Hoe deden ze dat vóór digitale tv dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar waar slaat het op dan kunnen ze toch alleen checken bij de mensen met kastje ?!!?

Bartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef mopperkont het volgende:
whahaha vlieg...vliegtui...vliegtuiiif mwha ja vliegtuig dus

Rondbellen, geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat vóór digitale tv dan?

quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze wachten op hem met het eten denk ik.
 zo van hier maik we hebben je bordje al klaar staan

quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Praatpoeder het volgende:
Wat gebeurt er precies op de streams dan? Vertel het even in de COS

Inderdaad, eens zien wie de beste acteur is.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef bamby het volgende:
[..]

Die vliegt (quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef Samboraa het volgende:
ik citeer: "....maar dat is nog altijd beter dan terug op het vliegtuig, vliegtuig, naar Nederland (vliegen) " Heeeeeel pienter, Bart
 ) er nog wel uit.
 ) er nog wel uit.

nee, missie mootje nu waar ze maik zietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef jesje1982 het volgende:
is het geheim van laura en guido al geraden op tv?

Mmh, nu ik er over nadenk, ik weet eigenlijk niet hoe ze kijkcijfers bepalen. Doen ze dat met speciaal apparatuur in een groep huishoudens? Dat is toch veel te selectief?quote:

Echt humor dit, zit heen en weer te schakkelen tussen streams en tvquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, eens zien wie de beste acteur is.

quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef Roguee het volgende:
"Je werkt hard om het verdriet achter je te laten en het spel te spelen. Jij krijgt van mij een privilege. Het huis heeft een geheime kamer. Jij mag daar als enige een kijkje gaan nemen", aldus stem tegen monique.

ik had het niet verw8quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ja hoor ... luikje door ... ze wist het dus al !! zoals velen verwachtten

quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ja hoor ... luikje door ... ze wist het dus al !! zoals velen verwachtten
 echt joh jeetje
  echt joh jeetje

Daar krijgt ze ook vast nog geld voor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Chuckster het volgende:
Geheime missie omtrent Maik: ze mag niks laten merken aan haar medebewoners, ik zei het jullie

ze heeft dat wel goed gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Chuckster het volgende:
Geheime missie omtrent Maik: ze mag niks laten merken aan haar medebewoners, ik zei het jullie

Nee, een missie, ze is zo blij dat ze als missie kreeg het NIET te laten merken aan haar medebewoners, deed ze dit wel dan had Maik waarschijnlijk naar huis gemoetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Conclusie, Mootje jankt dus mootje krijgt een privilege?? Bah.

idd echt joh jeetjequote:

doe de groeten aan arnie!quote:

Whahaha dacht ik nou ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef mopperkont het volgende:
dat muziekje...............bahhhhhhhhhhh

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |