ik kan ff niks bedenken eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
Heeft er nog iemand vragen?
[WIN] 'Mijn opa was een Duitser': stel hier je vragen aan de auteur!
Ik heb m'n vraag gesteldquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan ff niks bedenken eigenlijk.
Nu staat mijn hoofd er ook niet helemaal naar
Opletten bij biologiequote:
En dat heb ik wel onthouden van Bioquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opletten bij biologieDat wil wel eens helpen..
Nee, sorry, begrijp ik, maar ik kon het niet laten.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je eerste post was beter eigenlijk...
Het is wel een serieus onderwerp..
is ook een heel boeiend onderwerp, maar ik kan mijn hoofd even niet in de juiste richting krijgen nuquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb m'n vraag gesteldAl is ie wat uitgebreider dan gepland
Vind dit echt een boeiend onderwerp, vooral omdat ik vind dat mensen te gemakkelijk negatief oordelen over Duitsers in de oorlog
ik lette beter op dan Trev iigquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opletten bij biologieDat wil wel eens helpen..
Oh ja!quote:
Ik snap dat ookquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook een heel boeiend onderwerp, maar ik kan mijn hoofd even niet in de juiste richting krijgen nuMijn concentratieboog is niet helemaal optimaal
Altijd al goed in geweest, zinloze dingen onthouden en de rest nietquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja!Het nutteloze onthoud je wel, maar hoelang een vrouw ongesteld is niet?
zo weet ik nog wel dat een aardappel 48 chromosomen heeft, een bananenvliegje 8, een heremietkreeft 254, en een 38, maar als je me zou vragen hoeveel een mens er heeft, zou ik het niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Altijd al goed in geweest, zinloze dingen onthouden en de rest niet
daar zijn ze goed in, ben er zo vaak bijna door aangereden, wat een rotgangquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou pizzabrommertje, schiet maar eens even op
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn
Ik ga weer minder meds slikken![]()
![]()
wohooquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn
Ik ga weer minder meds slikken![]()
![]()
thnxquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]tegen je hoofdpijn