Dat is ook de enige manier om zijn geheim enigszins kenbaar te maken. Zelfs met jouw idee zullen ze het niet raden. Waar Gerard eerder de 'lul' is met een simpel geheim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd voor een Bingo avond
Servio mag winnen prijs schilderij van de koningin.
Wijf!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij verspreidt toch alleen maar berichtjes vol liefde en meer van zulks soort onzin?
SCHANDEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zeker en vast op alle 4 de streams
Nee da's waar, stabiele sterke zelfverzekerde streameresjes met een goede realiteitszinquote:
Al raden ze Gerard zijn geheim en al wordt hij 12 keer genomineerd, ik denk dat er zat FOK!ers zijn die hem er in gaan houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om zijn geheim enigszins kenbaar te maken. Zelfs met jouw idee zullen ze het niet raden. Waar Gerard eerder de 'lul' is met een simpel geheim.
Relnichtquote:
Er staat op de site dat hij maandag terug komtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat die pas maandagavond terugkomt, mss schakelen ze wel live over naar dat huis
Bloemetjesjurk!quote:
Ze zeiden ook dat het programma op zondag zou startenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er staat op de site dat hij maandag terug komt
Dat is kei lang!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Servio heeft ook z'n geheim al sort of bekend, ze vroegen waarom ie zoveel wist van bingo en hij zei iets van " We houden homo bingo avonden blabla"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om zijn geheim enigszins kenbaar te maken. Zelfs met jouw idee zullen ze het niet raden. Waar Gerard eerder de 'lul' is met een simpel geheim.
Ja weet ik, maar sommigen zeggen dat die dit weekend terugkomtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
aan de andere kant is ze te dom om echt schade aan te richten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef mootie het volgende:
Ik vind Barbie eng, ze wil mensen dwingen in een bepaalde richting te denken (haar richting natuurlijk).
Ja, stoken stoken stoken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef mootie het volgende:
Ik vind Barbie eng, ze wil mensen dwingen in een bepaalde richting te denken (haar richting natuurlijk).
Hij wil gewoon niet kiezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef marky het volgende:
Karim is de zwakste schakel van de drie musketiers. Zelfs Joanna zet hem een beetje onder druk en het is zuchten geblazen moeilijk kijken.
Anders ga je effe offtopic! Keukenschort!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is kei lang!
Allemaal FREE MAIK smsen!
Zat ik er een dag naast met mijn schatting, niet slecht hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |