En je kan ze heel goed schoonhouden! Ik gebruik altijd een nagelborsteltje met handzeep(van de aldi, voor de volledigheid) en ik doe dan een drupje op het borsteltje, en dan water eroverheen, en dan beginnen bij het suede dat je veel zeep krijgt, en steeds als het droog wordt beetje aanvullen met water. Zelfs suede krijg je als nieuw, het droogt niet uit.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze lopen inderdaad lekker, die toptens.
Ik heb van die sponzen van de footlockerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
En je kan ze heel goed schoonhouden! Ik gebruik altijd een nagelborsteltje met handzeep(van de aldi, voor de volledigheid) en ik doe dan een drupje op het borsteltje, en dan water eroverheen, en dan beginnen bij het suede dat je veel zeep krijgt, en steeds als het droog wordt beetje aanvullen met water. Zelfs suede krijg je als nieuw, het droogt niet uit.
Alleen als het regent en je voelt aan je schoen heb je zeep aan je handenmaar dat maakt niks uit.
Wow, wat mooi!quote:
Ik draag nette kleding, gebruik af en toe alleen een paar likjes mascara, ben verder gewoon normaal en heel open minded maar ik vind Uggs op mannen dus echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef Moffol het volgende:
Haha wat cinnamon_M zegt, het is wel een beetje generaliserend maar hij heeft zeker gelijk. De wat netter uitziende meisjes zijn vaak wat makkelijker en meer ontwikkeld. Die zullen minder snel iets raar vinden. De aso meisjes/vrouwen die in Adidas trainingspakken op school lopen, of in joggingbroeken met Uggs eronder en een laag plamuur van 3 meter dik zullen als snel zeggen: 'Ah dat is kanker gay, jezus wat ben jij een vuile homo'. Dus misschien a lil'bit generaliserend maar gelijk heeft ie!
quote:'Ah dat is kanker gay, jezus wat ben jij een vuile homo'
Als je met "meer ontwikkeld" doelt op kunstzinnige Hbo meisjes, dan heb je inderdaad gelijk. Als we dan toch aan het generaliseren zijn hé.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef Moffol het volgende:
De wat netter uitziende meisjes zijn vaak wat makkelijker en meer ontwikkeld. Die zullen minder snel iets raar vinden.
Maar meisje, snap het dan. Jij bent niet bovengemiddeld ontwikkelt.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik draag nette kleding, gebruik af en toe alleen een paar likjes mascara, ben verder gewoon normaal en heel open minded maar ik vind Uggs op mannen dus echt
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef useraccount het volgende:
[..]
Als je met "meer ontwikkeld" doelt op kunstzinnige Hbo meisjes, dan heb je inderdaad gelijk. Als we dan toch aan het generaliseren zijn hé.
Er zijn zat mensen die het mooi vinden, dit is niet klasse bepaald. Echter, naar mijn inziens, vindt het merendeel het "kanker-gay". Kortzichtig? Niet echt. Chicks kunnen er nog mee wegkomen, mits knap. Jongens hebben echter geen enkel excuus om met pantoffels over straat te gaan. (vanuit een mannelijk oog punt)
[..]
Maar meisje, snap het dan. Jij bent niet bovengemiddeld ontwikkelt.
Het is vergeven.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:34 schreef useraccount het volgende:
Ik ben in mezelf teleurgesteld omdat ik de sarcasme in mijn voorgaande bericht blijkbaar niet fatsoenlijk genoeg heb kunnen benadrukken. Sorry.
quote:
Waarom so vies dan?quote:
Mijn hond ging liever naar het hondenpark dan de winkels, dus die trok me zo hoppa, de modder inquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarom so vies dan?
En uggs voor mannen is baas. Niet haten.
Zag hij niet een vrouwtje?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mijn hond ging liever naar het hondenpark dan de winkels, dus die trok me zo hoppa, de modder in
nice wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ] pickupjes van amsterdam
Die laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen dagen:
Adidas x Porter superstars
[ afbeelding ]
adidas Originals by Originals Kazuki x Mintos Campus 80s
[ afbeelding ]
Solebox x New Balance 1500 'Purple Devils'
[ afbeelding ]
Air max 1 x Ben Drury 'Hold Tight'
[ afbeelding ]
En vandaag Pendleton x Taka Hayashi x Vans Slip On
[ afbeelding ]
K zou niet weten wat voor stof het is, kan het ook niet echt ergens vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef HAL9000S het volgende:
Als het suede is dan wens ik je veel succes.
Erg gaaf! Normaal hou ik helemaal niet van new balance, maar deze zijn stoer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen dagen:
Adidas x Porter superstars
[ afbeelding ]
adidas Originals by Originals Kazuki x Mintos Campus 80s
[ afbeelding ]
Solebox x New Balance 1500 'Purple Devils'
[ afbeelding ]
Air max 1 x Ben Drury 'Hold Tight'
[ afbeelding ]
En vandaag Pendleton x Taka Hayashi x Vans Slip On
[ afbeelding ]
Mintons 'mids' dan denk ik?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef don-diablo het volgende:
HAL altijd lekker die schoenen![]()
Die mintos had ik laatst ook nog in m'n handen maar niet gedaan. Ging voor de Ransom's.
Ja. Wel nice, maar keuzes.. Zoveel keuzes.quote:
kwil niet lullig doen maar van die dingen ga je spijt krijgen als je ze on-feet hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ff bij staan te kijken. Toch laten staan maar ik denk dat ik ze morgen toch maar ga halen.
En waarom dan wel? Het is niet zo dat ik er dagelijks op ga lopen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef nexusje het volgende:
[..]
kwil niet lullig doen maar van die dingen ga je spijt krijgen als je ze on-feet hebt.
nee ik bedoel meer, ze vallen heel groot uit, de tong is echt gigantisch en daarom denk ik als je er mee loopt dat je er spijt van krijgtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Het is niet zo dat ik er dagelijks op ga lopen.
Waarom niet gewoon iets simpelere als Top Ten Hi?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ff bij staan te kijken. Toch laten staan maar ik denk dat ik ze morgen toch maar ga halen.
Hahahahahahaahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik walg van jouw smaak.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn smaak is tof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
mooie stappersquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb deze laatst gekocht, Floris van Bommel, heerlijke schoenen.
[ afbeelding ]
U MAD brah?@?!?!?!?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |