Op dit moment nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je ook een oplossing voor me?
[..]
Mijn ervaringen met open source zijn niet al te best
[..]
I'll live... Maar of m'n laptop het gaat overleven is een ander verhaal
als het werkt werkt het toch ?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Linux-mensen zijn de alto's van de computergebruikers.
volgens wikipedia val ik onder de alto'squote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja nee... Kunnen we niet gewoon allemaal hetzelfde zijn, hetzelfde doen en denken? Altijd maar dat individualisme.quote:
Iemand die niet kan kiezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik windows en linux wat ben ik dan?
Iemand met een gespleten persoonlijkheidquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik windows en linux wat ben ik dan?
Als je ooit wel de oplossing hebt hoor ik het graagquote:
Kneusjes die geen beter systeem kiezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat zijn dan de windows gebruikers?
ohw, vandaar dat ik ook unix, freebsd en Z os gebruikquote:
quote:
Flink balen als dat niet het geval isquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
I'll live... Maar of m'n laptop het gaat overleven is een ander verhaal
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kneusjes die geen beter systeem kiezen.
Hier nog 3 maar somehow vind ik maandag altijd het zwaarstequote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, nu nog 4 teveel te gaan hier
Prachtig spulquote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En Apple zijn vervloekte hipsters. Altijd maar bijzonder moeten zijn.
quote:
Maandag is erg maar donderdag kan er ook wel wat vanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier nog 3 maar somehow vind ik maandag altijd het zwaarste
Ik bedoelde meer dat ik'em een dezer dagen uit het raam ga flikkerenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flink balen als dat niet het geval is
ik ben een tevreden XP gebruiker, maar ik ga eerdaags toch eens met Ubuntu flirtenquote:
Ja, dat is na maandag inderdaad ook mijn ergstequote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maandag is erg maar donderdag kan er ook wel wat van
quote:
Ik vind werken gewoon leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maandag is erg maar donderdag kan er ook wel wat van
Ik wacht toch nog stiekem op google osquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een tevreden XP gebruiker, maar ik ga eerdaags toch eens met Ubuntu flirten
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik'em een dezer dagen uit het raam ga flikkeren
Je gaat vreemd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een tevreden XP gebruiker, maar ik ga eerdaags toch eens met Ubuntu flirten
ouwe snoeperdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja daar wacht ik ook nog steeds opquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog stiekem op google os
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind werken gewoon leuk![]()
Vond het jammer dat ik donderdag vrij moest nemen
Waarom heb ik geen meelij met jouquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is na maandag inderdaad ook mijn ergste
Ik ben ook wel eens bij stage naar huis geschoptquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind werken gewoon leuk![]()
Vond het jammer dat ik donderdag vrij moest nemen
Kom je'em opvangen?quote:
Nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
FOK! jullie, Windows '95 blijft de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |