Die laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen dagen:
Adidas x Porter superstars
[ afbeelding ]
adidas Originals by Originals Kazuki x Mintos Campus 80s
[ afbeelding ]
Solebox x New Balance 1500 'Purple Devils'
[ afbeelding ]
Air max 1 x Ben Drury 'Hold Tight'
[ afbeelding ]
En vandaag Pendleton x Taka Hayashi x Vans Slip On
[ afbeelding ]
K zou niet weten wat voor stof het is, kan het ook niet echt ergens vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef HAL9000S het volgende:
Als het suede is dan wens ik je veel succes.
Erg gaaf! Normaal hou ik helemaal niet van new balance, maar deze zijn stoer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen dagen:
Adidas x Porter superstars
[ afbeelding ]
adidas Originals by Originals Kazuki x Mintos Campus 80s
[ afbeelding ]
Solebox x New Balance 1500 'Purple Devils'
[ afbeelding ]
Air max 1 x Ben Drury 'Hold Tight'
[ afbeelding ]
En vandaag Pendleton x Taka Hayashi x Vans Slip On
[ afbeelding ]
Mintons 'mids' dan denk ik?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef don-diablo het volgende:
HAL altijd lekker die schoenen![]()
Die mintos had ik laatst ook nog in m'n handen maar niet gedaan. Ging voor de Ransom's.
Ja. Wel nice, maar keuzes.. Zoveel keuzes.quote:
kwil niet lullig doen maar van die dingen ga je spijt krijgen als je ze on-feet hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ff bij staan te kijken. Toch laten staan maar ik denk dat ik ze morgen toch maar ga halen.
En waarom dan wel? Het is niet zo dat ik er dagelijks op ga lopen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef nexusje het volgende:
[..]
kwil niet lullig doen maar van die dingen ga je spijt krijgen als je ze on-feet hebt.
nee ik bedoel meer, ze vallen heel groot uit, de tong is echt gigantisch en daarom denk ik als je er mee loopt dat je er spijt van krijgtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Het is niet zo dat ik er dagelijks op ga lopen.
Waarom niet gewoon iets simpelere als Top Ten Hi?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ff bij staan te kijken. Toch laten staan maar ik denk dat ik ze morgen toch maar ga halen.
Hahahahahahaahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik walg van jouw smaak.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn smaak is tof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
mooie stappersquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb deze laatst gekocht, Floris van Bommel, heerlijke schoenen.
[ afbeelding ]
U MAD brah?@?!?!?!?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |