godverdomme!!! ik kan hier geen tv zien!!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
Streams tijdelijk offline
7 maart om 18.59
Maar alles zal live op Net5 te volgen zijn.
Vanavond zullen de internet streams tussen ongeveer 20:15 uur en 20:30 uur helaas tijdelijk niet live te volgen zijn. Maar wees niet getreurd, want alles wat er dan gebeurt in het Huis der Geheimen zal live op Net5 in de daily show te zien zijn. Zo zien we hoe Maik de geheime kamer weer mag verlaten en zijn medebewoners, met name Monique, weer in de armen sluit.
Direct na de live schakeling in de daily show kan je weer live op de streams kijken hoe het verder gaat in het Huis der Geheimen. Hoe zullen Maiks medebewoners reageren als zij er achter komen dat Maik nooit is teruggevlogen naar Nederland en nog steeds onderdeel is van het spel?
http://www.secretstory.nl/nieuws/817/Streams+tijdelijk+offline
Dan was ze weggegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vraag me echt af wat er gebeurd was als Monique niet wist dat Maik er nog is...
Ik boycot ook net5, zodra de uitzending klaar is, moet ik even het belangrijke rippen op me dvd recorder en dan pleur ik het gelijk op yoesoepquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
godverdomme!!! ik kan hier geen tv zien!!
kan spix de uitzending niet streamen??
laura is zonder ook het kijken waardquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef KlownJB het volgende:
Wat een verschil met en zonder make-up. Geld voor alle vrouwen trouwens (behalve Sharon)
quote:Ik boycot ook net5, zodra de uitzending klaar is, moet ik even het belangrijke rippen op me dvd recorder en dan pleur ik het gelijk op yoesoep
Goed punt, daar heb ik zo nog niet op geletquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
laura is zonder ook het kijken waard
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef diditje64 het volgende:
@StevenSmit twittert: #Secretstory is NIET Live!! Ik zag Gerard net bij het tankstation langs de A2!!! #sstnl doorgestoken kaart?!
Was al paar dagen terug gezegd dat ze hem gezien hadquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef bamby het volgende:
Hahaha je krijgt het te zien van mo en maik, wat een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |