Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
symquote:
Mooi nummerquote:
Super de Boer.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Gefeliciteerd PGR
waar ga je werken?
Bla bla spoorwegpolitie bla bla moeilijk bla bla toch onder de brugquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had jou eerder op het station verwacht
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bla bla spoorwegpolitie bla bla moeilijk bla bla toch onder de brug
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bla bla spoorwegpolitie bla bla moeilijk bla bla toch onder de brug
je was me voorquote:
hoe worden kindertjes gemaakt?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
Heeft er nog iemand vragen?
[WIN] 'Mijn opa was een Duitser': stel hier je vragen aan de auteur!
ik kan ff niks bedenken eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
Heeft er nog iemand vragen?
[WIN] 'Mijn opa was een Duitser': stel hier je vragen aan de auteur!
Ik heb m'n vraag gesteldquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan ff niks bedenken eigenlijk.
Nu staat mijn hoofd er ook niet helemaal naar
Opletten bij biologiequote:
En dat heb ik wel onthouden van Bioquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opletten bij biologieDat wil wel eens helpen..
Nee, sorry, begrijp ik, maar ik kon het niet laten.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je eerste post was beter eigenlijk...
Het is wel een serieus onderwerp..
is ook een heel boeiend onderwerp, maar ik kan mijn hoofd even niet in de juiste richting krijgen nuquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb m'n vraag gesteldAl is ie wat uitgebreider dan gepland
Vind dit echt een boeiend onderwerp, vooral omdat ik vind dat mensen te gemakkelijk negatief oordelen over Duitsers in de oorlog
ik lette beter op dan Trev iigquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opletten bij biologieDat wil wel eens helpen..
Oh ja!quote:
Ik snap dat ookquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook een heel boeiend onderwerp, maar ik kan mijn hoofd even niet in de juiste richting krijgen nuMijn concentratieboog is niet helemaal optimaal
Altijd al goed in geweest, zinloze dingen onthouden en de rest nietquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja!Het nutteloze onthoud je wel, maar hoelang een vrouw ongesteld is niet?
zo weet ik nog wel dat een aardappel 48 chromosomen heeft, een bananenvliegje 8, een heremietkreeft 254, en een 38, maar als je me zou vragen hoeveel een mens er heeft, zou ik het niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Altijd al goed in geweest, zinloze dingen onthouden en de rest niet
daar zijn ze goed in, ben er zo vaak bijna door aangereden, wat een rotgangquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou pizzabrommertje, schiet maar eens even op
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn
Ik ga weer minder meds slikken![]()
![]()
wohooquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn
![]()
thnxquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn
![]()
Dat is wel balenquote:
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn
![]()
Hoe kan dat?quote:
denk door de medicijnen, kan ik soms ineens heel misselijk van worden, en dan is het een kwartiertje later ineens weer weg...quote:
ow dat is wel heel vervelend...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
denk door de medicijnen, kan ik soms ineens heel misselijk van worden, en dan is het een kwartiertje later ineens weer weg...
ik ben even niet in die moodquote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari zet Deep Purple in Rock op
Geen zin in werken, prei dat klote is(zeg maar gewoon rotzooi), machines die het niet goed doen. Need to know more?quote:
geniet ervan, treinenmanquote:
ervaring?quote:
doe maar iets vroegerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog meer voor tekenen
wat zullen we zeggen, 18:00 goed?
Wat beroerd joh...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
denk door de medicijnen, kan ik soms ineens heel misselijk van worden, en dan is het een kwartiertje later ineens weer weg...
Mooiquote:
Dus je kreeg em gratis en pakte je eigen knoflooksaus?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Helaas bleek het wel weer TE moeilijk om knoflooksaus mee te leveren met een shoarmapizza, zoals het hoort
Jaquote:
Wat een slechte servicequote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Helaas bleek het wel weer TE moeilijk om knoflooksaus mee te leveren met een shoarmapizza, zoals het hoort
oke, tot laterquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft het koud en hoofdpijn en houdt het voor gezien
Bis Laterquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
Doe eens posten?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Die ken ik uit mijn hoofd ik speel hem vaak op de gitaar
En hierna draai ik even dat andere nummer dat ik nog mooier vind
Rustig aanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je kreeg em gratis en pakte je eigen knoflooksaus?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens posten?
En jij neemt zaterdag dus je gitaar mee?
quote:
wat een toevalquote:
WoeWoequote:
Fucking ninja-edit.quote:
Suikerbanketjequote:
WoeWoe klinkt toch net wat vrolijkerquote:
Volgende naam gaat WildeWilg heten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WoeWoe klinkt toch net wat vrolijker
Ja, dat is echt een prachtig nummerquote:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgende naam gaat WildeWilg heten.
Dan kan je WiiiiiiWiiiiiiiiiii doen.
Ik zou mij met zo'n welkom nooit meer serieus kunnen nemen.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgende naam gaat WildeWilg heten.
Dan kan je WiiiiiiWiiiiiiiiiii doen.
Hallo lekkere optimist.quote:
Hai koningquote:
Hai meisjequote:
Is dat dan mogelijk?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou mij met zo'n welkom nooit meer serieus kunnen nemen.
Thijsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik luister naar mijn zoon die zijn pappie een verhaaltje voorleest![]()
![]()
ahquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik heb een wii, een nintendo ds (zo'n oudequote:
Ik zal dat even noteren!quote:
Hoi liefjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisjeVoel jij je al ietsjes beter?
Okequote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een prachtig nummer
Doen![]()
Knuffquote:
quote:
Nou, dat is dan tofquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het schandvoer zit er weer in, dan maar geen saus. Nu wachten opHolland Sport
![]()
Dat is tof
*schuift een knuffel en een glaasje roosvice naar ST toe*quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*schuift een knuffel en een glaasje roosvice naar ST toe*
Je zal maar voor deze hartverscheurende keuze moeten staan, het kan je hele leven verpesten, als je niet uitkijkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb een nieuwe fles curry gekocht. Nu wil ik deze keizer aanbreken, maar ik heb nog een restje in de ander.
Dillema...
Eerst het oude op makenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb een nieuwe fles curry gekocht. Nu wil ik deze keizer aanbreken, maar ik heb nog een restje in de ander.
Dillema...
Wat een dilemmaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dillema...
het spijt me, maar ik kan je niet helpen met dit probleem.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over speelapparaten gesproken..
Ik logde vandaag in op mijn xbox360-account. Ik heb helemaal geen homies.
Ja jezus, ik maar denken dat vandaag een makkelijk dagje gaat worden, kom ik voor een onmogelijk dillema te staan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je zal maar voor deze hartverscheurende keuze moeten staan, het kan je hele leven verpesten, als je niet uitkijkt.
Veel sterkte met deze queeste, hopelijk overleef je het.
Gentlequote:
Huhu, volgens zijn rede zou ik vanuit mijn wijsheid moeten handelen en de oude fles eerst leegmaken en daarna (indien er nog genoeg trek is om daarvan optimaal te kunnen genieten) aan de nieuwe fles te beginnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een dilemmaIk zou Kant er even op loslaten, of het wel ethisch is om een nieuwe fles open te trekken
Luister naar je innerlijke kind, dan komt alles goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja jezus, ik maar denken dat vandaag een makkelijk dagje gaat worden, kom ik voor een onmogelijk dillema te staan.
De keuze tussen lust of wijsheid is een harde.
Wat een kerel. Geeft hij een aards vak, gaat hij lekker zweverig lopen doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Luister naar je innerlijke kind, dan komt alles goed.
geleerd van m'n vorige Natuur-Scheikunde leraar van vorig jaar, hij had een cursus "vind je innerlijke kind" gevolgd, en als we ons huiswerk niet deden, maakte het hem niet uit, het was onze verantwoordelijkheid, we deden ons innerlijke kind er alleen maar pijn mee.
Mijn innerlijke kind is zwaar gemarteld vorig jaar.
Heya Stuquote:
Hoi Marijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heya StuZit je lekker aan de cola?
Je zou ook kunnen beredeneren vanuit het utilisme dat jij de grootste groep bent in huis en dat het jou, de grootste groep, erg veel plezier zal schenken?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, volgens zijn rede zou ik vanuit mijn wijsheid moeten handelen en de oude fles eerst leegmaken en daarna (indien er nog genoeg trek is om daarvan optimaal te kunnen genieten) aan de nieuwe fles te beginnen.
Maar ik ben een viese hedonist, dus dat is wel verdomd moeilijk voor mij.
hijdoettetniequote:
quote:
quote:
Foei!quote:
Ikke welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heya StuZit je lekker aan de cola?
Idem voor gevolgenethiek, maar ik heb besloten dat ik mayo erbij doe in plaats van curry.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen beredeneren vanuit het utilisme dat jij de grootste groep bent in huis en dat het jou, de grootste groep, erg veel plezier zal schenken?![]()
mietjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idem voor gevolgenethiek, maar ik heb besloten dat ik mayo erbij doe in plaats van curry.
Ik ontloop mijn dilemma's.
Probleemontwijkerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idem voor gevolgenethiek, maar ik heb besloten dat ik mayo erbij doe in plaats van curry.
Ik ontloop mijn dilemma's.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Foei!na deze aan de fris ok?
Is voor je eigen gezondheid, zorg goed voor jezelf
Zal ik linux komen installeren?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[agressiespuimodus]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Windows![]()
Woohooquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Hey MSXquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik linux komen installeren?![]()
Nee, dat ziet er zo ehm niet mooi uitquote:
Ja, jij bent binnenkort aan de beurtquote:
Nee, te stijle leercurvequote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik linux komen installeren?![]()
Eerderquote:
Omdat bij elke herinstallatie probleem A wordt opgelost, maar probleem B ontstaatquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent binnenkort aan de beurtIk zal iedereen Linux blijven aansmeren, net als een Jehova dat doet met het geloof
Daarom doe ik een vrouwenstudie.quote:
Nee joh, ik kan uitstekend problemen voor anderen oplossen. Maar mijn eigen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Probleemontwijker![]()
Ik hoop dat je dat als psych niet te vaak doet
Friemestellizationele verschijningquote:
Gaat hier niet lukkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent binnenkort aan de beurtIk zal iedereen Linux blijven aansmeren, net als een Jehova dat doet met het geloof
Ik ken hetquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, te stijle leercurve
[..]
Eerder![]()
[..]
Omdat bij elke herinstallatie probleem A wordt opgelost, maar probleem B ontstaat
Hey Friemelquote:
Valt meequote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, te stijle leercurve
[..]
Eerder![]()
[..]
Omdat bij elke herinstallatie probleem A wordt opgelost, maar probleem B ontstaat
ziet er niet mooi uit, ziet er niet mooi uit, dat kan er exact zo uitzien als apple of ubuntuquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er zo ehm niet mooi uitUbuntu is ook gemakkelijker
![]()
Hequote:
Alleen is Linux uiteraard een positieve toevoeging in het levenquote:
Nuut, ik had Suse geprobeerd (want logootjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziet er niet mooi uit, ziet er niet mooi uit, dat kan er exact zo uitzien als apple of ubuntu
ja zeg dat welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
Goed, de maandag is qua werkdag weer geweest
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut, ik had Suse geprobeerd (want logootje), maar het zag er vreselijk uit
![]()
Heb je ook een oplossing voor me?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hier niet lukken
[..]
Ik ken het
[..]
Hey Friemel
Mijn ervaringen met open source zijn niet al te bestquote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt meeEn dan krijg je cursus van mij
I'll live... Maar of m'n laptop het gaat overleven is een ander verhaalquote:
Gelukkig wel, nu nog 4 teveel te gaan hierquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
Goed, de maandag is qua werkdag weer geweest
Op dit moment nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je ook een oplossing voor me?
[..]
Mijn ervaringen met open source zijn niet al te best
[..]
I'll live... Maar of m'n laptop het gaat overleven is een ander verhaal
als het werkt werkt het toch ?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Linux-mensen zijn de alto's van de computergebruikers.
volgens wikipedia val ik onder de alto'squote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja nee... Kunnen we niet gewoon allemaal hetzelfde zijn, hetzelfde doen en denken? Altijd maar dat individualisme.quote:
Iemand die niet kan kiezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik windows en linux wat ben ik dan?
Iemand met een gespleten persoonlijkheidquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik windows en linux wat ben ik dan?
Als je ooit wel de oplossing hebt hoor ik het graagquote:
Kneusjes die geen beter systeem kiezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat zijn dan de windows gebruikers?
ohw, vandaar dat ik ook unix, freebsd en Z os gebruikquote:
quote:
Flink balen als dat niet het geval isquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
I'll live... Maar of m'n laptop het gaat overleven is een ander verhaal
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kneusjes die geen beter systeem kiezen.
Hier nog 3 maar somehow vind ik maandag altijd het zwaarstequote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, nu nog 4 teveel te gaan hier
Prachtig spulquote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En Apple zijn vervloekte hipsters. Altijd maar bijzonder moeten zijn.
quote:
Maandag is erg maar donderdag kan er ook wel wat vanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier nog 3 maar somehow vind ik maandag altijd het zwaarste
Ik bedoelde meer dat ik'em een dezer dagen uit het raam ga flikkerenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flink balen als dat niet het geval is
ik ben een tevreden XP gebruiker, maar ik ga eerdaags toch eens met Ubuntu flirtenquote:
Ja, dat is na maandag inderdaad ook mijn ergstequote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maandag is erg maar donderdag kan er ook wel wat van
quote:
Ik vind werken gewoon leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maandag is erg maar donderdag kan er ook wel wat van
Ik wacht toch nog stiekem op google osquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een tevreden XP gebruiker, maar ik ga eerdaags toch eens met Ubuntu flirten
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik'em een dezer dagen uit het raam ga flikkeren
Je gaat vreemd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een tevreden XP gebruiker, maar ik ga eerdaags toch eens met Ubuntu flirten
ouwe snoeperdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja daar wacht ik ook nog steeds opquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog stiekem op google os
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind werken gewoon leuk![]()
Vond het jammer dat ik donderdag vrij moest nemen
Waarom heb ik geen meelij met jouquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is na maandag inderdaad ook mijn ergste
Ik ben ook wel eens bij stage naar huis geschoptquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind werken gewoon leuk![]()
Vond het jammer dat ik donderdag vrij moest nemen
Kom je'em opvangen?quote:
Nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
FOK! jullie, Windows '95 blijft de beste
Okayquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
FOK! jullie, Windows '95 blijft de beste
slettebakquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik word gek van al die OS-en![]()
ik wil ze allemaal proberen en kennen maar het is zoveel inmiddels![]()
* wel.o.k last van bufferoverflow
nope, ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://img96.imageshack.us/img96/7753/bureaublada.png
Linkjes naar imageshack doen het nog wel, right?
Geen idee? Ik werk weliswaar maar 4 dagen maar wel 48 uur in die 4 dagen thoughquote:
Ook niet, neem photobucketquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat is dit voor ongein? Waarom dat niet?quote:
Owh jawel hoorquote:
probeer TinyPic of Photobucketquote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is dit voor ongein? Waarom dat niet?
Nee hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga niet helemaal een photobucket aanmaken om dit erop te zetten hoor.
Krijg ik'em dan wel weer terug? :"quote:
Watjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga niet helemaal een photobucket aanmaken om dit erop te zetten hoor.
Ja, dat wel moeten dan.quote:
ja, dat hebben er hier wel meerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nu eenmaal iets met pinguins
geen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, dat wel moeten dan.
Maar wat heeft imageshack dan gedaan dat het niet meer werkt?
And she has stupid hairquote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Stuart het volgende:
Zo, ipv Kyle mag de naam van een van de boys hier worden ingevuld
Owh, dan flikker ik hem wel uit het andere raamquote:
Alsof dat in ONZ Radio niet snel gaatquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet ie het wel doen.
Ik houd van pinguinsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nu eenmaal iets met pinguins
ik zit niet in onz radioquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof dat in ONZ Radio niet snel gaat
CSI-achtig.quote:
Jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach ja.. het gaat gewoon snel
en vaak weet ik niet eens wat ik moet zeggen
UI + ondertitel?quote:
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van pinguinsEn puffins
Ga je mee puffins en pinguins zoeken?
neequote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer
Ook druk nu met andere dingen?
Ehm, daar kom je toch regelmatigquote:
Hihi, er stond een papegaaiduiker in een boekje, Thijs zag dat en probeerde papegaaiduiker te zeggen..dat was wel heel moeilijk..dus ik zeg: puffin!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van pinguinsEn puffins
Ga je mee puffins en pinguins zoeken?
Blijf nou nog eventjes?quote:
Ik houd van Thijsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, er stond een papegaaiduiker in een boekje, Thijs zag dat en probeerde papegaaiduiker te zeggen..dat was wel heel moeilijk..dus ik zeg: puffin!
Hij: puffinpuffinpuffinpuffin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |