Stomme scholierenPUNTnlquote:Op maandag 7 maart 2011 17:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Wel slecht hoor. Verzin lekker zelf wat
Hoe ist met jou dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
neemt ze niet op. Ze zal wel boodschappen zijn gaan doen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
owh mooi. Dan stop ik
Ga ik daarna wel door hoor![]()
Misschien kan Danny ze aanklagen voor veul geldquote:
nog steeds pijn. Maar met pijnstillers valt het mee. Dus ben aan het werkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist met jou dan?Al wat minder pijn of bij een tandarts geweest?
Teasen is goedquote:
Joah, en anders gaan we daar de boel verbaggerenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kan Danny ze aanklagen voor veul geld
Wel even een tandarts in de buurt bellen he? En even snel langsgaanquote:Op maandag 7 maart 2011 17:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog steeds pijn. Maar met pijnstillers valt het mee. Dus ben aan het werk![]()
Truequote:
Owh ja!!! Open er een topic voorquote:Op maandag 7 maart 2011 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, en anders gaan we daar de boel verbaggeren
Dat is het hele doel jaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrueMaar kan ook irritant zijn
![]()
ik probeer het vrijdag te plannen. Dan begin ik laat!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel even een tandarts in de buurt bellen he? En even snel langsgaan
Je kunt niet eerder?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik probeer het vrijdag te plannen. Dan begin ik laat!
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
Toek, ik heb Muck even een sms gestuurd om door te geven dat volgens jou haar telefoon gaat!
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja!!! Open er een topic voor [ afbeelding ]
quote:
Ik zou eerder gaan! Een hele week kiespijn is niet echt handig of slimquote:Op maandag 7 maart 2011 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik probeer het vrijdag te plannen. Dan begin ik laat!
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
Toek, ik heb Muck even een sms gestuurd om door te geven dat volgens jou haar telefoon gaat!
You know you like it babyquote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat laat ik aan andere mensen over
[..]![]()
[..]
Ik zou eerder gaan! Een hele week kiespijn is niet echt handig of slim
werk héquote:
en wat zei ze!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
maar we hebben al te weinig mensen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou eerder gaan! Een hele week kiespijn is niet echt handig of slim
Ja, eigenlijk welquote:
Ja en? Niet jouw probleem lieve schatquote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
werk hé
[..]
en wat zei ze!
[..]
maar we hebben al te weinig mensen.
Voor dit soort dingen kun je speciaal verlof opnemen he?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
werk hé
[..]
en wat zei ze!
[..]
maar we hebben al te weinig mensen.
Ben ik ook mee eensquote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Niet jouw probleem lieve schatEn dan plan je het toch zo dat je een half uurtje later begint of een half uurtje eerder weggaat? Jij gaat voor hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 17:22:09 ]
Waarom?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welMaar ook weer niet
Argh! Het is zo dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |