Ja dat ik er nog serieus op in gingquote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
Whehe Fusionfreak digt je shirtje.
Ik ook, ik draag mijn brogues onder de meest casual outfitsquote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik val precies tussen die categorie in.
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken over iets wel of niet bij elkaar past. Ik denk niet dat het iemand zal opvallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
hallo heb je deze kleren zelf gemaakt? ben op zoekquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
Opzich wel leuk.. Alleen niet mijn ding. Volgens mij past een rode broek wel bij je. Wel lekker zomers meteen. Past bij het zonnentje van vandaag!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Oké, ik probeer vandaag een rode broek
[ afbeelding ]
Ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn stijl, maar ik vind het je heel leuk staan welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Telefoon kwaliteit fotos helaas,
[ afbeelding ]
Zou het zelf nooit dragen, maar ik vind het wel tof, lekker zomers inderdaad!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zou het zelf nooit dragen, maar ik vind het wel tof, lekker zomers inderdaad!
Mezelf ook maar weer eens op de foto gezet:
[ afbeelding ]
your joking right?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is this /fa/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Telefoon kwaliteit fotos helaas,
[ afbeelding ]
Oh, op die manier. Da's niet echt een optie, draag altijd graag een t-shirt met vest zodat ik het vest uit kan doen als ik in de collegezaal zit ofzo. Een overhemd eronder kan op zich wel, maar een overhemd zonder shirt eronder vind ik bagger, en dan vind ik het al gauw te warm om er nog een vest overheen te dragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Gewoon een overhemdeen ondershirt onder een vest vind ik al een beetje ''niet af''
No, why?quote:
wtf? u fo real kanye?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude, hoe druk kun je je maken om andermans kleding...quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:13 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
wtf? u fo real kanye?
Je snapt toch wel dat deze boots niet bedoeld zijn om je broek in te stoppen hé? Sowieso is dat not done maar 't maakt het nog erger bij een nauwe sluiting als die van jou.
Trek uit gauw gaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwww!!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het dragen van menboots gelijkstellen aan feminien en dan ook meteen denken dat Crockett & Jones me niets zegt, wat zijn mensen soms heerlijk bevooroordeeld.
Pimp hier met je schoenen # 17quote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Betere pic van je schoenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dan moet je hem apart knippen en plakken en daar heeft niemand zin in. Komt door imageshack, zou hem even ergens anders uploaden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef beauterham het volgende:
[..]
haal de laatste / weg, dan doet die het wel.
Leuk, alleen het had denk ik mooier geweest als je er een zwart topje onder aan zou hebben.. Vind het nu nogal veel verschillende kleuren..quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg vallen de details van het kant van het zwarte topje weg.
Misschien met dat roze ding erbij wel, maar ik had er eerst een zwart topje onder en vond dat niet zo leuk. Maar toen had ik het roze dingetje er nog niet overquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leuk, alleen het had denk ik mooier geweest als je er een zwart topje onder aan zou hebben.. Vind het nu nogal veel verschillende kleuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |