Goede chilloutfit. Hoe minder flatteus hoe beter if you ask mequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef Agentperry het volgende:
Ipv een modeshow te geven zal ik eens posten wat ik vandaag echt aan heb. Mijn vrijetijdsoutfit.
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de merken:
Broek: doe een gok
Shirt: Junkfood, ergens in de opruiming gehaald, lelijk ding maar was van 60 naar 10 afgeprijsd.
Vest: H&M
[ afbeelding ]
Hij is geen troll en een man. Hij kleedt zich daadwerkelijk zo. En ik weet dat jij de neiging hebt om mensen af te zeiken, maar dat heeft dus geen zin. Ook rede heeft geen zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:06 schreef Agentperry het volgende:
Faal troll, er staat een man naast je naam.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:43 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
mooikwaaiboi
been had
[ afbeelding ]
Propsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
Nieuwe jurk van Supertrashtailleriem is van Pieces. Heb eronder een paarse legging en zwarte suede enkel laarsjes met hak (zie je niet op de foto maargoed) van Gabor.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
Nieuwe jurk van Supertrashtailleriem is van Pieces. Heb eronder een paarse legging en zwarte suede enkel laarsjes met hak (zie je niet op de foto maargoed) van Gabor.
[ afbeelding ]
Zonder die tailleriem staat het je super goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Siral het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zonder?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zonder die tailleriem staat het je super goed!
Zo'n jurkje heeft dat helemaal niet nodig!quote:
Hmm ja dat dacht ik in eerst instantie ook, maar vond het toch leuker zo op de een of andere manierquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo'n jurkje heeft dat helemaal niet nodig!en het jurkje is al druk qua print.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |