Lol, heel saai. spinazie, gehaktbal en gebakken aardappels.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, heel saai. spinazie, gehaktbal en gebakken aardappels.
Was wel lekker.
vroeg je dat echt? aan mij? wil je dat?quote:
Ik had geen zin, maar niemand deed het.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:22 schreef versabommie het volgende:
trage cos heur!
[..]
vroeg je dat echt? aan mij? wil je dat?
Goed denkwerk zegquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
Streams tijdelijk offline
7 maart om 18.59
Maar alles zal live op Net5 te volgen zijn.
Vanavond zullen de internet streams tussen ongeveer 20:15 uur en 20:30 uur helaas tijdelijk niet live te volgen zijn. Maar wees niet getreurd, want alles wat er dan gebeurt in het Huis der Geheimen zal live op Net5 in de daily show te zien zijn. Zo zien we hoe Maik de geheime kamer weer mag verlaten en zijn medebewoners, met name Monique, weer in de armen sluit.
Direct na de live schakeling in de daily show kan je weer live op de streams kijken hoe het verder gaat in het Huis der Geheimen. Hoe zullen Maiks medebewoners reageren als zij er achter komen dat Maik nooit is teruggevlogen naar Nederland en nog steeds onderdeel is van het spel?
http://www.secretstory.nl/nieuws/817/Streams+tijdelijk+offline
1 kwartiertje maar? we hebben erger gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
7 maart om 18.59
Vanavond zullen de internet streams tussen ongeveer 20:15 uur en 20:30 uur helaas tijdelijk niet live te volgen zijn. Maar wees niet getreurd, want alles wat er dan gebeurt in het Huis der Geheimen zal live op Net5 in de daily show te zien zijn. Zo zien we hoe Maik de geheime kamer weer mag verlaten en zijn medebewoners, met name Monique, weer in de armen sluit.
Direct na de live schakeling in de daily show kan je weer live op de streams kijken hoe het verder gaat in het Huis der Geheimen. Hoe zullen Maiks medebewoners reageren als zij er achter komen dat Maik nooit is teruggevlogen naar Nederland en nog steeds onderdeel is van het spel?
Yeap blijkbaar zit er nog een addertje onder het gras, we zullen zien..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond menschen!
Wat zie ik nou? Laura ligt bij Guidette ipv Faalex? Heb ik iets gemist?
Over 10 minuten komt Maik uit de geheime kast kamer right? Zat daar nog iets als een extra voorwaarde aan?
Lol.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dat piemels lekker zijn (mijn conclusie, in iedergeval)
besodemieterij?????????????????????quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
7 maart om 18.59
Dat mocht hij winnen hij slechts de helft van het prijzengeld wint omdat hij deze moet delen met de nummer 2quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond menschen!
Wat zie ik nou? Laura ligt bij Guidette ipv Faalex? Heb ik iets gemist?
Over 10 minuten komt Maik uit de geheime kast kamer right? Zat daar nog iets als een extra voorwaarde aan?
Holy shit, Poeki Roeki in da house?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
7 maart om 18.59
. Maar wees niet getreurd, want alles
laat je niet uitdagenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:22 schreef versabommie het volgende:
trage cos heur!
[..]
vroeg je dat echt? aan mij? wil je dat?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef superkokje het volgende:
vrouwen hebben hun hersens in hun slipje. En ze hebben 1 x per maand een hersenbloeding
alleen tussen 20:15 en 20:30, omdat dan Maik weer terug komtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Reda074 het volgende:
lol hoezo gaan de streams OFFLINE wanneer de live uitzending komt hoe nep kan een RLS zijn..
Idd, dan de uitzending maar kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Chuckster het volgende:
[..]
1 kwartiertje maar? we hebben erger gehad
Niet piepen en kijken die hap, of niet kijken natuurlijk!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Reda074 het volgende:
lol hoezo gaan de streams OFFLINE wanneer de live uitzending komt hoe nep kan een RLS zijn..
Heb altijd de uitzending op staan + streams/Fok! op m'n macbook, multitasken voor het gewinquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, dan de uitzending maar kijken.
Haha dat heb ik nu ook, krijg het nog druk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb altijd de uitzending op staan + streams/Fok! op m'n macbook, multitasken voor het gewin
Die kun je toch ook altijd nog kijken bij gemist ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef sjaakspark het volgende:
Dames in de dop begint ook vandaag op rtl5 ik denk dat daar ook veel kijkers heen vertrekken.
Ja ga ik ook doen, rtlgemist.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Die kun je toch ook altijd nog kijken bij gemist ?
Haha, ik zit nu ook met mijn laptop op de bank.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb altijd de uitzending op staan + streams/Fok! op m'n macbook, multitasken voor het gewin
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Darklight het volgende:
neemt iemand het op? Ik weiger om naar de uitzending te kijken
ik twijfel nogquote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Darklight het volgende:
neemt iemand het op? Ik weiger om naar de uitzending te kijken
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:31 schreef Reda074 het volgende:
LOL ik zie net dat Mo gewoon naar maik was geweest hahahaha faking nep programma
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
Sommige hier zeiden het al...ze was eigenlijk ook te vrolijk
Nope hij komt er gewoon weer inquote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Hij mag alleen blijven als ze er unaniem voor kiezen toch?
Nu ze het weet, hoop ik dat hij toch niet in magquote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Hij mag alleen blijven als ze er unaniem voor kiezen toch?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef minzo het volgende:
[..]
Nu ze het weet, hoop ik dat hij toch niet in mag
Hahaha, ik join je clubquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef kahaarin het volgende:
Lol, ben nu uitzending aan het kijken, streams aan en hier...Hoe verslaafd kan je zijn.
Wel knap dat ze niets heeft verteld.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:31 schreef Reda074 het volgende:
LOL ik zie net dat Mo gewoon naar maik was geweest hahahaha faking nep programma
Mocht niet denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel knap dat ze niets heeft verteld.
en weer klik ik op die linkquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Flashbox het volgende:
Kijk hier als je echt de uitzending niet wil missen
Kijkcijfers?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef mootie het volgende:
Wat zullen ze eigenlijk voor reden aanvoeren om Maik weer in het huis te gooien?
Waarschijnlijk mocht Maik niet terug als ze iets vertelde..lijkt me niet zo moeilijk dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel knap dat ze niets heeft verteld.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef kahaarin het volgende:
Lol, ben nu uitzending aan het kijken, streams aan en hier...Hoe verslaafd kan je zijn.
oeh, klikte er bijna opquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Flashbox het volgende:
Kijk hier als je echt de uitzending niet wil missen
Die worden morgen bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef wieweetwatt het volgende:
Wanneer zijn de nominaties bekend dan?
Morgenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef wieweetwatt het volgende:
Morgen pas?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef wieweetwatt het volgende:
morgen voor de bewonersquote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef wieweetwatt het volgende:
godverdomme!!! ik kan hier geen tv zien!!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
7 maart om 18.59
Dan was ze weggegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vraag me echt af wat er gebeurd was als Monique niet wist dat Maik er nog is...
Ik boycot ook net5, zodra de uitzending klaar is, moet ik even het belangrijke rippen op me dvd recorder en dan pleur ik het gelijk op yoesoepquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
godverdomme!!! ik kan hier geen tv zien!!
kan spix de uitzending niet streamen??
laura is zonder ook het kijken waardquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef KlownJB het volgende:
Wat een verschil met en zonder make-up. Geld voor alle vrouwen trouwens (behalve Sharon)
quote:Ik boycot ook net5, zodra de uitzending klaar is, moet ik even het belangrijke rippen op me dvd recorder en dan pleur ik het gelijk op yoesoep
Goed punt, daar heb ik zo nog niet op geletquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
laura is zonder ook het kijken waard
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef diditje64 het volgende:
@StevenSmit twittert: #Secretstory is NIET Live!! Ik zag Gerard net bij het tankstation langs de A2!!! #sstnl doorgestoken kaart?!
Was al paar dagen terug gezegd dat ze hem gezien hadquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef bamby het volgende:
Hahaha je krijgt het te zien van mo en maik, wat een grap.
dit is wel coolquote:
Psies!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
Kan me allemaal niks schelen, ik blijf kijken!
ik kan de uitzending helaas niet zien?!?!? als het toch live is waarom niet via stream?!?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
Kan me allemaal niks schelen, ik blijf kijken!
Ja weet het, maar daarom lig ik nu nog wel dubbel zie er de humor wel van inquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef mYsca het volgende:
[..]
Was al paar dagen terug gezegd dat ze hem gezien had
Anders krijgt alphonsje ontslag vanwege de slechte kijkcijfersquote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan de uitzending helaas niet zien?!?!? als het toch live is waarom niet via stream?!?
En met zijn ontslag gaat er veel fantastische tv aan onze neus voorbij.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Anders krijgt alphonsje ontslag vanwege de slechte kijkcijfers
Om meer mensen naar de uitzending te laten kijken vanwege de kijkcijfers. Jij zit in France toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan de uitzending helaas niet zien?!?!? als het toch live is waarom niet via stream?!?
omdat ze kijkcijfers nodig hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
Zo jammer, de streams nu is veel leuker dan de uitzending, hoe laat gaan de streams er af?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef stormiot het volgende:
[..]
omdat ze kijkcijfers nodig hebben
en die krijgen ze niet door streams te kijken
20.00-20.15 had ik begrepenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo jammer, de streams nu is veel leuker dan de uitzending, hoe laat gaan de streams er af?
Ze is in de geheime kamer geweest! De rest weet dit niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
Wanneer is mo bij maik geweest ? en dit is toch niet verteld ? of wel ?![]()
Ah okay thnx, dan zal hij wel terug mogen, oh nu zo op TV het knippen en plakken van de carnaval.quote:
Zit me ook rot te lachen, en dacht rond kwart over 8 tot half 9.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo jammer, de streams nu is veel leuker dan de uitzending, hoe laat gaan de streams er af?
mo en guido zittten typetjes te doen enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Praatpoeder het volgende:
Wat gebeurt er precies op de streams dan? Vertel het even in de COS
Ze voeren een soort toneelstukje op, interviewen elkaar over hun leven in het huis. Monique en aafke voeren een 'ruzie' op over Maik, Guido doet een sjonnie na, Alex speelt frits sissing als bemiddelaar in deze 'discussie'. Eh meer kan ik er niet van maken, je had het moeten zien denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Praatpoeder het volgende:
Alleen Mootjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Dus de bewoners weten gewoon al dat Maik erweer in komt? Wat slecht zeg
Was erg vermakelijk imo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef mYsca het volgende:
[..]
mo en guido zittten typetjes te doen enzo
Guido doet sjonnie
Ze zijn een beetje aan het geinen, moeilijk om verslag te doen, Mo deed een domme Limburgse doos, ze had het over Jo, dat ze haar moeilijk kon verstaan en zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Praatpoeder het volgende:
Dankquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze voeren een soort toneelstukje op, interviewen elkaar over hun leven in het huis. Monique en aafke voeren een 'ruzie' op over Maik, Guido doet een sjonnie na, Alex speelt frits sissing als bemiddelaar in deze 'discussie'. Eh meer kan ik er niet van maken, je had het moeten zien denk ik
kutlulquote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef avb87 het volgende:
wat een kut programma dat zij het al weet wat een kut zendernet 5 vooral die alfons ofzow smerige rotstreek kut homo
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef avb87 het volgende:
wat een kut programma dat zij het al weet wat een kut zendernet 5 vooral die alfons ofzow smerige rotstreek kut homo
Ik denk helaas van wel..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Niki.P het volgende:
Wat denken jullie komt Maik terug of niet??
Is gezegt niets is wat het lijktquote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef avb87 het volgende:
Idd, ook al is de finale al geweest gewoon laten zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Darklight het volgende:
Zou wel leuk zijn als Monique moet moven, haar ook in die kamer te stoppen
En dan gewoon 3 maanden laten zitten
http://www.secretstory.nl(...)aik+de+geheime+kamerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Niki.P het volgende:
Wat denken jullie komt Maik terug of niet??
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze pakt aardig de pakken zie ik nu. Karim is goed, Gerard is goed.
Dacht ik al, knippen plakken en het lijkt op een hele avond lol, kijken of ze de stiltes er ook in doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Roguee het volgende:
Ze weten de carnavals avond er als een hele happening uit te laten zien op tv zeg, chapeau.
Maar dat pak van Joan dan eh, wat zou dat zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze pakt aardig de pakken zie ik nu. Karim is goed, Gerard is goed.
maar waar slaat het op dan kunnen ze toch alleen checken bij de mensen met kastje ?!!?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef KlownJB het volgende:
Als iedereen dan ook gewoon zn tv aan zet voor de "kijkcijfers", dan houden we in ieder geval onze obsessie
Dit heeft nut hier johquote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef avb87 het volgende:
als je dit leest alfons je bent net zo smerig als die gore relnicht van servio KLOOOOOOOOOOOOTZAK
Ze wachten op hem met het eten denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef jesje1982 het volgende:
ow ze moeten nog eten, moeten ze zo het eten onderbreken voor mike
idd van mij weten ze toch niet dat ik kijkquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar waar slaat het op dan kunnen ze toch alleen checken bij de mensen met kastje ?!!?
Hoe deden ze dat vóór digitale tv dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar waar slaat het op dan kunnen ze toch alleen checken bij de mensen met kastje ?!!?
Bartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef mopperkont het volgende:
whahaha vlieg...vliegtui...vliegtuiiif mwha ja vliegtuig dus
Rondbellen, geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat vóór digitale tv dan?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze wachten op hem met het eten denk ik.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Praatpoeder het volgende:
Inderdaad, eens zien wie de beste acteur is.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef bamby het volgende:
[..]
zo van hier maik we hebben je bordje al klaar staan
Die vliegt (quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef Samboraa het volgende:
ik citeer: "....maar dat is nog altijd beter dan terug op het vliegtuig, vliegtuig, naar Nederland (vliegen) " Heeeeeel pienter, Bart
nee, missie mootje nu waar ze maik zietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef jesje1982 het volgende:
is het geheim van laura en guido al geraden op tv?
Mmh, nu ik er over nadenk, ik weet eigenlijk niet hoe ze kijkcijfers bepalen. Doen ze dat met speciaal apparatuur in een groep huishoudens? Dat is toch veel te selectief?quote:
Echt humor dit, zit heen en weer te schakkelen tussen streams en tvquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, eens zien wie de beste acteur is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef Roguee het volgende:
"Je werkt hard om het verdriet achter je te laten en het spel te spelen. Jij krijgt van mij een privilege. Het huis heeft een geheime kamer. Jij mag daar als enige een kijkje gaan nemen", aldus stem tegen monique.
ik had het niet verw8quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ja hoor ... luikje door ... ze wist het dus al !! zoals velen verwachtten
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ja hoor ... luikje door ... ze wist het dus al !! zoals velen verwachtten
Daar krijgt ze ook vast nog geld voor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Chuckster het volgende:
Geheime missie omtrent Maik: ze mag niks laten merken aan haar medebewoners, ik zei het jullie
ze heeft dat wel goed gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Chuckster het volgende:
Geheime missie omtrent Maik: ze mag niks laten merken aan haar medebewoners, ik zei het jullie
Nee, een missie, ze is zo blij dat ze als missie kreeg het NIET te laten merken aan haar medebewoners, deed ze dit wel dan had Maik waarschijnlijk naar huis gemoetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Conclusie, Mootje jankt dus mootje krijgt een privilege?? Bah.
idd echt joh jeetjequote:
doe de groeten aan arnie!quote:
Whahaha dacht ik nou ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef mopperkont het volgende:
dat muziekje...............bahhhhhhhhhhh
Idd, wel raar, het geld is ook nog niet bijgewerkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Mylene het volgende:
Geheim Guido Laura wordt kennelijk overgeslagen.
Neeeeequote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Mylene het volgende:
Echt heeel vaag :S misschien morgen in de uitzending maar dan klopt het toch niet meer!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Mylene het volgende:
Dat heeft Mike toch al gedaan zonder dat ze het wist.quote:
Anders valt er morgen niks meer te melden in de show hequote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Mylene het volgende:
Jawel joh, Alfons heeft nog zoveel dingen die hij uit z'n hoge hoed gaat toveren.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Anders valt er morgen niks meer te melden in de show he
Psies, het hangt toch van knippen en plakken aan elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Anders valt er morgen niks meer te melden in de show he
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat John de Mol als hij SBS6 overneemt die @alphons22 een hele harde trap onder zijn reet geeft, en dan zeg jij bent de eerste die ik buiten trap dus rot maar snel op.
Dat carnaval leek ook best aardig op de tv. op stream was het wel anders .quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, het hangt toch van knippen en plakken aan elkaar.
Idd! Die actie van vannacht was ook superquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jawel joh, Alfons heeft nog zoveel dingen die hij uit z'n hoge hoed gaat toveren.
de zwakste schakel, tot ziens.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat John de Mol als hij SBS6 overneemt die @alphons22 een hele harde trap onder zijn reet geeft, en dan zeg jij bent de eerste die ik buiten trap dus rot maar snel op.
wat is of was er vannachtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef md89 het volgende:
[..]
Idd! Die actie van vannacht was ook super
Soms.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef KlownJB het volgende:
Kan maik eigenlijk in de rest van het huis kijken?
Volgens mij heb jij niet goed gekeken carnaval en allees gebeurde na dat het geeim van L en G werd geraden...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Chuckster het volgende:
Dit gebeurde voordat het geheim van L&G werd geraden, dus het in chronologische volgorde uitzenden lijkt me vanzelfsprekend
En omdat tussen beide dingen weinig boeiends gebeurde worden de 3 druks van afgelopen weekend morgen uitgezonden
Nee het G/L geheim was even na het geheim van Gerard!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef KlownJB het volgende:
Was dit dan niet voor het GL geheim geraden werd?
nopequote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef KlownJB het volgende:
Kan maik eigenlijk in de rest van het huis kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |