Waar heb jij die prachhhtige hakken vandaan? (L)quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:06 schreef tliciouz het volgende:
Thanks voor de leuke reacties!
En Johnny staat je goed.
Die komen van de primark, waren 15 euro maar ze lopen echt als gegoten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef fervente het volgende:
[..]
Waar heb jij die prachhhtige hakken vandaan? (L)
Wow! Dat is echt goedkoop, heb je geluk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die komen van de primark, waren 15 euro maar ze lopen echt als gegoten!
fuck, dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
Nieuwe jurk van Supertrashtailleriem is van Pieces. Heb eronder een paarse legging en zwarte suede enkel laarsjes met hak (zie je niet op de foto maargoed) van Gabor.
[ afbeelding ]
Cool zeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Bij de Zeeman vind je soms leuk zwart spul, heb er deze zwarte sjaal en zwarte veloursbroek gekocht. Heb vandaag wat geëxperimenteerd met deze combinatie, zwart met rood, geel en blauw. Moet alleen nog uitkijken en zoeken naar een bijpassende zwarte schouder cq rugtas.
Foto 1
[ afbeelding ]
Zwarte fluwelen wijde broek (Zeeman)
Wijde zwarte tuniekjurk (H&M)
Zilveren ooringen, 2 cm diameter (V&D)
Rood wijd kimonoshirt (zelfmaak) inspiratie van Hakuna
Foto 2
[ afbeelding ]
Hierop draag ik dan het zwarte sjaaltje erbij (Zeeman).
Niet op de foto zichtbaar.
Zwarte leren All Stars
Rode beenwarmers
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
fuck, dat ziet er lekker uit
Looking good!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voel me wel erg netjes nu.
American Apparel Deep V-Neck shirt & een lekker dikke grijze trui hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Swietje het volgende:
Leuk! Wat draag je nou onder de sjaal?
Beetje druk, helft minder sjaaldingen is ook goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef broun. het volgende:
mooi tliciouz!!
van today:
[ afbeelding ]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje druk, helft minder sjaaldingen is ook goed
Ik dacht dat het je capuchon wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef broun. het volgende:
[..]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.
hehe dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef SpamNinja het volgende:
luister maar niet naar hem, je ziet er geweldig uit
Oogt erg druk iig, heb je niet nodigquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef broun. het volgende:
[..]
hehe het is maar 1 sjaal..:p grijze is mn trui & dat blauw is van mn muts.
Blablaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef SpamNinja het volgende:
luister maar niet naar hem, je ziet er geweldig uit
Ah okquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef broun. het volgende:
[..]
http://www.fashiolista.com/item/377403/
haha aww altijd leuk om te horen! maar ben nogal casual & basicquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ah okVind trouwens jouw outfits altijd een van de leukste, hier op fok en ellegirl!
Staat je goed!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
Laat ik ook eens binnenvallen, het ging mij zelf vooral om de nieuwe jeans, twijfelde een beetje over de maat, maar lijkt me uiteindelijk primaBeetje modeshow want ik ben vandaag alleen maar binnen, maar moest het even matchen.
[ afbeelding ]
Ik vind zulke schoenen altijd groot ogen, net als met all stars. Maar door die smalle pijpen valt het wel meer op ja, maar storend vind ik het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef santiagojwz het volgende:
jouw vans ogen weer aardig groot -mede door smalle pijpjes-, of ligt dat aan mij..
truetrue, heb zelf beide schoenen. Misschien moeten ze wat vies zijn op de witte rand enz, dan oogt het al wat minder 'log'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind zulke schoenen altijd groot ogen, net als met all stars. Maar door die smalle pijpen valt het wel meer op ja, maar storend vind ik het niet.
Ik heb een TF die nog een fractie lichter is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
Laat ik ook eens binnenvallen, het ging mij zelf vooral om de nieuwe jeans, twijfelde een beetje over de maat, maar lijkt me uiteindelijk primaBeetje modeshow want ik ben vandaag alleen maar binnen, maar moest het even matchen.
[ afbeelding ]
Erg cool die muts. Kan je die ook in NL bestellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef broun. het volgende:
mooi tliciouz!!
van today:
[ afbeelding ]
Kan je gewoon bij River Island halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Erg cool die muts. Kan je die ook in NL bestellen?
Cool! thanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef broun. het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij River Island halen
Dank. Een nog iets lichtere lijkt me ook heel cool, maar een donkerdere nu ook, heb het een beetje te pakken, zit hemels met dat kleine beetje stretchquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb een TF die nog een fractie lichter is.leuke outfit.
Dat shirt heb ik ook (aan nu)quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
[ afbeelding ]
Ha een match. Heb dezelfde overhemdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Greebs het volgende:
[ afbeelding ]
Mits goed gecombineerd vind ik het altijd wel leuk staan.. Ook wel op die leeftijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb nu deze schoenen:
http://www.nerobianco.nl/(...)usedlook/222-12-2396
ik vind ze supermooi, en ze zitten ook echt als gegoten, maar ik vroeg me af wat andere mensen nou daarvan vinden. Een gast van 19 die al op zulke nette schoenen loopt. Ik zie het namelijk bijna nooit op straat.
Dus ik was benieuwd naar jullie meningen
ik heb helaas geen foto's want het kabeltje van mijn camera ligt bij m'n ouders thuis, maar die krijgen jullie volgende week.
quote:
Ah, heerlijk ding he, zo lekker zacht :pquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ha een match. Heb dezelfde overhemd
Goed kleuren gematchedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Aangezien ik altijd wel mee kijk maar niets post, zal ik ook eens een foto posten!
[ afbeelding ]
En de onderkant..
[ afbeelding ]
Ja dat is ook altijd een beetje het probleem met deze broek als ik hem lang doe staat het niet bij de laarsjes.. Dus daarom sla ik hem om.. Zo op de foto, vind ik het ook iets te ver..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Greebs het volgende:
[..]
[..]
Ah, heerlijk ding he, zo lekker zacht :p
[..]
Goed kleuren gematchedIk zou alleen de jeans niet opgerold hebben denk ik, of minder.
Zo dus:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |