Ik zei dus, voordat de boel ineens er mee ophield, ik dacht dat ik de enige was. *traantjes wegdoet*quote:
Lol, dit was idd BB revisited.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
zeg dat wel: zere vingers van het typen en brandende ogen van het snelle lezen
oooooh ooh (tirol), dat wist ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na de uitzending heb ik Oh Oh Tirol gekeken en daarna viel ik midden in het gesprek van Alex etc.
ik vond het wel lachen.... zelfs mijn man was aan het lachen en hij vond OOC stomquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh ooh (tirol), dat wist ik niet.
Hier ook fakking gedoe met fok. Het oh oh tirol opgenomen, is het wat?
Hmm, dan maar eens terug gaan kijken, hoe is die nieuwe meid? Degene die zou gaan stoken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel lachen.... zelfs mijn man was aan het lachen en hij vond OOC stom
die stookt gelijk de eerste aflevering alquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan maar eens terug gaan kijken, hoe is die nieuwe meid? Degene die zou gaan stoken?
De Servio van Oh Oh Tirol,quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan maar eens terug gaan kijken, hoe is die nieuwe meid? Degene die zou gaan stoken?
Okay dan, zeker terugkijken dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stookt gelijk de eerste aflevering al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |