Nou, als ik iets wil dan wil ik hetquote:
Daarom is het ook teasen hequote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, als ik iets wil dan wil ik hetMaar het is wel heel leuk als iemand je teased, maar toch ook weer niet, want ik wil het
![]()
Snap je?
als dat kon in dit apenpand...........het is al moeilijk om mij gewoon 32 uur te laten werken als ik een dag naar ziekenhuis moet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Niet jouw probleem lieve schatEn dan plan je het toch zo dat je een half uurtje later begint of een half uurtje eerder weggaat? Jij gaat voor hoor!
Ja nee nou!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eensjullie hebben ook wel gelijk maar Toekie is soms te loyaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Dan neem je waar je recht op hebt, je hebt er namelijk simpelweg recht op!! Bel je uzb dat je naar de tandarts moet, zeg dat ook tegen je manager, en klaarquote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
als dat kon in dit apenpand...........het is al moeilijk om mij gewoon 32 uur te laten werken als ik een dag naar ziekenhuis moet.
Stop daar eens meequote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
jullie hebben ook wel gelijk maar Toekie is soms te loyaal!
Zullen we samen bellen ?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan neem je waar je recht op hebt, je hebt er namelijk simpelweg recht op!! Bel je uzb dat je naar de tandarts moet, zeg dat ook tegen je manager, en klaar![]()
En anders bel ik wel even
Ook mee eensquote:Op maandag 7 maart 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop daar eens meeJij bent ZOVEEL belangrijker
Dit is niet braaf meerquote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou!maar als je dan vastgebonden bent, dan is het wel super leuk
![]()
uh whut?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou!maar als je dan vastgebonden bent, dan is het wel super leuk
![]()
Joahquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we samen bellen ?![]()
[..]
Ook mee eens
Neequote:
Haiquote:
Nietsquote:
Allemaal kleine dingetjes die mis gingen, kleine irritaties en een drukke drukke drukke week voor de boeg, en dat allemaal bij elkaar geeft me gewoon het gevoel dat ik een rotdag hebquote:
smakelijkquote:
Ik vertel het je vanavond welquote:
Jij hebt wel erg vaak een drukke week moet ik zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Allemaal kleine dingetjes die mis gingen, kleine irritaties en een drukke drukke drukke week voor de boeg, en dat allemaal bij elkaar geeft me gewoon het gevoel dat ik een rotdag heb
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Allemaal kleine dingetjes die mis gingen, kleine irritaties en een drukke drukke drukke week voor de boeg, en dat allemaal bij elkaar geeft me gewoon het gevoel dat ik een rotdag heb
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:29 schreef Toekito het volgende:
Ik maak vandaag de dag vol en blijf morgen thuis ok dames?
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg vaak een drukke week moet ik zeggen
Herkenbaar, daarom maak ik mijn huiswerk vaak zo laatquote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Altijd school school school en dan nog proberen om er wat vrije tijd naast te krijgen, en als ik dan ook nog verplichtingen heb in de weinige tijd die ik over heb, wordt het vanzelf een volle week.
herkenbaar, maar als ik te laat aan m'n huiswerk begin, haal ik vrijwel zeker een onvoldoende (qua leerwerk dan) dus verspreid ik het over de dag.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom maak ik mijn huiswerk vaak zo laatVrije tijd gaat voor
Ik haal het meestal welquote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
herkenbaar, maar als ik te laat aan m'n huiswerk begin, haal ik vrijwel zeker een onvoldoende (qua leerwerk dan) dus verspreid ik het over de dag.
Brabant heeft aantrekkingskrachtquote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Donderdag excursie naar kamp Vught...
Typisch weer mijn school, heb je kamp Amersfoort op 10 minuten fietsen, willen ze weer per sé naar Brabant met de bus, moeten we weer meer dan een uur rijden
KIEK UM GAAN!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef pgrferrari het volgende:
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
* pgrferrari aangenomen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woohooooquote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef pgrferrari het volgende:
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kamp Amersfoort is ook vet interesant welquote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Donderdag excursie naar kamp Vught...
Typisch weer mijn school, heb je kamp Amersfoort op 10 minuten fietsen, willen ze weer per sé naar Brabant met de bus, moeten we weer meer dan een uur rijden
daarom ook, ben er nog nooit met school geweest...quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kamp Amersfoort is ook vet interesant welKamp Vught ken ik eigenlijk niet.
WOEHOEquote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef pgrferrari het volgende:
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort maar weer eens bakkenquote:
Doe maar als ik weer eens langskomquote:
Ja bij de lokale Superquote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOE![]()
![]()
Bij de Boer? Dus je komt zaterdag toch eten?
![]()
![]()
Super joh!quote:
Met kersen?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar als ik weer eens langskom![]()
Hoe ist meisje?
postzegeltje erop, goed aandrukken, hatsikideequote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
[..]
postzegeltje erop, goed aandrukken, hatsikidee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |