da's waar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach ja, je moet er wat voor over hebben.
nee, zitten er nčt 1 kilometertje boven, maar voor de kids hier is het wel heul belangrijk, en ach, dan doen we gewoon gezellie mee toch (heb alleen zo'n hekel aan die verkleedpartij, dus meestal ga ik gewoon als mezelf, of ik zeg dat ik me verkleed heb als de buurvrouw, hahahaha)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Carnaval is wel heul belangrijk.(Als je onder de rivieren zit dan.)
Lol, hier in Groningen is er niet zoveel te doen, alleen de kinderen gaan verkleed maar verder...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, zitten er nčt 1 kilometertje boven, maar voor de kids hier is het wel heul belangrijk, en ach, dan doen we gewoon gezellie mee toch (heb alleen zo'n hekel aan die verkleedpartij, dus meestal ga ik gewoon als mezelf, of ik zeg dat ik me verkleed heb als de buurvrouw, hahahaha)
nee, wij zitten nčt in gelderland, op het randje met noord-brabant . Hier is het wel nogal "hot" maar ik hou zelf niet zo van dat gedein en verkleedgedoe. Maar het is altijd wel leuk dat je weer eens flink wat mensen ziet en lekker een biertje kunt pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier in Groningen is er niet zoveel te doen, alleen de kinderen gaan verkleed maar verder...
Lol, dat is waar, maar daar heb je geen carnaval voor nodig toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, wij zitten nčt in gelderland, op het randje met noord-brabant . Hier is het wel nogal "hot" maar ik hou zelf niet zo van dat gedein en verkleedgedoe. Maar het is altijd wel leuk dat je weer eens flink wat mensen ziet en lekker een biertje kunt pakken.
nee dat kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is waar, maar daar heb je geen carnaval voor nodig toch?
Dat mag toch helemaal niet Bommie, weet je wel hoeveel gas er hier in de grond zit? Chemisch afval denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef versabommie het volgende:
Gelderland is top, Groningen.. tja ... kliko!
Ik leef met jullie mee! (empathisch!)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet Bommie, weet je wel hoeveel gas er hier in de grond zit? Chemisch afval denk ik.
Er gaat niets boven Groningen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik leef met jullie mee! (empathisch!)
Behalve de rest van nederlandquote:
Die zit waarschijnlijk weer travo's te spotten in wipe outquote:
Aaaaaaaaaaah daar is u... met bloemetjesjurk!quote:
U zocht mij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah daar is u... met bloemetjesjurk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |