Sommige politieke partijen houden de hypotheekrente-aftrek maar eindeloos in stand. Daardoor kunnen dat soort dingen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensen steken zich tot de max in de schulden
Ben je weer snel?quote:
Hai!quote:
snel is mijn tweede naamquote:
en de mensen blijven daar maar op stemmen.. omdat ze bang zijn dat ze anders hun huis niet kunnen betalen..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige politieke partijen houden de hypotheekrente-aftrek maar eindeloos in stand. Daardoor kunnen dat soort dingen.
Ja, een beetje huiswerk doen hequote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh
en administratie is nou juist NIET mijn sterkste punt
morgen maar eens dat digitale huishoudboekje van de abn aanslingeren
Nee, mensen zijn zo achterlijk en status gevoelig dat ze op grotere voet willen leven dan wat ze kunnen betalenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige politieke partijen houden de hypotheekrente-aftrek maar eindeloos in stand. Daardoor kunnen dat soort dingen.
quote:
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de mensen blijven daar maar op stemmen.. omdat ze bang zijn dat ze anders hun huis niet kunnen betalen..
Brood en soepquote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
gezocht: avondeten wat je niet hoeft te snijden, te stampen, te scheuren etc
whatsapp?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
'Avondquote:
mja.. wij lopen nu even tegen een financiele strop aan: auto is zo goed als kapot.. er moet dus een nieuwe komen.. dus even investerenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een beetje huiswerk doen he![]()
[..]
Nee, mensen zijn zo achterlijk en status gevoelig dat ze op grotere voet willen leven dan wat ze kunnen betalenDie mensen doen het niet om de rente af te trekken hoor
quote:
quote:
hoe is het met je vinger??quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Maar jullie sparen enzo, dus in principe is het niet een groot probleem. Ik ken ze die er een lening voor afsluitenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. wij lopen nu even tegen een financiele strop aan: auto is zo goed als kapot.. er moet dus een nieuwe komen.. dus even investeren
(jah.. een auto is geen goede investering)
vinger verbrijzeldquote:
dat kan nu ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jullie sparen enzo, dus in principe is het niet een groot probleem. Ik ken ze die er een lening voor afsluiten![]()
Dus, ja het is balen maar bij jullie komt het goed
pijnlijker dank dacht dat t zou zijnquote:
Oh, ja, dat is wel lastig jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan nu ook nieteen auto en een bruiloft is niet handig in 1 jaar
kusje op je vinger *zachtjes*quote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pijnlijker dank dacht dat t zou zijnpijnstillers en nog pijn.. misselijk van de meds
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pijnlijker dank dacht dat t zou zijnpijnstillers en nog pijn.. misselijk van de meds
Jawel. Eigenlijk zijn we het gewoon eens trouwensquote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, mensen zijn zo achterlijk en status gevoelig dat ze op grotere voet willen leven dan wat ze kunnen betalenDie mensen doen het niet om de rente af te trekken hoor
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
He LDG, was ondanks het vingerincident het wel gezellig met?
Ja, dat weet ik welquote:Op maandag 7 maart 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel. Eigenlijk zijn we het gewoon eens trouwens![]()
Ik vind de HRA prima. Maar er zijn grenzenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik welIk vind de HRA ook stom
En hai!
![]()
Hoe ist met je huis?
Oeh lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ja Tagliatelli en dat was een tijd geleden
Maar schiet het op? Is al bekend wanneer het ongeveer af is?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind de HRA prima. Maar er zijn grenzen![]()
Met mijn huis zal het wel goed zijn denk. Mag binnenkort weer een losse 7300 ballen aftikken omdat ze weer wat gedaan hebbenMet dit weer kan er in elk geval lekker doorgewerkt worden
veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat volleyballen!
tot vanavond!
Veel plezier en tot laterquote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanavond!
veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanavond!
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een soort roomsaus en veel knoflook.
Arme collega's morgen
we hebben gelukkig een groot kantoor, dat scheelt weer een beetjequote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben gelukkig een groot kantoor, dat scheelt weer een beetje
quote:
Dit jaar nogquote:Op maandag 7 maart 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh lekkermet wat voor saus?
[..]
Maar schiet het op? Is al bekend wanneer het ongeveer af is?
ik had jou eerder op het station verwachtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar nogDat MOET namelijk. Anders ga ik onder de brug slapen
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had jou eerder op het station verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |