Waar heb jij die prachhhtige hakken vandaan? (L)quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:06 schreef tliciouz het volgende:
Thanks voor de leuke reacties!
En Johnny staat je goed.
Die komen van de primark, waren 15 euro maar ze lopen echt als gegoten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef fervente het volgende:
[..]
Waar heb jij die prachhhtige hakken vandaan? (L)
Wow! Dat is echt goedkoop, heb je geluk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die komen van de primark, waren 15 euro maar ze lopen echt als gegoten!
fuck, dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
Nieuwe jurk van Supertrashtailleriem is van Pieces. Heb eronder een paarse legging en zwarte suede enkel laarsjes met hak (zie je niet op de foto maargoed) van Gabor.
[ afbeelding ]
Cool zeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
fuck, dat ziet er lekker uit
Looking good!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voel me wel erg netjes nu.
American Apparel Deep V-Neck shirt & een lekker dikke grijze trui hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Swietje het volgende:
Leuk! Wat draag je nou onder de sjaal?
Beetje druk, helft minder sjaaldingen is ook goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef broun. het volgende:
mooi tliciouz!!
van today:
[ afbeelding ]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje druk, helft minder sjaaldingen is ook goed
Ik dacht dat het je capuchon wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef broun. het volgende:
[..]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.
hehe dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef SpamNinja het volgende:
luister maar niet naar hem, je ziet er geweldig uit
Oogt erg druk iig, heb je niet nodigquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef broun. het volgende:
[..]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.
Blablaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef SpamNinja het volgende:
luister maar niet naar hem, je ziet er geweldig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |