yep, wordt er ziekjes vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Even.. lopen die streams bij jullie ook zo vaak vast als je mozaik op hebt?
Vandaag 'n paar keertjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Zoiets is aandoenlijk bij een 16-jarige. Niet bij een wolwassene van 31!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mootje was ontzettend zenuwachtig en durfde de waarheid niet te zeggen, ik vond het aandoenlijk.
Haha! Eend gepwned! Hulde!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
dat zijn van die pillen die in vieren gedeeld zijn
Die dingen doen toch eigenlijk nooit iets? Die zijn er en that's it.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke heeft een onstoken gertekorrel? gek he, met al dat gepullik en nooit je handen wassen.
misschien is ze wel heel erg onzekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zoiets is aandoenlijk bij een 16-jarige. Niet bij een wolwassene van 31!
daar is hij de hele dag al mee bezig las ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Gaat gerard nu Sharon aan zijn kant lullen?
nog niet gelukt dus dan denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
daar is hij de hele dag al mee bezig las ik
En door s'morgens als je uit bed komt zonder je gezicht te wassen weer een dikke laag make-up aanbrengen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke heeft een onstoken gerstekorrel? gek he, met al dat gepullik en nooit je handen wassen.
ach ze hebben daar meer verf op hun kop dan ik op de voordeurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
En door s'morgens als je uit bed komt zonder je gezicht te wassen weer een dikke laag make-up aanbrengen!
IK HAD HET NET AL GEZIEN OP SECRETSTORY.NLquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie de uitzending niet heeft gezien, of er niet naar kijkt.
Precies, schone naald erin, uitdrukken en met alcohol schoonvegen. Maar dat is vast te hygiënisch voor Aafke.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Die dingen doen toch eigenlijk nooit iets? Die zijn er en that's it.
Hoe hebben ze hem in godsnaam zo op die persfoto kunnen zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Karim weet nou niet hoe het zit met zijn geheim die bekend is gemaakt in de liveshow.
Hij denkt ook dat hij de missie niet goed heeft begrepen en daardoor niet goed heeft uitgevoerd
Goh, zou je denken? Ze lijkt mij juiste een sterke, zelfverzekerde, stabiele, volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
misschien is ze wel heel erg onzeker
nou poe wat sterk en stabiel mijn dochter van 5 is nog stabielerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? Ze lijkt mij juiste een sterke, zelverzekerde, stabiele, volwassen vrouw.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
ach ze hebben daar meer verf op hun kop dan ik op de voordeur
Het is net 'n travo op die fotoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hem in godsnaam zo op die persfoto kunnen zetten
Hij lijkt er toch niet eens op?
Ja nee die poeder en rouge, daar zie je echt niets van straks op de foto Karim.
[ afbeelding ]
In de buitenlandse versies zaten er mensen een week in de geheime kamer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Ik log net in, net de reguliere uitzending bekeken en kan het nu kloppen dat Maik tot ver na zondag in dat kamertje moet hokken? Daar wordt je toch helemaal krankjorem van!
Hij lijkt er gewoon niet eens op. Doet me denken aan die vreselijke slechte campagne van Saph.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hem in godsnaam zo op die persfoto kunnen zetten
Hij lijkt er toch niet eens op?
Ja nee die poeder en rouge, daar zie je echt niets van straks op de foto Karim.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, schone naald erin, uitdrukken en met alcohol schoonvegen. Maar dat is vast te hygiënisch voor Aafke.
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge strakke leiding en soms een pak slaag van den man!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? Ze lijkt mij juiste een sterke, zelverzekerde, stabiele, volwassen vrouw.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
nou poe wat sterk en stabiel mijn dochter van 5 is nog stabieler
Bijna 4 dagen wordt je toch gek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Ik log net in, net de reguliere uitzending bekeken en kan het nu kloppen dat Maik tot ver na zondag in dat kamertje moet hokken? Daar wordt je toch helemaal krankjorem van!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge trakke leiding en soms een pak slaag van den man!
Zeg nou niet dat ik jou ook een facepalm moet geven!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen instabiele wrakken zonder strenge trakke leiding en soms een pak slaag van den man!
Shhhh dat zouden we alleen bespreken tijdens de geheime bijeenkomsten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat ik jou ook een facepalm moet geven!
Oopsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Shhhh dat zouden we alleen bespreken tijdens de geheime bijeenkomsten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |