Ik zei dus, voordat de boel ineens er mee ophield, ik dacht dat ik de enige was. *traantjes wegdoet*quote:
Lol, dit was idd BB revisited.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
zeg dat wel: zere vingers van het typen en brandende ogen van het snelle lezen
oooooh ooh (tirol), dat wist ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na de uitzending heb ik Oh Oh Tirol gekeken en daarna viel ik midden in het gesprek van Alex etc.
ik vond het wel lachen.... zelfs mijn man was aan het lachen en hij vond OOC stomquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh ooh (tirol), dat wist ik niet.
Hier ook fakking gedoe met fok. Het oh oh tirol opgenomen, is het wat?
Hmm, dan maar eens terug gaan kijken, hoe is die nieuwe meid? Degene die zou gaan stoken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel lachen.... zelfs mijn man was aan het lachen en hij vond OOC stom
die stookt gelijk de eerste aflevering alquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan maar eens terug gaan kijken, hoe is die nieuwe meid? Degene die zou gaan stoken?
De Servio van Oh Oh Tirol,quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan maar eens terug gaan kijken, hoe is die nieuwe meid? Degene die zou gaan stoken?
Okay dan, zeker terugkijken dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stookt gelijk de eerste aflevering al
Lol, hier mag alles wat in de COS slow chat is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef Misiuuu het volgende:
Ooh sorry! Zit op me telefoon zie maar een halve titel Hahaha!
Ow, succes dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, helemaal vergeten: dochter morgen schoolcarnaval, moet nog een zoompje in haar broek maken, shit shit shit, ga het maar snel effe doen
yep, helemaal ready, gelukkig maar, anders had ik morgenochtend al vroeg aan de slag gekunnen, pfffffff, net op tijdquote:
Lol, ach ja, je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, helemaal ready, gelukkig maar, anders had ik morgenochtend al vroeg aan de slag gekunnen, pfffffff, net op tijd
da's waar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach ja, je moet er wat voor over hebben.
nee, zitten er nèt 1 kilometertje boven, maar voor de kids hier is het wel heul belangrijk, en ach, dan doen we gewoon gezellie mee toch (heb alleen zo'n hekel aan die verkleedpartij, dus meestal ga ik gewoon als mezelf, of ik zeg dat ik me verkleed heb als de buurvrouw, hahahaha)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Carnaval is wel heul belangrijk.(Als je onder de rivieren zit dan.)
Lol, hier in Groningen is er niet zoveel te doen, alleen de kinderen gaan verkleed maar verder...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, zitten er nèt 1 kilometertje boven, maar voor de kids hier is het wel heul belangrijk, en ach, dan doen we gewoon gezellie mee toch (heb alleen zo'n hekel aan die verkleedpartij, dus meestal ga ik gewoon als mezelf, of ik zeg dat ik me verkleed heb als de buurvrouw, hahahaha)
nee, wij zitten nèt in gelderland, op het randje met noord-brabant . Hier is het wel nogal "hot" maar ik hou zelf niet zo van dat gedein en verkleedgedoe. Maar het is altijd wel leuk dat je weer eens flink wat mensen ziet en lekker een biertje kunt pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier in Groningen is er niet zoveel te doen, alleen de kinderen gaan verkleed maar verder...
Lol, dat is waar, maar daar heb je geen carnaval voor nodig toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, wij zitten nèt in gelderland, op het randje met noord-brabant . Hier is het wel nogal "hot" maar ik hou zelf niet zo van dat gedein en verkleedgedoe. Maar het is altijd wel leuk dat je weer eens flink wat mensen ziet en lekker een biertje kunt pakken.
nee dat kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is waar, maar daar heb je geen carnaval voor nodig toch?
Dat mag toch helemaal niet Bommie, weet je wel hoeveel gas er hier in de grond zit? Chemisch afval denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef versabommie het volgende:
Gelderland is top, Groningen.. tja ... kliko!
Ik leef met jullie mee! (empathisch!)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet Bommie, weet je wel hoeveel gas er hier in de grond zit? Chemisch afval denk ik.
Er gaat niets boven Groningen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik leef met jullie mee! (empathisch!)
Behalve de rest van nederlandquote:
Die zit waarschijnlijk weer travo's te spotten in wipe outquote:
Aaaaaaaaaaah daar is u... met bloemetjesjurk!quote:
U zocht mij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah daar is u... met bloemetjesjurk!
Het is net een racebaan! Kudo's!quote:
Kriebelen? Ben jij nieuw hier? Stel je eens voor!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zal ik hier dan ook nog maar eens wat neerkrabbelen?? Zo kriebel ik natuurlijk ook wat af!
Jeej!quote:
ik gA geen cos maken ik ben toch 9 van de 10 keer te laatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jeej!![]()
niemand gaat een cos maken ?
Ik en nieuw??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kriebelen? Ben jij nieuw hier? Stel je eens voor!
Ik val net pas binnen lullo.quote:
begrijpelijk hoor, stoffel!quote:
yep, met slechts 12k aan posts!quote:
Okey, okey.. Spring al in de houding, steek mijn hand naar voren en zeg: Hallo, ik ben Vikingsmeisje, ook wel bekend als VM..quote:
Ga Pb even lekker lastigvallen met haar uesenet gedoe. Leave me alone.quote:
Grote meid!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, okey.. Spring al in de houding, steek mijn hand naar voren en zeg: Hallo, ik ben Vikingsmeisje, ook wel bekend als VM..
Aangenaam, Noddie hieroquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, okey.. Spring al in de houding, steek mijn hand naar voren en zeg: Hallo, ik ben Vikingsmeisje, ook wel bekend als VM..
Zo niet he! Je zit nu op mijn radarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga Pb even lekker lastigvallen met haar uesenet gedoe. Leave me alone.
Tsssk, laat je Bommie hier nou de regels maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
psies! En jij ook gewoon luisteren hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, laat je Bommie hier nou de regels maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |