Nee, hij zal er vanavond of morgen wel weer in komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Ik log net in, net de reguliere uitzending bekeken en kan het nu kloppen dat Maik tot ver na zondag in dat kamertje moet hokken? Daar wordt je toch helemaal krankjorem van!
Jij zou nie rellen nie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge strakke leiding en soms een pak slaag van den man!
Idd. Ze had het Karim MOETEN zeggen. Who the fak denkt ze dat ze is?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef waxmask het volgende:
Karim wil in het midden blijven maar ze(Jo) dwingen hem te kiezen.
Volgens het persbericht van net5quote:
Maar vooral ook heel erg onvolwassen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
misschien is ze wel heel erg onzeker
Jazeker.. een hele lange natuurlijk! En dan iedereen weer L: "Ja maar dat is niet eerlijk, want wij kijken altijd en betalen harssstikke veel weinig nix aan de streams en nu hebben wij recht op die beelden"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef PC eend het volgende:
Wat denken jullie, zal er een SL komen als maik terugkomt?
Wat een eng wijf is het soms toch. Ze wil gewoon dat iedereen tegen Alex is, zonder reden, gewoon omdat zij dat wil en Grote Leider Servio.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna is onzeker. Vraagt aan Karim of het aan haar ligt dat hij anders met Alex omgaat.
Ja, zeker en vast op alle 4 de streamsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef PC eend het volgende:
Wat denken jullie, zal er een SL komen als maik terugkomt?
waar heb ik dat nou weer gezegd?quote:
Ik vind het een eng wijf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een eng wijf is het soms toch. Ze wil gewoon dat iedereen tegen Alex is, zonder reden, gewoon omdat zij dat wil en Grote Leider Servio.
Op andere momenten vind ik haar wel weer bijna-adorable.
Jij verspreidt toch alleen maar berichtjes vol liefde en meer van zulks soort onzin?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou weer gezegd?Bestaat niet!
Doen ze vast nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jazeker.. een hele lange natuurlijk! En dan iedereen weer L: "Ja maar dat is niet eerlijk, want wij kijken altijd en betalen harssstikke veel weinig nix aan de streams en nu hebben wij recht op die beelden"
Ik zit er nu al klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |