Ja dat ik er nog serieus op in gingquote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
Whehe Fusionfreak digt je shirtje.
Ik ook, ik draag mijn brogues onder de meest casual outfitsquote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik val precies tussen die categorie in.
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken over iets wel of niet bij elkaar past. Ik denk niet dat het iemand zal opvallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
hallo heb je deze kleren zelf gemaakt? ben op zoekquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
Opzich wel leuk.. Alleen niet mijn ding. Volgens mij past een rode broek wel bij je. Wel lekker zomers meteen. Past bij het zonnentje van vandaag!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Oké, ik probeer vandaag een rode broek
[ afbeelding ]
Ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn stijl, maar ik vind het je heel leuk staan welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Telefoon kwaliteit fotos helaas,
[ afbeelding ]
Zou het zelf nooit dragen, maar ik vind het wel tof, lekker zomers inderdaad!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zou het zelf nooit dragen, maar ik vind het wel tof, lekker zomers inderdaad!
Mezelf ook maar weer eens op de foto gezet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |