quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik linux komen installeren?![]()
Nee, dat ziet er zo ehm niet mooi uitquote:
Ja, jij bent binnenkort aan de beurtquote:
Nee, te stijle leercurvequote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik linux komen installeren?![]()
Eerderquote:
Omdat bij elke herinstallatie probleem A wordt opgelost, maar probleem B ontstaatquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent binnenkort aan de beurtIk zal iedereen Linux blijven aansmeren, net als een Jehova dat doet met het geloof
Daarom doe ik een vrouwenstudie.quote:
Nee joh, ik kan uitstekend problemen voor anderen oplossen. Maar mijn eigen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Probleemontwijker![]()
Ik hoop dat je dat als psych niet te vaak doet
Friemestellizationele verschijningquote:
Gaat hier niet lukkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent binnenkort aan de beurtIk zal iedereen Linux blijven aansmeren, net als een Jehova dat doet met het geloof
Ik ken hetquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, te stijle leercurve
[..]
Eerder![]()
[..]
Omdat bij elke herinstallatie probleem A wordt opgelost, maar probleem B ontstaat
Hey Friemelquote:
Valt meequote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, te stijle leercurve
[..]
Eerder![]()
[..]
Omdat bij elke herinstallatie probleem A wordt opgelost, maar probleem B ontstaat
ziet er niet mooi uit, ziet er niet mooi uit, dat kan er exact zo uitzien als apple of ubuntuquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er zo ehm niet mooi uitUbuntu is ook gemakkelijker
![]()
Hequote:
Alleen is Linux uiteraard een positieve toevoeging in het levenquote:
Nuut, ik had Suse geprobeerd (want logootjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziet er niet mooi uit, ziet er niet mooi uit, dat kan er exact zo uitzien als apple of ubuntu
ja zeg dat welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
Goed, de maandag is qua werkdag weer geweest
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut, ik had Suse geprobeerd (want logootje), maar het zag er vreselijk uit
![]()
Heb je ook een oplossing voor me?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hier niet lukken
[..]
Ik ken het
[..]
Hey Friemel
Mijn ervaringen met open source zijn niet al te bestquote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt meeEn dan krijg je cursus van mij
I'll live... Maar of m'n laptop het gaat overleven is een ander verhaalquote:
Gelukkig wel, nu nog 4 teveel te gaan hierquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
Goed, de maandag is qua werkdag weer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |