dit is wel coolquote:
Psies!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
Kan me allemaal niks schelen, ik blijf kijken!
ik kan de uitzending helaas niet zien?!?!? als het toch live is waarom niet via stream?!?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
Kan me allemaal niks schelen, ik blijf kijken!
Ja weet het, maar daarom lig ik nu nog wel dubbel zie er de humor wel van inquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef mYsca het volgende:
[..]
Was al paar dagen terug gezegd dat ze hem gezien had
Anders krijgt alphonsje ontslag vanwege de slechte kijkcijfersquote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan de uitzending helaas niet zien?!?!? als het toch live is waarom niet via stream?!?
En met zijn ontslag gaat er veel fantastische tv aan onze neus voorbij.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Anders krijgt alphonsje ontslag vanwege de slechte kijkcijfers
Om meer mensen naar de uitzending te laten kijken vanwege de kijkcijfers. Jij zit in France toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan de uitzending helaas niet zien?!?!? als het toch live is waarom niet via stream?!?
omdat ze kijkcijfers nodig hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
Zo jammer, de streams nu is veel leuker dan de uitzending, hoe laat gaan de streams er af?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef stormiot het volgende:
[..]
omdat ze kijkcijfers nodig hebben
en die krijgen ze niet door streams te kijken
20.00-20.15 had ik begrepenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo jammer, de streams nu is veel leuker dan de uitzending, hoe laat gaan de streams er af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |