tja dat had pim kunnen weten voor mo het huis in gingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Heeft iemand hier wel meegekregen dat Mo net tegen Sharon heeft liggen te vertellen dat ze niet meer teruggaat naar haar vriendje Pim, thuis. Want ze is er achter gekomen dat ze de gevoelens die ze voor Maik had, nooit bij Pim had.
Fijn hè, voor Pim om dit zo te horen!
wel leuk: Wipneus en Pimeen kinderboekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Heeft iemand hier wel meegekregen dat Mo net tegen Sharon heeft liggen te vertellen dat ze niet meer teruggaat naar haar vriendje Pim, thuis. Want ze is er achter gekomen dat ze de gevoelens die ze voor Maik had, nooit bij Pim had.
3 weken in zo'n huis is toch wel een stuk heftiger dan een normale 3 weken beginnende relatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Darklight het volgende:
Fijne relatie dan
hoe lang kent ze Maik? 2 weken? ;')
mee eens normaal zie je elkaar niet 24 uur per dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 weken in zo'n huis is toch wel een stuk heftiger dan een normale 3 weken beginnende relatie.
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel leuk: Wipneus en Pimeen kinderboek
ik lees er nog steeds uit voor aan de kids, maar on topic, heeft servio nog geruziet vanmiddag, en hoe is het met de kamp-vorming?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.
Ik weet nog dat ik verliefd was op mijn liefje en dat ik aan niets anders kon denken dan aan hem...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
mee eens normaal zie je elkaar niet 24 uur per dag
oh zo gevoelig als het over haarzelf gaat, ikke ikke ikke, en totaal niet invoelend als het over anderen gaat, een egoistisch kreng dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Dat. En het is gewoon een "ervaring" in dat huis die je alleen met elkaar kan delen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
mee eens normaal zie je elkaar niet 24 uur per dag
Die muur zal vast wel ergens nuttig voor zijn maar het lijkt me wel lachuh als het gewoon niks voorstelden alleen als afleiding geldt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
Karim en Gerard bekijken de muur weer
[ afbeelding ]
van Guusjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.
Even F5 over je browser opnieuw opstartenquote:
dus Pim moet haar hierna niet meer en Maik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ja maar Pim kende ze volgens mij niet zolang.
Maik had 14 dagen voor dat ze in het huis gingen ook iemand leren kennen die hij wel leuk vond.
Het is zo'n gevoelig meisje, die Mo...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Doet het niet ook niet op SS sitequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Even F5 over je browser opnieuw opstarten
De kans is groot dat het op de streams morgen of zondag al te zien is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
Belachelijk dat we tot maandag moeten wachten dat Maik terugkomt.
Er zitten nog tig anderen in huis waar ze heel leuk mee kan delen, en helaas doet ze dat ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En het is gewoon een "ervaring" in dat huis die je alleen met elkaar kan delen.
idd banjerkanjer......ik doe maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is zo'n gevoelig meisje, die Mo...
Mo doet niets anders de laatste 24 uur dan haar stemming met de rest delenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef MargrietV het volgende:
ze mogen toch stemmingen met elkaar bespreken?
Ik kijk via spix en géén probleem.quote:
Dus dat ga jij voor mij bepalen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
werkelijk jullie zijn zo negatief over mo jullie weten zeker niet hoe echte liefde voelt
Ze doen het weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik kijk via spix en géén probleem.
Is er wel 'n wc ?? of wordt dat op het potje ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Tassie37 het volgende:
De tering, vier dagen in zo'n muf hok. Zonder tv, zonder radio, zonder internet, zonder buitenlucht... Lijkt Guantanamo Bay wel!
EENS!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Stranger het volgende:
Mag er drank in alsjeblieft, ik kan vanavond zelf niet drinken vanavond, dus wil graag andere dronken mensen zien.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
werkelijk jullie zijn zo negatief over mo jullie weten zeker niet hoe echte liefde voelt
Leuke grapjes wel..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef jesje1984 het volgende:
nee en een grapje kunnen jullie ook niet waarderen zeker
op een emmer. Zouden we ook streams uit dat hok krijgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Is er wel 'n wc ?? of wordt dat op het potje ?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Tassie37 het volgende:
De tering, vier dagen in zo'n muf hok. Zonder tv, zonder radio, zonder internet, zonder buitenlucht... Lijkt Guantanamo Bay wel!
Super !! Het is balen als je wilt kijken en het gaat nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze doen het weerhad net bij spix en ss foutmelding
Nee, ik zag nog iets van een douchecelletje ook dus neem aan dat er ook een plee is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Is er wel 'n wc ?? of wordt dat op het potje ?
Dat hoor je toch als je daar in de buurt loopt van het huis, als er een plee wordt doorgetrokken of als iemand staat te douchen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Nee, ik zag nog iets van een douchecelletje ook dus neem aan dat er ook een plee is.
Jawel hoor, maar ik denk dat Mo dat niet weetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
Psies!!! Het zijn emotieloze koudbloederige liefdesloze satanisten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef jesje1984 het volgende:
Kan ook van crew zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoor je toch als je daar in de buurt loopt van het huis, als er een plee wordt doorgetrokken of als iemand staat te douchen?
nou das ook weer overdreven hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies!!! Het zijn emotieloze koudbloederige liefdesloze satanisten!Ze moeten allemaal branden in de hel!
![]()
Zullen we wel merken op de streams he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoor je toch als je daar in de buurt loopt van het huis, als er een plee wordt doorgetrokken of als iemand staat te douchen?
Ze heeft gewoon besloten dat ze verliefd is, omdat hij weg is. Was hij gebleven was er zeker weer drama gekomen en zou die 'liefde' heul niet zo hard gaan. Ze wil gewoon hebben wat ze niet krijgen kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
Het is niet zo dat ze echt diepzinnige gesprekken hebben gevoerd
Liggen beetje in elkaars armen, zoenen wat, en hebben geneukt(Waar Monique zich niets van herinnerd, en Maik gewoon zit te ontkennen tegenover haar)
Nouja dan toch iig een jaar tbs, vind je niet?quote:
Ja, maar achter die ramen/spiegels zijn natuurlijk ook mensen van de regie aan het werk, dus daar zullen ze ook wel eens wat van horen. Tenminste, dat was toch bij BB ook, kan ik me herinneren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Aaandacht aandacht aandachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon besloten dat ze verliefd is, omdat hij weg is. Was hij gebleven was er zeker weer drama gekomen en zou die 'liefde' heul niet zo hard gaan. Ze wil gewoon hebben wat ze niet krijgen kan.
ach tuulk das een goede strafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja dan toch iig een jaar tbs, vind je niet?
Monique werd LIVE in de uitzending gevraagd of ze verliefd was. Nee zei ze, verliefd is een te groot woord.quote:
En toch hoop ik stiekem dat ze hem horen kuchen ofzo en dat Mo hem direct hoort en dat hardop roept. En daarmee dan verziekt dat hij terug mag komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, maar achter die ramen/spiegels zijn natuurlijk ook mensen van de regie aan het werk, dus daar zullen ze ook wel eens wat van horen. Tenminste, dat was toch bij BB ook, kan ik me herinneren?
drank en un muziekske erbij aubquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Stranger het volgende:
Gooi er alsjeblieft drank in, ze smeken er bijna om met 'er zijn zoveel spanningen in de groep'
Ze stond in de picture.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique werd LIVE in de uitzending gevraagd of ze verliefd was. Nee zei ze, verliefd is een te groot woord.
Haar lichaamstaal zei iets andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique werd LIVE in de uitzending gevraagd of ze verliefd was. Nee zei ze, verliefd is een te groot woord.
quote:
hallo, haar ouders zaten in de studio , of voor de TVquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ondertussen verziekt madam het al uren voor de andere bewoners en de streamers en dan komt Maik weer vrolijk terug en zijn al die tranen voor niets geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch hoop ik stiekem dat ze hem horen kuchen ofzo en dat Mo hem direct hoort en dat hardop roept. En daarmee dan verziekt dat hij terug mag komen
Oh ... en dat ze haar dat daarna dan mededelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch hoop ik stiekem dat ze hem horen kuchen ofzo en dat Mo hem direct hoort en dat hardop roept. En daarmee dan verziekt dat hij terug mag komen
Mootje was ontzettend zenuwachtig en durfde de waarheid niet te zeggen, ik vond het aandoenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Toen was Maik er nog niet uihuuuuiiit! Snap dat dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja hier welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Even.. lopen die streams bij jullie ook zo vaak vast als je mozaik op hebt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep ze hebben het er soms over dat ze "treintjes" ze horen, die cameras op rails.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, maar achter die ramen/spiegels zijn natuurlijk ook mensen van de regie aan het werk, dus daar zullen ze ook wel eens wat van horen. Tenminste, dat was toch bij BB ook, kan ik me herinneren?
Wat voor pillen zijn dat nou weer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Even.. lopen die streams bij jullie ook zo vaak vast als je mozaik op hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |