Nou, dat is dan tofquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het schandvoer zit er weer in, dan maar geen saus. Nu wachten opHolland Sport
![]()
Dat is tof
*schuift een knuffel en een glaasje roosvice naar ST toe*quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*schuift een knuffel en een glaasje roosvice naar ST toe*
Je zal maar voor deze hartverscheurende keuze moeten staan, het kan je hele leven verpesten, als je niet uitkijkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb een nieuwe fles curry gekocht. Nu wil ik deze keizer aanbreken, maar ik heb nog een restje in de ander.
Dillema...
Eerst het oude op makenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb een nieuwe fles curry gekocht. Nu wil ik deze keizer aanbreken, maar ik heb nog een restje in de ander.
Dillema...
Wat een dilemmaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dillema...
het spijt me, maar ik kan je niet helpen met dit probleem.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over speelapparaten gesproken..
Ik logde vandaag in op mijn xbox360-account. Ik heb helemaal geen homies.
Ja jezus, ik maar denken dat vandaag een makkelijk dagje gaat worden, kom ik voor een onmogelijk dillema te staan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je zal maar voor deze hartverscheurende keuze moeten staan, het kan je hele leven verpesten, als je niet uitkijkt.
Veel sterkte met deze queeste, hopelijk overleef je het.
Gentlequote:
Huhu, volgens zijn rede zou ik vanuit mijn wijsheid moeten handelen en de oude fles eerst leegmaken en daarna (indien er nog genoeg trek is om daarvan optimaal te kunnen genieten) aan de nieuwe fles te beginnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een dilemmaIk zou Kant er even op loslaten, of het wel ethisch is om een nieuwe fles open te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |