En vervolgens verteld dat hij het weer heeft opgepakt met die andere meid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef afca_oc het volgende:
Het mooiste zou zijn als mo 24 uur aanvraagt en oprot en dan Maik dan terugkomt![]()
jawel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
WTF Alex matennaaier? Of was het niet met opzet?
Nee was niet met opzetquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
WTF Alex matennaaier? Of was het niet met opzet?
Alex is gewoon niet slim genoegquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind het raar van Alex...misschien stopte hij hem omdat het te risky is in zijn ogen?
hij heeft gister al gejanktquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij jankt tenminste niet en hij heeft inmiddels meer reden om te janken dan eMo
Hij verliest 1000 euroquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Verlies je alleen maar 1500 als je missie niet slaagt ? Dan is het niet de moeite waard je geheim op spel te zetten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij jankt tenminste niet en hij heeft inmiddels meer reden om te janken dan eMo
quote:
Och, geheim geraden als je nog maar een halve kluis hebt is ook geen punt toch, dan heb je straks een geraden team en een niet geraden team.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Verlies je alleen maar 1500 als je missie niet slaagt ? Dan is het niet de moeite waard je geheim op spel te zetten
Alex had die 1e al door, deed 'm zelfs een beetje na (poging)quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef schurk65 het volgende:
alex weet niet dat hij poses moet doen, karim! deed de 1e nl achter zijn rug! dus geen opzet
Das wel zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
Het enige voordeel voor Karim is dat niemand op hem gaat drukken met 200 eurie
Best groot voordeel, maar ik denk dat het ze eerder gaat om het radenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
Het enige voordeel voor Karim is dat niemand op hem gaat drukken met 200 eurie
denk ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef Day het volgende:
Ik denk niet dat alex het expres deed, hoor. Hij was gewoon weer eens onhandig.
Dat moet op een natuurlijke wijze gaan, ze kunnen dit alleen voorlopig met zijn vieren doen (Gerard, Sharon, Alex en Karim) Als men merkt dat het werkt komen er meer aansluitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef mYsca het volgende:
ik zie het blok met die vrouwen mislukken. Aafke gaat niet tegen Servio, Mootje gaat niet tegen Flip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |