Karim lijkt me nogal beinvloedbaar, hij wil niemand boosmaken, want dan stressed hij de pan uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
aan de andere kant is ze te dom om echt schade aan te richten!
Goeie leerschool voor hem hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Karim lijkt me nogal beinvloedbaar, hij wil niemand boosmaken, want dan stressed hij de pan uit.
Ik heb een haat-liefde relatie met Jo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een eng wijf is het soms toch. Ze wil gewoon dat iedereen tegen Alex is, zonder reden, gewoon omdat zij dat wil en Grote Leider Servio.
Op andere momenten vind ik haar wel weer bijna-adorable.
Dat kan hier: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken rel-verslaafde tuinpakfetisjist!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders ga je effe offtopic! Keukenschort!
Ik denk (en hoop) dat hij beïnvloedbaar LIJKT.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Karim lijkt me nogal beinvloedbaar, hij wil niemand boosmaken, want dan stressed hij de pan uit.
Ja ik kijk uit naar de reaktie die dat teweeg brengtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde relatie met Jo.
En van mij mag Maik weer erug, dan gebeurt er weer wat.
Karim is van slag omdat hij NA 3 WEKEN PAS een clue van zijn geheim kenbaar is gemaakt waar een Joanne en Alex er al 6 hebben gehad. Hij moet niet zeuren. Hij valt voor mij qua sterkte wel door de mand.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim zit in de knoop met zijn dubbelspel.
En terecht toppertjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Al raden ze Gerard zijn geheim en al wordt hij 12 keer genomineerd, ik denk dat er zat FOK!ers zijn die hem er in gaan houden.
haha zichzelf aan het helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef xTamaratJj het volgende:
SecretstoryNL
Er wordt straks geschakeld naar de geheim kamer. Wat zal Maik aan het doen zijn? #sstnl
Doen wij ook een beetje baldadig tegen Jo als ze op FOK! zou komen na het programma?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen wij ook een beetje baldadig tegen Jo als ze op FOK! zou komen na het programma?
Ah?
Ze krijgt van mij de royale Huub-behandeling!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen wij ook een beetje baldadig tegen Jo als ze op FOK! zou komen na het programma?
Ah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |