yep, wordt er ziekjes vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Even.. lopen die streams bij jullie ook zo vaak vast als je mozaik op hebt?
Vandaag 'n paar keertjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Zoiets is aandoenlijk bij een 16-jarige. Niet bij een wolwassene van 31!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mootje was ontzettend zenuwachtig en durfde de waarheid niet te zeggen, ik vond het aandoenlijk.
Haha! Eend gepwned! Hulde!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
dat zijn van die pillen die in vieren gedeeld zijn
Die dingen doen toch eigenlijk nooit iets? Die zijn er en that's it.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke heeft een onstoken gertekorrel? gek he, met al dat gepullik en nooit je handen wassen.
misschien is ze wel heel erg onzekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zoiets is aandoenlijk bij een 16-jarige. Niet bij een wolwassene van 31!
daar is hij de hele dag al mee bezig las ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Gaat gerard nu Sharon aan zijn kant lullen?
nog niet gelukt dus dan denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
daar is hij de hele dag al mee bezig las ik
En door s'morgens als je uit bed komt zonder je gezicht te wassen weer een dikke laag make-up aanbrengen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke heeft een onstoken gerstekorrel? gek he, met al dat gepullik en nooit je handen wassen.
ach ze hebben daar meer verf op hun kop dan ik op de voordeurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
En door s'morgens als je uit bed komt zonder je gezicht te wassen weer een dikke laag make-up aanbrengen!
IK HAD HET NET AL GEZIEN OP SECRETSTORY.NLquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie de uitzending niet heeft gezien, of er niet naar kijkt.
Precies, schone naald erin, uitdrukken en met alcohol schoonvegen. Maar dat is vast te hygiënisch voor Aafke.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Die dingen doen toch eigenlijk nooit iets? Die zijn er en that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |