tja dat had pim kunnen weten voor mo het huis in gingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Heeft iemand hier wel meegekregen dat Mo net tegen Sharon heeft liggen te vertellen dat ze niet meer teruggaat naar haar vriendje Pim, thuis. Want ze is er achter gekomen dat ze de gevoelens die ze voor Maik had, nooit bij Pim had.
Fijn hè, voor Pim om dit zo te horen!
wel leuk: Wipneus en Pimeen kinderboekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Heeft iemand hier wel meegekregen dat Mo net tegen Sharon heeft liggen te vertellen dat ze niet meer teruggaat naar haar vriendje Pim, thuis. Want ze is er achter gekomen dat ze de gevoelens die ze voor Maik had, nooit bij Pim had.
3 weken in zo'n huis is toch wel een stuk heftiger dan een normale 3 weken beginnende relatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Darklight het volgende:
Fijne relatie dan
hoe lang kent ze Maik? 2 weken? ;')
mee eens normaal zie je elkaar niet 24 uur per dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 weken in zo'n huis is toch wel een stuk heftiger dan een normale 3 weken beginnende relatie.
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel leuk: Wipneus en Pimeen kinderboek
ik lees er nog steeds uit voor aan de kids, maar on topic, heeft servio nog geruziet vanmiddag, en hoe is het met de kamp-vorming?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.
Ik weet nog dat ik verliefd was op mijn liefje en dat ik aan niets anders kon denken dan aan hem...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
mee eens normaal zie je elkaar niet 24 uur per dag
oh zo gevoelig als het over haarzelf gaat, ikke ikke ikke, en totaal niet invoelend als het over anderen gaat, een egoistisch kreng dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Dat. En het is gewoon een "ervaring" in dat huis die je alleen met elkaar kan delen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
mee eens normaal zie je elkaar niet 24 uur per dag
Die muur zal vast wel ergens nuttig voor zijn maar het lijkt me wel lachuh als het gewoon niks voorstelden alleen als afleiding geldt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
Karim en Gerard bekijken de muur weer
[ afbeelding ]
van Guusjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.
Even F5 over je browser opnieuw opstartenquote:
dus Pim moet haar hierna niet meer en Maik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ja maar Pim kende ze volgens mij niet zolang.
Maik had 14 dagen voor dat ze in het huis gingen ook iemand leren kennen die hij wel leuk vond.
Het is zo'n gevoelig meisje, die Mo...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Doet het niet ook niet op SS sitequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Even F5 over je browser opnieuw opstarten
De kans is groot dat het op de streams morgen of zondag al te zien is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
Belachelijk dat we tot maandag moeten wachten dat Maik terugkomt.
Er zitten nog tig anderen in huis waar ze heel leuk mee kan delen, en helaas doet ze dat ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En het is gewoon een "ervaring" in dat huis die je alleen met elkaar kan delen.
idd banjerkanjer......ik doe maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is zo'n gevoelig meisje, die Mo...
Mo doet niets anders de laatste 24 uur dan haar stemming met de rest delenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef MargrietV het volgende:
ze mogen toch stemmingen met elkaar bespreken?
Ik kijk via spix en géén probleem.quote:
Dus dat ga jij voor mij bepalen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
werkelijk jullie zijn zo negatief over mo jullie weten zeker niet hoe echte liefde voelt
Ze doen het weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik kijk via spix en géén probleem.
Is er wel 'n wc ?? of wordt dat op het potje ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Tassie37 het volgende:
De tering, vier dagen in zo'n muf hok. Zonder tv, zonder radio, zonder internet, zonder buitenlucht... Lijkt Guantanamo Bay wel!
EENS!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Stranger het volgende:
Mag er drank in alsjeblieft, ik kan vanavond zelf niet drinken vanavond, dus wil graag andere dronken mensen zien.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
werkelijk jullie zijn zo negatief over mo jullie weten zeker niet hoe echte liefde voelt
Leuke grapjes wel..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef jesje1984 het volgende:
nee en een grapje kunnen jullie ook niet waarderen zeker
op een emmer. Zouden we ook streams uit dat hok krijgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Is er wel 'n wc ?? of wordt dat op het potje ?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Tassie37 het volgende:
De tering, vier dagen in zo'n muf hok. Zonder tv, zonder radio, zonder internet, zonder buitenlucht... Lijkt Guantanamo Bay wel!
Super !! Het is balen als je wilt kijken en het gaat nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze doen het weerhad net bij spix en ss foutmelding
Nee, ik zag nog iets van een douchecelletje ook dus neem aan dat er ook een plee is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Is er wel 'n wc ?? of wordt dat op het potje ?
Dat hoor je toch als je daar in de buurt loopt van het huis, als er een plee wordt doorgetrokken of als iemand staat te douchen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Nee, ik zag nog iets van een douchecelletje ook dus neem aan dat er ook een plee is.
Jawel hoor, maar ik denk dat Mo dat niet weetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
Psies!!! Het zijn emotieloze koudbloederige liefdesloze satanisten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
Kan ook van crew zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoor je toch als je daar in de buurt loopt van het huis, als er een plee wordt doorgetrokken of als iemand staat te douchen?
nou das ook weer overdreven hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies!!! Het zijn emotieloze koudbloederige liefdesloze satanisten!Ze moeten allemaal branden in de hel!
![]()
Zullen we wel merken op de streams he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoor je toch als je daar in de buurt loopt van het huis, als er een plee wordt doorgetrokken of als iemand staat te douchen?
Ze heeft gewoon besloten dat ze verliefd is, omdat hij weg is. Was hij gebleven was er zeker weer drama gekomen en zou die 'liefde' heul niet zo hard gaan. Ze wil gewoon hebben wat ze niet krijgen kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
Het is niet zo dat ze echt diepzinnige gesprekken hebben gevoerd
Liggen beetje in elkaars armen, zoenen wat, en hebben geneukt(Waar Monique zich niets van herinnerd, en Maik gewoon zit te ontkennen tegenover haar)
Nouja dan toch iig een jaar tbs, vind je niet?quote:
Ja, maar achter die ramen/spiegels zijn natuurlijk ook mensen van de regie aan het werk, dus daar zullen ze ook wel eens wat van horen. Tenminste, dat was toch bij BB ook, kan ik me herinneren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Aaandacht aandacht aandachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon besloten dat ze verliefd is, omdat hij weg is. Was hij gebleven was er zeker weer drama gekomen en zou die 'liefde' heul niet zo hard gaan. Ze wil gewoon hebben wat ze niet krijgen kan.
ach tuulk das een goede strafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja dan toch iig een jaar tbs, vind je niet?
Monique werd LIVE in de uitzending gevraagd of ze verliefd was. Nee zei ze, verliefd is een te groot woord.quote:
En toch hoop ik stiekem dat ze hem horen kuchen ofzo en dat Mo hem direct hoort en dat hardop roept. En daarmee dan verziekt dat hij terug mag komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, maar achter die ramen/spiegels zijn natuurlijk ook mensen van de regie aan het werk, dus daar zullen ze ook wel eens wat van horen. Tenminste, dat was toch bij BB ook, kan ik me herinneren?
drank en un muziekske erbij aubquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Stranger het volgende:
Gooi er alsjeblieft drank in, ze smeken er bijna om met 'er zijn zoveel spanningen in de groep'
Ze stond in de picture.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique werd LIVE in de uitzending gevraagd of ze verliefd was. Nee zei ze, verliefd is een te groot woord.
Haar lichaamstaal zei iets andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique werd LIVE in de uitzending gevraagd of ze verliefd was. Nee zei ze, verliefd is een te groot woord.
quote:
hallo, haar ouders zaten in de studio , of voor de TVquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ondertussen verziekt madam het al uren voor de andere bewoners en de streamers en dan komt Maik weer vrolijk terug en zijn al die tranen voor niets geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch hoop ik stiekem dat ze hem horen kuchen ofzo en dat Mo hem direct hoort en dat hardop roept. En daarmee dan verziekt dat hij terug mag komen
Oh ... en dat ze haar dat daarna dan mededelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch hoop ik stiekem dat ze hem horen kuchen ofzo en dat Mo hem direct hoort en dat hardop roept. En daarmee dan verziekt dat hij terug mag komen
Mootje was ontzettend zenuwachtig en durfde de waarheid niet te zeggen, ik vond het aandoenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Toen was Maik er nog niet uihuuuuiiit! Snap dat dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja hier welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Even.. lopen die streams bij jullie ook zo vaak vast als je mozaik op hebt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep ze hebben het er soms over dat ze "treintjes" ze horen, die cameras op rails.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, maar achter die ramen/spiegels zijn natuurlijk ook mensen van de regie aan het werk, dus daar zullen ze ook wel eens wat van horen. Tenminste, dat was toch bij BB ook, kan ik me herinneren?
Wat voor pillen zijn dat nou weer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
yep, wordt er ziekjes vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Vandaag 'n paar keertjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Zoiets is aandoenlijk bij een 16-jarige. Niet bij een wolwassene van 31!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mootje was ontzettend zenuwachtig en durfde de waarheid niet te zeggen, ik vond het aandoenlijk.
Haha! Eend gepwned! Hulde!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
dat zijn van die pillen die in vieren gedeeld zijn
Die dingen doen toch eigenlijk nooit iets? Die zijn er en that's it.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke heeft een onstoken gertekorrel? gek he, met al dat gepullik en nooit je handen wassen.
misschien is ze wel heel erg onzekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zoiets is aandoenlijk bij een 16-jarige. Niet bij een wolwassene van 31!
daar is hij de hele dag al mee bezig las ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Gaat gerard nu Sharon aan zijn kant lullen?
nog niet gelukt dus dan denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
daar is hij de hele dag al mee bezig las ik
En door s'morgens als je uit bed komt zonder je gezicht te wassen weer een dikke laag make-up aanbrengen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke heeft een onstoken gerstekorrel? gek he, met al dat gepullik en nooit je handen wassen.
ach ze hebben daar meer verf op hun kop dan ik op de voordeurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
En door s'morgens als je uit bed komt zonder je gezicht te wassen weer een dikke laag make-up aanbrengen!
IK HAD HET NET AL GEZIEN OP SECRETSTORY.NLquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie de uitzending niet heeft gezien, of er niet naar kijkt.
Precies, schone naald erin, uitdrukken en met alcohol schoonvegen. Maar dat is vast te hygiënisch voor Aafke.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Die dingen doen toch eigenlijk nooit iets? Die zijn er en that's it.
Hoe hebben ze hem in godsnaam zo op die persfoto kunnen zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Karim weet nou niet hoe het zit met zijn geheim die bekend is gemaakt in de liveshow.
Hij denkt ook dat hij de missie niet goed heeft begrepen en daardoor niet goed heeft uitgevoerd
Goh, zou je denken? Ze lijkt mij juiste een sterke, zelfverzekerde, stabiele, volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
misschien is ze wel heel erg onzeker
nou poe wat sterk en stabiel mijn dochter van 5 is nog stabielerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? Ze lijkt mij juiste een sterke, zelverzekerde, stabiele, volwassen vrouw.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
ach ze hebben daar meer verf op hun kop dan ik op de voordeur
Het is net 'n travo op die fotoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hem in godsnaam zo op die persfoto kunnen zetten
Hij lijkt er toch niet eens op?
Ja nee die poeder en rouge, daar zie je echt niets van straks op de foto Karim.
[ afbeelding ]
In de buitenlandse versies zaten er mensen een week in de geheime kamer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Ik log net in, net de reguliere uitzending bekeken en kan het nu kloppen dat Maik tot ver na zondag in dat kamertje moet hokken? Daar wordt je toch helemaal krankjorem van!
Hij lijkt er gewoon niet eens op. Doet me denken aan die vreselijke slechte campagne van Saph.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hem in godsnaam zo op die persfoto kunnen zetten
Hij lijkt er toch niet eens op?
Ja nee die poeder en rouge, daar zie je echt niets van straks op de foto Karim.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, schone naald erin, uitdrukken en met alcohol schoonvegen. Maar dat is vast te hygiënisch voor Aafke.
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge strakke leiding en soms een pak slaag van den man!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? Ze lijkt mij juiste een sterke, zelverzekerde, stabiele, volwassen vrouw.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
nou poe wat sterk en stabiel mijn dochter van 5 is nog stabieler
Bijna 4 dagen wordt je toch gek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Ik log net in, net de reguliere uitzending bekeken en kan het nu kloppen dat Maik tot ver na zondag in dat kamertje moet hokken? Daar wordt je toch helemaal krankjorem van!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge trakke leiding en soms een pak slaag van den man!
Zeg nou niet dat ik jou ook een facepalm moet geven!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge trakke leiding en soms een pak slaag van den man!
Shhhh dat zouden we alleen bespreken tijdens de geheime bijeenkomsten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat ik jou ook een facepalm moet geven!
Oopsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Shhhh dat zouden we alleen bespreken tijdens de geheime bijeenkomsten...
Nee, hij zal er vanavond of morgen wel weer in komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Jij zou nie rellen nie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge strakke leiding en soms een pak slaag van den man!
Idd. Ze had het Karim MOETEN zeggen. Who the fak denkt ze dat ze is?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef waxmask het volgende:
Karim wil in het midden blijven maar ze(Jo) dwingen hem te kiezen.
Volgens het persbericht van net5quote:
Maar vooral ook heel erg onvolwassen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
misschien is ze wel heel erg onzeker
Jazeker.. een hele lange natuurlijk! En dan iedereen weer L: "Ja maar dat is niet eerlijk, want wij kijken altijd en betalen harssstikke veel weinig nix aan de streams en nu hebben wij recht op die beelden"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef PC eend het volgende:
Wat denken jullie, zal er een SL komen als maik terugkomt?
Wat een eng wijf is het soms toch. Ze wil gewoon dat iedereen tegen Alex is, zonder reden, gewoon omdat zij dat wil en Grote Leider Servio.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna is onzeker. Vraagt aan Karim of het aan haar ligt dat hij anders met Alex omgaat.
Ja, zeker en vast op alle 4 de streamsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef PC eend het volgende:
Wat denken jullie, zal er een SL komen als maik terugkomt?
waar heb ik dat nou weer gezegd?quote:
Ik vind het een eng wijf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een eng wijf is het soms toch. Ze wil gewoon dat iedereen tegen Alex is, zonder reden, gewoon omdat zij dat wil en Grote Leider Servio.
Op andere momenten vind ik haar wel weer bijna-adorable.
Jij verspreidt toch alleen maar berichtjes vol liefde en meer van zulks soort onzin?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou weer gezegd?Bestaat niet!
Doen ze vast nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jazeker.. een hele lange natuurlijk! En dan iedereen weer L: "Ja maar dat is niet eerlijk, want wij kijken altijd en betalen harssstikke veel weinig nix aan de streams en nu hebben wij recht op die beelden"
Ik zit er nu al klaar voor
Dat is ook de enige manier om zijn geheim enigszins kenbaar te maken. Zelfs met jouw idee zullen ze het niet raden. Waar Gerard eerder de 'lul' is met een simpel geheim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd voor een Bingo avond
Servio mag winnen prijs schilderij van de koningin.
Wijf!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij verspreidt toch alleen maar berichtjes vol liefde en meer van zulks soort onzin?
SCHANDEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zeker en vast op alle 4 de streams
Nee da's waar, stabiele sterke zelfverzekerde streameresjes met een goede realiteitszinquote:
Al raden ze Gerard zijn geheim en al wordt hij 12 keer genomineerd, ik denk dat er zat FOK!ers zijn die hem er in gaan houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om zijn geheim enigszins kenbaar te maken. Zelfs met jouw idee zullen ze het niet raden. Waar Gerard eerder de 'lul' is met een simpel geheim.
Relnichtquote:
Er staat op de site dat hij maandag terug komtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat die pas maandagavond terugkomt, mss schakelen ze wel live over naar dat huis
Bloemetjesjurk!quote:
Ze zeiden ook dat het programma op zondag zou startenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er staat op de site dat hij maandag terug komt
Dat is kei lang!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Servio heeft ook z'n geheim al sort of bekend, ze vroegen waarom ie zoveel wist van bingo en hij zei iets van " We houden homo bingo avonden blabla"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om zijn geheim enigszins kenbaar te maken. Zelfs met jouw idee zullen ze het niet raden. Waar Gerard eerder de 'lul' is met een simpel geheim.
Ja weet ik, maar sommigen zeggen dat die dit weekend terugkomtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
aan de andere kant is ze te dom om echt schade aan te richten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef mootie het volgende:
Ik vind Barbie eng, ze wil mensen dwingen in een bepaalde richting te denken (haar richting natuurlijk).
Ja, stoken stoken stoken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef mootie het volgende:
Ik vind Barbie eng, ze wil mensen dwingen in een bepaalde richting te denken (haar richting natuurlijk).
Hij wil gewoon niet kiezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef marky het volgende:
Karim is de zwakste schakel van de drie musketiers. Zelfs Joanna zet hem een beetje onder druk en het is zuchten geblazen moeilijk kijken.
Anders ga je effe offtopic! Keukenschort!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is kei lang!
Allemaal FREE MAIK smsen!
Zat ik er een dag naast met mijn schatting, niet slecht hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Karim lijkt me nogal beinvloedbaar, hij wil niemand boosmaken, want dan stressed hij de pan uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
aan de andere kant is ze te dom om echt schade aan te richten!
Goeie leerschool voor hem hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Karim lijkt me nogal beinvloedbaar, hij wil niemand boosmaken, want dan stressed hij de pan uit.
Ik heb een haat-liefde relatie met Jo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een eng wijf is het soms toch. Ze wil gewoon dat iedereen tegen Alex is, zonder reden, gewoon omdat zij dat wil en Grote Leider Servio.
Op andere momenten vind ik haar wel weer bijna-adorable.
Dat kan hier: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken rel-verslaafde tuinpakfetisjist!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders ga je effe offtopic! Keukenschort!
Ik denk (en hoop) dat hij beïnvloedbaar LIJKT.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Karim lijkt me nogal beinvloedbaar, hij wil niemand boosmaken, want dan stressed hij de pan uit.
Ja ik kijk uit naar de reaktie die dat teweeg brengtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde relatie met Jo.
En van mij mag Maik weer erug, dan gebeurt er weer wat.
Karim is van slag omdat hij NA 3 WEKEN PAS een clue van zijn geheim kenbaar is gemaakt waar een Joanne en Alex er al 6 hebben gehad. Hij moet niet zeuren. Hij valt voor mij qua sterkte wel door de mand.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim zit in de knoop met zijn dubbelspel.
En terecht toppertjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Al raden ze Gerard zijn geheim en al wordt hij 12 keer genomineerd, ik denk dat er zat FOK!ers zijn die hem er in gaan houden.
haha zichzelf aan het helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef xTamaratJj het volgende:
SecretstoryNL
Er wordt straks geschakeld naar de geheim kamer. Wat zal Maik aan het doen zijn? #sstnl
Doen wij ook een beetje baldadig tegen Jo als ze op FOK! zou komen na het programma?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen wij ook een beetje baldadig tegen Jo als ze op FOK! zou komen na het programma?
Ah?
Ze krijgt van mij de royale Huub-behandeling!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen wij ook een beetje baldadig tegen Jo als ze op FOK! zou komen na het programma?
Ah?
Servio heeft zijn lijntjes uitgezet! De grootste opruier in het huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef mootie het volgende:
Nou en, blondie, who cares dat alle meiden Alex genomineerd hebben. Moet hij zich dan ook van hem afkeren? Stom mokkel.
Daar post nooit iemand! Al de heule dag nie! En ik ben heul geen lesbo, lilleke triangeljosti!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat kan hier: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken rel-verslaafde tuinpakfetisjist!
Nee joh, het gaat om Alex. Hij speelt samen met Gerard (pro Alex) maar tegelijkertijd speelt hij ook met Joanna en Philip (anti-Alex). En Gerard, heeft hem gisteren heel duidelijk te verstaan gegeven, dat in zijn team (Gerard, Karim, Alex) er absolute loyaliteit moet zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Karim is van slag omdat hij NA 3 WEKEN PAS een clue van zijn geheim kenbaar is gemaakt waar een Joanne en Alex er al 6 hebben gehad. Hij moet niet zeuren. Hij valt voor mij qua sterkte wel door de mand.
Dat is ook zo ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat om Alex. Hij speelt samen met Gerard (pro Alex) maar tegelijkertijd speelt hij ook met Joanna en Philip (anti-Alex). En Gerard, heeft hem gisteren heel duidelijk te verstaan gegeven, dat in zijn team (Gerard, Karim, Alex) er absolute loyaliteit moet zijn.
In de jacuzzi, met nog wat `dames er omheenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze krijgt van mij de royale Huub-behandeling!
En blablabla, ze ratelt door op een geirriteerd toontje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
'Laat ik dan als laatste verweer zeggen'.
haha grappigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna is Portugees benauwd dat ze genomineerd gaat worden.
Die was goed he? Dat MAG jij denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef versabommie het volgende:
Ohw het MAG van mevrouw![]()
Wat een debiele trut
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Als Karim slim is nomineert hij die dwingeland direct maandag.
Brrrrrrr wat is ze eng zo.
Uhuh... en nu zelfs dreigen dat ze Karim gaat nomineren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En blablabla, ze ratelt door op een geirriteerd toontje.
En er is meer. Gisteren, heeft Gerard aan Karim aangegeven, dat hij team GAK uit wil breiden met de meiden Aafke, Sharon en Monique.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna is Portugees benauwd dat ze genomineerd gaat worden.
Dat toontje ook... net een juf. En haar mening is echt de enige die telt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Als Karim slim is nomineert hij die dwingeland direct maandag.
Brrrrrrr wat is ze eng zo.
Wie is HERT?quote:
Dankzij gladjanus Gerard is zijn kluis gehalveerd. Die had moeten zeggen van de vraag wat zijn geheim is. Gelukkig deelde Karim het wel mee aan de groep. Zie hier het verschil tussen Karim en Gerardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Karim is gister ook behoorlijk mindfucked door die trick-question in KvdW en toen nog die faal missie, helpt ook niet echt voor hem.![]()
Hoe zei ze dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhuh... en nu zelfs dreigen dat ze Karim gaat nomineren.
Sophia wordt zeker genomineerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef meneertje1972 het volgende:
genomineerd worden:
LAURA
JOANNA
MONIQUE
Eerder Sofia dan Lauraquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef meneertje1972 het volgende:
genomineerd worden:
LAURA
JOANNA
MONIQUE
Eh..volgens mij heeft Gerard dat gezegd, hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dankzij gladjanus Gerard is zijn kluis gehalveerd. Die had moeten zeggen van de vraag wat zijn geheim is. Gelukkig deelde Karim het wel mee aan de groep. Zie hier het verschil tussen Karim en Gerard.
Iets met 'als hij dan nog niet goed in zijn vel zit ofzo' Andere bewoording. Maar ze zei letterlijk dat ze Karim dan ging nomineren.quote:
Ik hoop deze drie inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Day het volgende:
[..]
Eh..volgens mij heeft Gerard dat gezegd, hoor.
heeeel gemeen, maar wel leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Mo genomineerd wordt en dat Maik vlak daarna terug komt
Mooi....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Er lijkt een tweedeling in de groep te komen ?
Die was er gisteren al.. TEAM EINDBAZEN!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Oh okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
die dwingemans met die vlekken op d'r huid...net als een hert
Nee, pas nadat Karim zei dat het hem ook gebeurd was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals Alex bedoelt ze... Dus als ze iemand zo enorm veel 'helpt' en voor diegene klaar staat en die verandert niet zoals Hare Blondheid het wenst dan wordt diegene genomineerd..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets met 'als hij dan nog niet goed in zijn vel zit ofzo' Andere bewoording. Maar ze zei letterlijk dat ze Karim dan ging nomineren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef versabommie het volgende:
Klaar met Servio.. kriebels van die vent.. Karim
Toen zijn kluis pas gehalveerd was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoals Alex bedoelt ze... Dus als ze iemand zo enorm veel 'helpt' en voor diegene klaar staat en die verandert niet zoals Hare Blondheid het wenst dan wordt diegene genomineerd..
ik heb vandaag de geheime kamer nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
Is de geheime kamer met Maik al in beeld geweest?
Vorige week al gezegd door Gerard.. nu niet Joanna worden hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toen zijn kluis pas gehalveerd was.
Karim moet Gerard voor geen meter vertrouwen. Hij laat zich voor een karretje spannen.
Nee, da's niet waar. Hij heeft het volgens nog op de avond dat hij de sanctie kreeg gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, pas nadat Karim zei dat het hem ook gebeurd was.
Gerard dacht dat hij het niet mocht zeggen denk ik. Ik weet niet of ik het wel met de groep gedeeld zou hebben wat er gebeurd was in die KvdW hoor. Vooral niet na zoiets verwarrends.
Nee on stream is die kamer niet in beeld geweest.quote:
Philipquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik had weer net geen beeld toen Karim dat zei.
Tegen wie zei hij het? Dat hij klaar was met Servio?
Klopt jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik had weer net geen beeld toen Karim dat zei.
Tegen wie zei hij het? Dat hij klaar was met Servio?
Nu maar hopen dat ie hem dan ook mag nominerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Urb het volgende:
Goed om te weten dat Flip Servio ook niet cool vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |