Lol, heel saai. spinazie, gehaktbal en gebakken aardappels.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, heel saai. spinazie, gehaktbal en gebakken aardappels.
Was wel lekker.
vroeg je dat echt? aan mij? wil je dat?quote:
Ik had geen zin, maar niemand deed het.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:22 schreef versabommie het volgende:
trage cos heur!
[..]
vroeg je dat echt? aan mij? wil je dat?
Goed denkwerk zegquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
Streams tijdelijk offline
7 maart om 18.59
Maar alles zal live op Net5 te volgen zijn.
Vanavond zullen de internet streams tussen ongeveer 20:15 uur en 20:30 uur helaas tijdelijk niet live te volgen zijn. Maar wees niet getreurd, want alles wat er dan gebeurt in het Huis der Geheimen zal live op Net5 in de daily show te zien zijn. Zo zien we hoe Maik de geheime kamer weer mag verlaten en zijn medebewoners, met name Monique, weer in de armen sluit.
Direct na de live schakeling in de daily show kan je weer live op de streams kijken hoe het verder gaat in het Huis der Geheimen. Hoe zullen Maiks medebewoners reageren als zij er achter komen dat Maik nooit is teruggevlogen naar Nederland en nog steeds onderdeel is van het spel?
http://www.secretstory.nl/nieuws/817/Streams+tijdelijk+offline
1 kwartiertje maar? we hebben erger gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
7 maart om 18.59
Vanavond zullen de internet streams tussen ongeveer 20:15 uur en 20:30 uur helaas tijdelijk niet live te volgen zijn. Maar wees niet getreurd, want alles wat er dan gebeurt in het Huis der Geheimen zal live op Net5 in de daily show te zien zijn. Zo zien we hoe Maik de geheime kamer weer mag verlaten en zijn medebewoners, met name Monique, weer in de armen sluit.
Direct na de live schakeling in de daily show kan je weer live op de streams kijken hoe het verder gaat in het Huis der Geheimen. Hoe zullen Maiks medebewoners reageren als zij er achter komen dat Maik nooit is teruggevlogen naar Nederland en nog steeds onderdeel is van het spel?
Yeap blijkbaar zit er nog een addertje onder het gras, we zullen zien..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond menschen!
Wat zie ik nou? Laura ligt bij Guidette ipv Faalex? Heb ik iets gemist?
Over 10 minuten komt Maik uit de geheime kast kamer right? Zat daar nog iets als een extra voorwaarde aan?
Lol.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dat piemels lekker zijn (mijn conclusie, in iedergeval)
besodemieterij?????????????????????quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
7 maart om 18.59
Dat mocht hij winnen hij slechts de helft van het prijzengeld wint omdat hij deze moet delen met de nummer 2quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond menschen!
Wat zie ik nou? Laura ligt bij Guidette ipv Faalex? Heb ik iets gemist?
Over 10 minuten komt Maik uit de geheime kast kamer right? Zat daar nog iets als een extra voorwaarde aan?
Holy shit, Poeki Roeki in da house?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef DJRetard het volgende:
7 maart om 18.59
. Maar wees niet getreurd, want alles
laat je niet uitdagenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:22 schreef versabommie het volgende:
trage cos heur!
[..]
vroeg je dat echt? aan mij? wil je dat?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef superkokje het volgende:
vrouwen hebben hun hersens in hun slipje. En ze hebben 1 x per maand een hersenbloeding
alleen tussen 20:15 en 20:30, omdat dan Maik weer terug komtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Reda074 het volgende:
lol hoezo gaan de streams OFFLINE wanneer de live uitzending komt hoe nep kan een RLS zijn..
Idd, dan de uitzending maar kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Chuckster het volgende:
[..]
1 kwartiertje maar? we hebben erger gehad
Niet piepen en kijken die hap, of niet kijken natuurlijk!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Reda074 het volgende:
lol hoezo gaan de streams OFFLINE wanneer de live uitzending komt hoe nep kan een RLS zijn..
Heb altijd de uitzending op staan + streams/Fok! op m'n macbook, multitasken voor het gewinquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, dan de uitzending maar kijken.
Haha dat heb ik nu ook, krijg het nog druk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb altijd de uitzending op staan + streams/Fok! op m'n macbook, multitasken voor het gewin
Die kun je toch ook altijd nog kijken bij gemist ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef sjaakspark het volgende:
Dames in de dop begint ook vandaag op rtl5 ik denk dat daar ook veel kijkers heen vertrekken.
Ja ga ik ook doen, rtlgemist.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Die kun je toch ook altijd nog kijken bij gemist ?
Haha, ik zit nu ook met mijn laptop op de bank.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb altijd de uitzending op staan + streams/Fok! op m'n macbook, multitasken voor het gewin
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Darklight het volgende:
neemt iemand het op? Ik weiger om naar de uitzending te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |