Echt humor dit, zit heen en weer te schakkelen tussen streams en tvquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, eens zien wie de beste acteur is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef Roguee het volgende:
"Je werkt hard om het verdriet achter je te laten en het spel te spelen. Jij krijgt van mij een privilege. Het huis heeft een geheime kamer. Jij mag daar als enige een kijkje gaan nemen", aldus stem tegen monique.
ik had het niet verw8quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ja hoor ... luikje door ... ze wist het dus al !! zoals velen verwachtten
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ja hoor ... luikje door ... ze wist het dus al !! zoals velen verwachtten
Daar krijgt ze ook vast nog geld voor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Chuckster het volgende:
Geheime missie omtrent Maik: ze mag niks laten merken aan haar medebewoners, ik zei het jullie
ze heeft dat wel goed gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Chuckster het volgende:
Geheime missie omtrent Maik: ze mag niks laten merken aan haar medebewoners, ik zei het jullie
Nee, een missie, ze is zo blij dat ze als missie kreeg het NIET te laten merken aan haar medebewoners, deed ze dit wel dan had Maik waarschijnlijk naar huis gemoetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Conclusie, Mootje jankt dus mootje krijgt een privilege?? Bah.
idd echt joh jeetjequote:
doe de groeten aan arnie!quote:
Whahaha dacht ik nou ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef mopperkont het volgende:
dat muziekje...............bahhhhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |