Het is net een racebaan! Kudo's!quote:
Kriebelen? Ben jij nieuw hier? Stel je eens voor!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zal ik hier dan ook nog maar eens wat neerkrabbelen?? Zo kriebel ik natuurlijk ook wat af!
Jeej!quote:
ik gA geen cos maken ik ben toch 9 van de 10 keer te laatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jeej!![]()
niemand gaat een cos maken ?
Ik en nieuw??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kriebelen? Ben jij nieuw hier? Stel je eens voor!
Ik val net pas binnen lullo.quote:
begrijpelijk hoor, stoffel!quote:
yep, met slechts 12k aan posts!quote:
Okey, okey.. Spring al in de houding, steek mijn hand naar voren en zeg: Hallo, ik ben Vikingsmeisje, ook wel bekend als VM..quote:
Ga Pb even lekker lastigvallen met haar uesenet gedoe. Leave me alone.quote:
Grote meid!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, okey.. Spring al in de houding, steek mijn hand naar voren en zeg: Hallo, ik ben Vikingsmeisje, ook wel bekend als VM..
Aangenaam, Noddie hieroquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, okey.. Spring al in de houding, steek mijn hand naar voren en zeg: Hallo, ik ben Vikingsmeisje, ook wel bekend als VM..
Zo niet he! Je zit nu op mijn radarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga Pb even lekker lastigvallen met haar uesenet gedoe. Leave me alone.
Tsssk, laat je Bommie hier nou de regels maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
psies! En jij ook gewoon luisteren hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, laat je Bommie hier nou de regels maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |