Ik verwoord Johan Derksen z'n mening, deze keer.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM, waarom heb jij al 10x gepost dat je carnaval niks vind?
Was dit echt?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Chaplin in die lookalike wedstrijd is wel epic
Ben jij er weerquote:
Ja, heb er weer zin an, ben echt een voetballiefhebber.quote:
Wat is je commentaar op het El Hamdaoui-debacle?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, heb er weer zin an, ben echt een voetballiefhebber.²
Was jij die banaan met dat logo?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan sterven als tevreden man, zojuist als banaan in een VI uitzending geweest
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan sterven als tevreden man, zojuist als banaan in een VI uitzending geweest
Ja smeer 'm weer een ban aan!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is je commentaar op het El Hamdaoui-debacle?
Ik vind dat hij heel erg onredelijk wordt behandeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is je commentaar op het El Hamdaoui-debacle?
Als die knakkert er zit kijk ik niet hoor. Wat een acteur...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Buitendam het volgende:
Volgende week met Hansie schieten ze omhoog.
Hier het zelfde, ben pas echt VI gaan kijken toen die gozer weg was.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef rub3n het volgende:
[..]
Als die knakkert er zit kijk ik niet hoor. Wat een acteur...
Van Derksen, Genee en Gijp heb ik nog het gevoel dat ze echt zo zijn. Die Kraaij, weg ermet. Echt, dat wordt dus 1 van de 8 afleveringen per maand skippen nu...
Die woont hier in de buurt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Type-R het volgende:
Iemand caps van die Feyenoord supporter die tijdens een sjaaltje moment z'n Burberry sjaal in de lucht houdt - wat een droeftoeter
Zeker, en maandag met Hansie erbijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef rub3n het volgende:
Wie maakt een gifje van het intieme moment met Gijp in de intro! Even schouderklopje/wrijving bij Johan D.
Mooie kerel die Gijp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |