Dat heeft Mike toch al gedaan zonder dat ze het wist.quote:
Anders valt er morgen niks meer te melden in de show hequote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Mylene het volgende:
Geheim Guido Laura wordt kennelijk overgeslagen.
Jawel joh, Alfons heeft nog zoveel dingen die hij uit z'n hoge hoed gaat toveren.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Anders valt er morgen niks meer te melden in de show he
Psies, het hangt toch van knippen en plakken aan elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Anders valt er morgen niks meer te melden in de show he
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat John de Mol als hij SBS6 overneemt die @alphons22 een hele harde trap onder zijn reet geeft, en dan zeg jij bent de eerste die ik buiten trap dus rot maar snel op.
Dat carnaval leek ook best aardig op de tv. op stream was het wel anders .quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, het hangt toch van knippen en plakken aan elkaar.
Idd! Die actie van vannacht was ook superquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jawel joh, Alfons heeft nog zoveel dingen die hij uit z'n hoge hoed gaat toveren.
de zwakste schakel, tot ziens.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat John de Mol als hij SBS6 overneemt die @alphons22 een hele harde trap onder zijn reet geeft, en dan zeg jij bent de eerste die ik buiten trap dus rot maar snel op.
wat is of was er vannachtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef md89 het volgende:
[..]
Idd! Die actie van vannacht was ook super
Soms.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef KlownJB het volgende:
Kan maik eigenlijk in de rest van het huis kijken?
Volgens mij heb jij niet goed gekeken carnaval en allees gebeurde na dat het geeim van L en G werd geraden...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Chuckster het volgende:
Dit gebeurde voordat het geheim van L&G werd geraden, dus het in chronologische volgorde uitzenden lijkt me vanzelfsprekend
En omdat tussen beide dingen weinig boeiends gebeurde worden de 3 druks van afgelopen weekend morgen uitgezonden
Nee het G/L geheim was even na het geheim van Gerard!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef KlownJB het volgende:
Was dit dan niet voor het GL geheim geraden werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |