ja ok of dat inderdaad! Verder vind ik het erg leuk volgens mij is dat zwarte topje echt heel leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien met dat roze ding erbij wel, maar ik had er eerst een zwart topje onder en vond dat niet zo leuk. Maar toen had ik het roze dingetje er nog niet over
Leuk haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg vallen de details van het kant van het zwarte topje weg.
Waar wacht je op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Is geen Nudie, moet m'n AJ DDO nog steeds een keer soaken vanwege de te wijde waist.
Op dit moment vooral tijd, zit nu echt te SOG'en, heb morgenavond tentamen. Denk dat ik het zaterdag ga doen, vrijdag moet ik werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Op dit moment vooral tijd, zit nu echt te SOG'en, heb morgenavond tentamen. Denk dat ik het zaterdag ga doen, vrijdag moet ik werken.Leuke dry, goede fit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had em laatst nog in mn hand in de Urban Outfitters. Lijkt me ook wel een leuk project, alleen gaat mn voorkeur uit naar een Momo of anders misschien toch een APC al gaat daar fit wise mn voorkeur niet naar uit.
Echte SOG:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke dry, goede fit.Ik had em laatst nog in mn hand in de Urban Outfitters. Lijkt me ook wel een leuk project, alleen gaat mn voorkeur uit naar een Momo of anders misschien toch een APC al gaat daar fit wise mn voorkeur niet naar uit.
Echte SOG:Is inderdaad een heerlijke fit, de rise is lekker laag en na de eerste twee weken uitlopen zit hij echt heerlijk. Begin nu ook al wat resultaat te zien, in de zon zie je het lichte blauw al doorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol @ spoiler.![]()
Leuk! Alleen je broek zit vreselijk over je schoenen heen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef Moffol het volgende:
Slechte spiegelfoto ( :
[ afbeelding ]
Dat kan idd echt niet. Outfit is zeker oké verder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leuk! Alleen je broek zit vreselijk over je schoenen heen.
Haha ja ik weet het. Het zijn gewoon leuke boots alleen ik weet niet of ik m'n broek eroverheen moet doen of erin. Als ik ze er dan in doe, doe ik het wel wat zorgvuldiger!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leuk! Alleen je broek zit vreselijk over je schoenen heen.
Doe maar gewoon niet in je schoenen maar gewoon eroverheen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef Moffol het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het. Het zijn gewoon leuke boots alleen ik weet niet of ik m'n broek eroverheen moet doen of erin. Als ik ze er dan in doe, doe ik het wel wat zorgvuldiger!
Steps.quote:
Tnx, om m'n slungeligheid te accentueren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gaaf spijkerjack! Alleen hoezo stroop je je broek op?
Vest lijkt te groot? Zou zo te zien wel wat fitter mogen zitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vandaag een deet,
[ afbeelding ]
spannund
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Thanks! Ja heb het blousje gister binnen gekregen
is van me moeder we hebben breedbeeld nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:30 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mooi doen ze nu ook al tv's in plastic >?
waar bemoei jij je meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en haar taalgebruik, moest er ook nog bij.
die riem op tweede fotoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had vandaag 2 keer iets anders aan
''quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Leuk.
My today's outfit.
[ afbeelding ]
Ik geloof van A&F afgaand op het logo.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
''
Cardigan is nice, waar gehaald/merk?
Abercrombie & Fitch inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geloof van A&F afgaand op het logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |