kutlulquote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef avb87 het volgende:
wat een kut programma dat zij het al weet wat een kut zendernet 5 vooral die alfons ofzow smerige rotstreek kut homo

quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef avb87 het volgende:
wat een kut programma dat zij het al weet wat een kut zendernet 5 vooral die alfons ofzow smerige rotstreek kut homo

Ik denk helaas van wel..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Niki.P het volgende:
Wat denken jullie komt Maik terug of niet??

Is gezegt niets is wat het lijktquote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef avb87 het volgende:

Idd, ook al is de finale al geweest gewoon laten zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Darklight het volgende:
Zou wel leuk zijn als Monique moet moven, haar ook in die kamer te stoppen
En dan gewoon 3 maanden laten zitten

http://www.secretstory.nl(...)aik+de+geheime+kamerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Niki.P het volgende:
Wat denken jullie komt Maik terug of niet??

quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze pakt aardig de pakken zie ik nu. Karim is goed, Gerard is goed.

Dacht ik al, knippen plakken en het lijkt op een hele avond lol, kijken of ze de stiltes er ook in doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Roguee het volgende:
Ze weten de carnavals avond er als een hele happening uit te laten zien op tv zeg, chapeau.

Maar dat pak van Joan dan eh, wat zou dat zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze pakt aardig de pakken zie ik nu. Karim is goed, Gerard is goed.

maar waar slaat het op dan kunnen ze toch alleen checken bij de mensen met kastje ?!!?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef KlownJB het volgende:
Als iedereen dan ook gewoon zn tv aan zet voor de "kijkcijfers", dan houden we in ieder geval onze obsessie

Dit heeft nut hier johquote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef avb87 het volgende:
als je dit leest alfons je bent net zo smerig als die gore relnicht van servio KLOOOOOOOOOOOOTZAK

Ze wachten op hem met het eten denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef jesje1982 het volgende:
ow ze moeten nog eten, moeten ze zo het eten onderbreken voor mike

idd van mij weten ze toch niet dat ik kijkquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar waar slaat het op dan kunnen ze toch alleen checken bij de mensen met kastje ?!!?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |