ongezond uit en dat is absoluut niet aantrekkelijk.
-quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Misschien heeft hij een ziekte of kan hij gewoon niet aankomen.
Ik heb naast mijn psychische aandoeningen (autisme , ADHD en borderline) geen last van lichamelijke aandoeningen, maar ik kan geen zout, vet, melk (lactose intolerantie) en vet houdende productien zoals frieten, chips en vlees andere ''zwaar'' eten verdragen, krijg ik maag en darmkrampen van. Ook krijg ik buikpijn als ik meer dan 2 of 3 boterhammen met vlees en/of kaas gegeten heb.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb je al eens met een arts hierover gesproken? Want helemaal gezond lijkt het me niet, en het is belangrijk dat je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:51 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn psychische aandoeningen (autisme , ADHD en borderline) geen last van lichamelijke aandoeningen, maar ik kan geen zout, vet, melk (lactose intolerantie) en vet houdende productien zoals frieten, chips en vlees andere ''zwaar'' eten verdragen, krijg ik maag en darmkrampen van. Ook krijg ik buikpijn als ik meer dan 2 of 3 boterhammen met vlees en/of kaas gegeten heb.
Van zouhoudende productien krijg ik last van spannings hoofdpijn (zout heeft inadelige nvloed op bloedruk)
Producten zoals alcohol, roken en (soft)drugs gebruik ik al helemmaal niet.
Dit laat aan duidelijkheid niks te wensen over, al weet ik nog steeds niet wat je nou zeggen wilt.quote:
Ziekte: anorexia.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zit een beetje vaag om je bovenarmen dacht eerst even dat ik naar je rug keekquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef Ace1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fout en oud tshirtje.. maar de kleur groen heb ik altijd wel leuk gevonden... komt alleen niet zo goed tot z'n recht in deze slechte foto.
Liep jij van de week in de H&M op de Steenweg in Utrecht? Zo ja; dan heb ik je gespotquote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Zit een beetje vaag om je bovenarmen dacht eerst even dat ik naar je rug keek
[ afbeelding ]
Dat klopt donderdag en vrijdag heb ik daar gelopenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Liep jij van de week in de H&M op de Steenweg in Utrecht? Zo ja; dan heb ik je gespot
Lijkt idd vaag.. hang naar voren met m'n armen om die foto te nemenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Zit een beetje vaag om je bovenarmen dacht eerst even dat ik naar je rug keek
[ afbeelding ]
Is me nog nooit gebeurd dat ik een fokker in het wild herkendequote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat klopt donderdag en vrijdag heb ik daar gelopen
Agree.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Bananenman het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik het cool vind dat Fusionfreak gewoon draagt waar hij zin in heeft en dikke schijt heeft aan wat andere mensen vinden. En dat meen ik serieus
Ben ik het ook mee eens. Wel maak ik me zorgen om zijn gezondheid, Fusion, het lijkt er wel op dat je sinds de laatste foto die ik van je zag nog meer bent afgevallen. Ik begrijp dat je dun mooi vindt, en ook dat het lastig is goed te eten met alles wat je hierboven opnoemt. Je moet doen waar je je gelukkig bij voelt, ook als dat dun zijn is, maar ik zou niet willen dat je hart er bijvoorbeeld mee stopt omdat je te mager bent. Er is natuurlijk een punt dat je gewoon echt ziek wordt vanwege ondergewicht.quote:
Leuk! Dit is meer voor de lente neem ik aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik post ook maar een keertje ipv te lurken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee heb (nog) geen bruine schoenen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |