Luister naar je innerlijke kind, dan komt alles goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja jezus, ik maar denken dat vandaag een makkelijk dagje gaat worden, kom ik voor een onmogelijk dillema te staan.
De keuze tussen lust of wijsheid is een harde.
Wat een kerel. Geeft hij een aards vak, gaat hij lekker zweverig lopen doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Luister naar je innerlijke kind, dan komt alles goed.
geleerd van m'n vorige Natuur-Scheikunde leraar van vorig jaar, hij had een cursus "vind je innerlijke kind" gevolgd, en als we ons huiswerk niet deden, maakte het hem niet uit, het was onze verantwoordelijkheid, we deden ons innerlijke kind er alleen maar pijn mee.
Mijn innerlijke kind is zwaar gemarteld vorig jaar.
Heya Stuquote:
Hoi Marijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heya StuZit je lekker aan de cola?
Je zou ook kunnen beredeneren vanuit het utilisme dat jij de grootste groep bent in huis en dat het jou, de grootste groep, erg veel plezier zal schenken?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, volgens zijn rede zou ik vanuit mijn wijsheid moeten handelen en de oude fles eerst leegmaken en daarna (indien er nog genoeg trek is om daarvan optimaal te kunnen genieten) aan de nieuwe fles te beginnen.
Maar ik ben een viese hedonist, dus dat is wel verdomd moeilijk voor mij.
hijdoettetniequote:
quote:
quote:
Foei!quote:
Ikke welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heya StuZit je lekker aan de cola?
Idem voor gevolgenethiek, maar ik heb besloten dat ik mayo erbij doe in plaats van curry.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen beredeneren vanuit het utilisme dat jij de grootste groep bent in huis en dat het jou, de grootste groep, erg veel plezier zal schenken?![]()
mietjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idem voor gevolgenethiek, maar ik heb besloten dat ik mayo erbij doe in plaats van curry.
Ik ontloop mijn dilemma's.
Probleemontwijkerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idem voor gevolgenethiek, maar ik heb besloten dat ik mayo erbij doe in plaats van curry.
Ik ontloop mijn dilemma's.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Foei!na deze aan de fris ok?
Is voor je eigen gezondheid, zorg goed voor jezelf
Zal ik linux komen installeren?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[agressiespuimodus]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Windows![]()
Woohooquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Hey MSXquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |