Is Mo dan in 't hokje gweest gisteren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Streamlocks waren vanwege de psygoloog die ingreep vanwege mootje die kapot ging
kan maar is dat ergens officieel bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Streamlocks waren vanwege de psygoloog die ingreep vanwege mootje die kapot ging
Zijn ze daarom zo aan het poetsen geweest??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Denk je dat nou echt? Ow je zit er voor de 1000e keer zo hard naast. Dat kán niet....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze mogen samen de nacht doorbrengen in de geheime kamer.
'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Ja ent zoals geer voorspelt heeft dat Alex terugkomt en dat Ser eruit gaat, die kan goed voorspellen zegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze weten gewoon dat maik terugkomt , mmmmm
nou, als dat zo door blijft gaan met dat gejank, ben ik snel klaar met secret storyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
[..]
'
Dat heeft dan niet geholpen gisteravond ze jankt nog steeds. En mocht ze een brief krijgen dan jankt ze vanavond weer heel de avond
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik gister goed vond van Karim was toen hem gevraagd werd, ben je miljonair, dat hij zei: Daar wil ik niet over praten.
1 kijker meer of minder worden ze niet anders van denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stranger het volgende:
Als Maik het huis terug in mag, al is het maar voor 1 avond, stop ik met kijken
Just sayin`
dan is heel Sst klaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, als dat zo door blijft gaan met dat gejank, ben ik snel klaar met secret story
Ze zullen je niet missen hoor...............wij welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, als dat zo door blijft gaan met dat gejank, ben ik snel klaar met secret story
en zo denk ik er ook over. eruit is eruit , en er niet meer in !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef itsme het volgende:
Ik wil Maik niet meer zien. Weg er mee. Alleen mag hij nog even zijn geheim vertellen of Monique nog erger voor schut zetten door te zeggen dat hij eigenlijk een vrouw is of zo.
Zo en nu ga ik even wat anders doen.
Laat ze er maar een nieuw iemand in gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef Stability het volgende:
[..]
en zo denk ik er ook over. eruit is eruit , en er niet meer in !
haha thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze zullen je niet missen hoor...............wij wel
Jij maakt nu van alles wat Gerard doet iets smerigs. Hij heeft vanaf dag 1 goed met Sharon op kunnen schieten en heeft met Mo en Aafke ook eengoeie band opgebouwd. Dan is het toch niet raar dat hij juist met die dames het spel wil spelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef marky het volgende:
[..]
Servio is nog niet echt bezig geweest vandaag met zieltjes winnen. Hij is vooral bezig geweest met Sofia en verder niet zo veel. Gerard is de hele ochtend al aan het spinnen. De methoden is nooit mooi en ik vind het beide niets. zolang mensen ervoor gemanipuleerd worden dan haak ik af.
Ziet er idd erg charmant uit. Kan je een vrachtwagen tussen zetten.quote:
Same here, dan heeft iedereen voor jan lul lopen sms-enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stranger het volgende:
Als Maik het huis terug in mag, al is het maar voor 1 avond, stop ik met kijken
Just sayin`
Het gaat hier wel veel over die kaas zeg,,,, dat van die kaas was in de eerste dagen waar ze heel weinig te eten hadden en daarom heeft Ser dat gezegd, toen ze later weer voldoende hadden om iedereen te voorzien heb ik hem er niet meer over gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef Dutchguy het volgende:
Da's wel erg veel kaas voor een tosti Sofia. Als Servio het maar niet ziet.
Mee eens. Gerard speelt het spel, niet altijd helemaal eerlijk maar wel het spel. Servio speelt op de man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Jij maakt nu van alles wat Gerard doet iets smerigs. Hij heeft vanaf dag 1 goed met Sharon op kunnen schieten en heeft met Mo en Aafke ook eengoeie band opgebouwd. Dan is het toch niet raar dat hij juist met die dames het spel wil spelen?
En dat servio vandaag geen zieltjes probeert te winnen, ligt ook aan het feit dat hij gisteren op z'n plaat is gegaan. Eerst doordat hij moest aanzien dat alwx terugkwam en daarna is hij door alle heren aangepakt. Maar servio kennende zal dat niet lang meer duren, die slabek gaat vanzelf wel weer open. Dat is ook een verschil tussen servio en gerard; servio denkt nl. echt dat hij geweldig is.
Daar begon het allemaal mee richting Alex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Het gaat hier wel veel over die kaas zeg,,,, dat van die kaas was in de eerste dagen waar ze heel weinig te eten hadden en daarom heeft Ser dat gezegd, toen ze later weer voldoende hadden om iedereen te voorzien heb ik hem er niet meer over gehoord
Hahaha wat had je dan verwacht joh? Allemaal lief doen tegen elkaar.. agh wat een mooi Disney-idee van jou. Dit is al veruit de meest vriendelijke versie van een rls ooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef djian het volgende:
De groepen zijn gevormd... helaas. Ontstaan door toedoen van Servio. Ook is hij degene die de hele spelsfeer heeft bedorven. Goed recht dat Gerard nu hetzelfde doet... Zieltjes winnen, alleen doet hij dit niet 'over lijken' en Servio wel.
Ooooooohwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef Enyma het volgende:
[..]
dat zijn 2 netjes om t zwembad schoon te maken en kiezelsteentjes..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mee eens. Gerard speelt het spel, niet altijd helemaal eerlijk maar wel het spel. Servio speelt op de man.
Dat zijn alle alex fans, die heeft er ook een handje van om daar steeds weer op terug te komen, servio heeft het m ook maar 1x verteld, buiten de keren dat anus weer erop terug kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Het gaat hier wel veel over die kaas zeg,,,, dat van die kaas was in de eerste dagen waar ze heel weinig te eten hadden en daarom heeft Ser dat gezegd, toen ze later weer voldoende hadden om iedereen te voorzien heb ik hem er niet meer over gehoord
Ik vind het wel even heerlijk, 1 dagje rust van Servio, heb hem al weken zien bleren en samen spannen.............Men o men, waar maken we ons druk om, het is een spel die door de meesten gespeeld wordt, daar was het toch allemaal om te doen? Of moeten alle bewoners nu rekenschap met elkaar houden en ervoor zorgen dat alles in harmonie verloopt. Kom op zeg, we kijken toch oom de strijd die er gespeeld wordt. Niet sis wat het lijkt en zo moet het ook!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Jij maakt nu van alles wat Gerard doet iets smerigs. Hij heeft vanaf dag 1 goed met Sharon op kunnen schieten en heeft met Mo en Aafke ook eengoeie band opgebouwd. Dan is het toch niet raar dat hij juist met die dames het spel wil spelen?
En dat servio vandaag geen zieltjes probeert te winnen, ligt ook aan het feit dat hij gisteren op z'n plaat is gegaan. Eerst doordat hij moest aanzien dat alwx terugkwam en daarna is hij door alle heren aangepakt. Maar servio kennende zal dat niet lang meer duren, die slabek gaat vanzelf wel weer open. Dat is ook een verschil tussen servio en gerard; servio denkt nl. echt dat hij geweldig is.
Ze is niet de enige, wil haar soms in haar gezicht spugenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sharon ergert zich aan Joanne lijkt het??
Wie niet quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hij heeft het 1 keer gezegd, maar blijft er wel bij elke confrontatie met alex op terugkomen. Plus het lange douchen en daarbij hwt denigrerende toontje dat hij alex niet hoeft op te voeden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zijn alle alex fans, die heeft er ook een handje van om daar steeds weer op terug te komen, servio heeft het m ook maar 1x verteld, buiten de keren dat anus weer erop terug kwam
Hoooooooo, ik ben ook ALEX fan, maar heb nog nooit gerept kaas, ook nog echt niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zijn alle alex fans, die heeft er ook een handje van om daar steeds weer op terug te komen, servio heeft het m ook maar 1x verteld, buiten de keren dat anus weer erop terug kwam
iedereen toch ze is altijd jaloers op de anderequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Precies, het kwam keer op keer terug.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft het 1 keer gezegd, maar blijft er wel bij elke confrontatie met alex op terugkomen. Plus het lange douchen en daarbij hwt denigrerende toontje dat hij alex niet hoeft op te voeden.
Aafke komt uit Friesland he, dat zegt genoegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Enyma het volgende:
Gadverdamme man. Kan die Aafke niet met bakkes dicht eten?
en weer +1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Aafke komt uit Friesland he, dat zegt genoeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Aafke komt uit Friesland he, dat zegt genoeg
jongens in DGK kwam er toch ook een bewoner terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef akveor het volgende:
Als Maik terugkomt zal het misschien zijn om Monique te halen.
Ik kan weinig anders bedenken wat ook iets voor de kijkcijfers kan betekenen.
Stemmen verkeerd geteld lijkt me ook onwaarschijnlijk. Er zit teveel tijd tussen wat het te ongeloofwaardig maakt.
Af en toe blijft er een stream een tijdje hangen idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
Blijven er bij meer de streams constant hangen?
Komt omdat Alex dan in beeld isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Af en toe blijft er een stream een tijdje hangen idd.
dat is hier dus ook mogelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
jongens in DGK kwam er toch ook een bewoner terug
Het ging hier om de kaas, servio komt er steeds op terug als alex er weer over begin, ik ben geen servio fan btw, maar heb wel een tering hekel aan alex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft het 1 keer gezegd, maar blijft er wel bij elke confrontatie met alex op terugkomen. Plus het lange douchen en daarbij hwt denigrerende toontje dat hij alex niet hoeft op te voeden.
quote:
Alstu: Bron!quote:
Die was er niet uitgestemd toch? Niet door een stemming maar door een ruzie waar de beelden uiteindelijk het bewijs opleverden dat ze het fout hadden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
Alles is mogelijk maar het zou echt nergens op slaan. Organiseer dan geen stemronde, nu heeft iedereen voor niks gestemd.quote:
Aafkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Enyma het volgende:
Wat heeft dat nou weer met dit programma te maken? Al die mensen geloven dan toch nooit meer dta hij die geheimen niet heeft opgezocht, of is ingelicht of wat dan ook. Wie heeft ooit verzonnen dat ie terug zou mogen.. echt bizar hoe dom mensen zijn. Hij is gewoon exit.. die site blaast hun nieuws altijd op, dus zo boeiend zal het vanavond vast niet worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
nee kan ze niet, ik zag het gistereavond ook al tijdens het eten, echt te vies voor woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Enyma het volgende:
Ze zeggen dat alle emoties uitvergroot wordt als je met een stel mensen op een kluitje zit afgesloten van de wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Monique haar reactie is beslist abnormaal.
Zal hij gewoon niet net als vorige week cynthia zijn geheim bekendmaken aan de bewoners?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:40 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met dit programma te maken? Al die mensen geloven dan toch nooit meer dta hij die geheimen niet heeft opgezocht, of is ingelicht of wat dan ook. Wie heeft ooit verzonnen dat ie terug zou mogen.. echt bizar hoe dom mensen zijn. Hij is gewoon exit.. die site blaast hun nieuws altijd op, dus zo boeiend zal het vanavond vast niet worden.
Ze baalt gewoon dat ze zich zo snel heeft laten gaan in het huis. Zeker met zwaar Katholieke ouders....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze zeggen dat alle emoties uitvergroot wordt als je met een stel mensen op een kluitje zit afgesloten van de wereld.
Maar dan nog...snap dit ook niet.
ze heeft zelf gewoon niet in de gaten gehad hoe gek ze op hem wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Monique haar reactie is beslist abnormaal.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
OMG moet Monique ook nog verwerken dat d'r vent tieten heeft gehad?
jaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
Ja, en heel nederland weet het al en ik nog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
gistere zag er toch ook iemand een flits van de geheime kamer.zullen ze misschien nog afscheid van elkaar mogen nemen?????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik denk echt niet dat Maik terugkomt, zou alles nog ongeloofwaardiger maken. Maar hij leest natuurlijk een soort van liefdesverklaring voor ala quinty (die van So) en hij maakt zijn geheim gewoon bekend.
goed gevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef ikke79 het volgende:
[..]
gistere zag er toch ook iemand een flits van de geheime kamer.zullen ze misschien nog afscheid van elkaar mogen nemen?????
Nog meer janken dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef ikke79 het volgende:
[..]
gistere zag er toch ook iemand een flits van de geheime kamer.zullen ze misschien nog afscheid van elkaar mogen nemen?????
Hij is vanaf dag 1 bezig deze dames voor zich te winnen. Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast. Die probeert hij te geven. De relatie is niet op gelijke grond. Gerard is geestelijk vele malen verder dan deze dames.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn beide arrogant. Ik vind Servio ook niets (wel goed voor het programma) dus maakt mij niet uit. Het ging mij alleen om het feit dat er nu gedaan werd dat Servio vanochtend bezig was geweest met zieltjes winnen en dat is niet zo.quote:En dat servio vandaag geen zieltjes probeert te winnen, ligt ook aan het feit dat hij gisteren op z'n plaat is gegaan. Eerst doordat hij moest aanzien dat alwx terugkwam en daarna is hij door alle heren aangepakt. Maar servio kennende zal dat niet lang meer duren, die slabek gaat vanzelf wel weer open. Dat is ook een verschil tussen servio en gerard; servio denkt nl. echt dat hij geweldig is.
mja het is op zich ook een raar geheim. Ik kan me voorstellen dat zij dat niet als een geheim zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Barb_ het volgende:
Ze denken veel te moeilijkHet geheim is gewoon: Ik ben piercer!! Frustrerend dat je het ze niet gewoon kan vertellen
Daar heb je even over moeten brainstormenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is vanaf dag 1 bezig deze dames voor zich te winnen. Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast. Die probeert hij te geven. De relatie is niet op gelijke grond. Gerard is geestelijk vele malen verder dan deze dames.
[..]
Ze zijn beide arrogant. Ik vind Servio ook niets (wel goed voor het programma) dus maakt mij niet uit. Het ging mij alleen om het feit dat er nu gedaan werd dat Servio vanochtend bezig was geweest met zieltjes winnen en dat is niet zo.
misschien vanavond nog welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef MargrietV het volgende:
Monique zit in een zgn. trance van liefdesverdriet, naait zich steeds verder op omdat ze niet genaaid is.
Nee inderdaad! Het is ook echt amper een geheim te noemen.. Daarom wil ik het ze zo graag vertellen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef Olga het volgende:
[..]
mja het is op zich ook een raar geheim. Ik kan me voorstellen dat zij dat niet als een geheim zien
Heerlijk die nuchterheid tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef bollokus het volgende:
wel trouwen niet trouwen.....
sharon zegt.. dat beslis je toch gewoon zelf niet dat bloemetje
Ik moet ook werken tussendoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Daar heb je even over moeten brainstormen
Het is toch jammer dat het spel al een paar dagen stil ligt met de rode knop. Het raden van geheimen maakt het nog een klein beetje de moeite waard om te kijken.quote:
Heb ik vanochtend gedaan:) Doet me denken, ik heb geen weekenddienst dussssssss W E E K E N Dquote:
Tuurlijk wel anders worden geheimen misschien te snel geraden en dan kijkt niemand meer de laatste paar wekenquote:
Yupquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is toch jammer dat het spel al een paar dagen stil ligt met de rode knop. Het raden van geheimen maakt het nog een klein beetje de moeite waard om te kijken.
Morgen een avondje pokeren, vanavond helemaal alleen, man gaat uitquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Laura zoemt als een vlieg rond G en K, ze vangt alles op
Vrouw alleen thuis? Wowquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Morgen een avondje pokeren, vanavond helemaal alleen, man gaat uit
Vink niet erg hoor, hij mag zijn verzetje ook een keer hebbenquote:
Ik ruik kansenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vink niet erg hoor, hij mag zijn verzetje ook een keer hebben
er zijn er een paar bezig, en een ander deel is bezig te oefenen zo lang mogelijk horizontaal in beeld te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef WinBot het volgende:
Zijn er ook al andere mensen met het spel bezig vandaag behalve Gerard en Karim?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
gerard lijkt me dus echt een leuke vader
Mij ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Verheerlijk hem niet. Je kent hem niet privé.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
mij lijkt het ook wel een makkelijke papaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef minzo het volgende:
Missie, verstop 4 bingoballen in anus van je medebewoners. Medebewoners mogen niet weten dat jij het gedaan hebt
zei ook LIJKTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
[..]
Verheerlijk hem niet. Je kent hem niet privé.
Missie, verstop 4 bingoballen in anus van je medebewoners. Medebewoners mogen niet weten dat jij het gedaan hebt
Een vrouw weet echt wel of ze vol is geblaft hoor....Sjee tis geen bodemloze put.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
ff een vraagje.
ik had gister een discussie met een maatje van me over secret story.
monique was dronken en maik heeft haar toen liggen neuken. de dag erna vroeg mo wat er gebeurd was. maik zei dat er niets gebeurd was en bleef ontkennen. mo weet dus niet dat ze vol geblaft is door maik
de dag erop ging maik vertellen dat ie ook mannen vol blaft en toen ging mo helemaal door t lint enzo.
klopt dit?
Marky. Gerard staat boven al die vrouwen dus als ik jou begrijp mag hij geen relatie met hen opbouwen. De een is labiel. (ik kan er zeker 4 opnoemen, de ander is ordi. ook nog 3 er bij. Sorry wat een fokking onzin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is vanaf dag 1 bezig deze dames voor zich te winnen. Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast. Die probeert hij te geven. De relatie is niet op gelijke grond. Gerard is geestelijk vele malen verder dan deze dames.
[..]
maar alles zat door elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef Enyma het volgende:
Iemand ook gisteren in de liveshow gerards vrouw zien zitten tussen 4 kinderen?
In 't huis houdt hij vol dat hij geen kinderen heeft..
ja die vind ik coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef WinBot het volgende:
Hij moet vast zo hard mogelijk "BINGO!!!" roepen wanneer Mo weer huilt.
Heeft hij ook reden toe toch? Hij heeft de exit overleefd met de meeste stemmen. Dat zou voor iedere bewoner die het overkwam een morele opsteker zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef Darklight het volgende:
Alex voelt zich ook heel wat nu, tijd dat die alsnog opflikkert
Oohw oké.. Thanx voor de infoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
maar alles zat door elkaar.
Mijn neefje zag ik zitten naast die vrouw die voor Servio in beeld was, met dat glittershirt.
En sorry...........als ik het had geweten dat hij naast haar zou zitten had ik er een stokje voor gestoken hahaha
ja idd, niet omdat hij zo tof isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:02 schreef minzo het volgende:
Alex heeft alleen meeste stemmers gekregen omdat ze servio liever naar huis zou willen gaan
Nee, vanwege de plannen samen met Gerard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:02 schreef minzo het volgende:
Alex heeft alleen meeste stemmers gekregen omdat ze servio liever naar huis zou willen gaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ja. Ze legt uit dat dr achterban verkleind is
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef Enyma het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er veel extra gestem hebben door Servio, maar tja dat denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef WinBot het volgende:
[..]
Nee, vanwege de plannen samen met Gerard.
ik vind dat ze nog steeds een stevige reedt heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef Enyma het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik vind dat ze nog steeds een stevige reedt heeft.
Ieder zijn mening tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Marky. Gerard staat boven al die vrouwen dus als ik jou begrijp mag hij geen relatie met hen opbouwen. De een is labiel. (ik kan er zeker 4 opnoemen, de ander is ordi. ook nog 3 er bij. Sorry wat een fokking onzin.
ja dit zijn publiciteits geile mensen, daarom ben ik ook afgehaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Ik word ook moe van het gezeik over reputatie op tv, hoe mensen op de streams over hun denken, hoe ze in beeld worden gebracht en dat de dingen die ze doen leuke tv is.
Ze zijn zich veel te bewust van het feit dat ze op tv/streams komen
In alle dagbladen gestaan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef MargrietV het volgende:
verhaal van Aafke komt me bekend voor... is dat niet in een tv. programma geweest?
Yup... dat is ook een van de verschillen van de mensen uit deze en andere RLSenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja dit zijn publiciteits geile mensen, daarom ben ik ook afgehaakt.
Nee, dat verzinnen mensen gewoon..er waren geloof ik wat bewegingen rondom haar mond en zijn middel.. maar dat zei ie ook niet dat dat niet was gebeurd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
ff een vraagje.
ik had gister een discussie met een maatje van me over secret story.
monique was dronken en maik heeft haar toen liggen neuken. de dag erna vroeg mo wat er gebeurd was. maik zei dat er niets gebeurd was en bleef ontkennen. mo weet dus niet dat ze vol geblaft is door maik
de dag erop ging maik vertellen dat ie ook mannen vol blaft en toen ging mo helemaal door t lint enzo.
klopt dit?
Franse hitserie Secret Story op Net5quote:
Die hoor ik ook vaagjes, ik denk dat ze gewoon niet ver van een weg af zitten.quote:
Com on. Je zegt dit "Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast"Maar wees eerlijk. Al die vrouwen in het huis zijn of te jong of te ordi of the labiel dan.quote:
Dat zijn blaffende (zwerf)honden, als de wind goed staat hoor je ze, anders nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel iets van geluid, maar als dat een sirene is
Oooohw okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat zijn blaffende (zwerf)honden, als de wind goed staat hoor je ze, anders niet
Is een paar keer door de bewoners gezegd meen ik
hier wordt keihard geneukt hoor:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:12 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee, dat verzinnen mensen gewoon..er waren geloof ik wat bewegingen rondom haar mond en zijn middel.. maar dat zei ie ook niet dat dat niet was gebeurd.
Servio heeft het er maar druk mee het zit hem zo dwars dat Alex populairder bij de kijkers is dan hij. Hij had verwacht dat die paar kijkers voor die valse nichtenstreken zouden gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Ransjih het volgende:
servio gaat poeslief doen tegen alex verstond ik
Hoorde je dat net? Lijkt mij ook erg leuk. Denk dat de mannen dan meer kans maken. Weet niet maar vind tot nu toe de heren veel leuker dan de dames. Veel actiever ok in het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef marky het volgende:
Blijkt dus dat op een gegeven moment een man en vrouw genomineerd zijn. Dat is wel apart.
En ik was bij dat gesprek. (gestreamed (zie verslag) en ik had duidelijk het gevoel dat Monique net zo hard mee zat te liegen). Dat ze beiden wisten dat het een toneelspelletje was voor de cameras.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hier wordt keihard geneukt hoor:
Maar mijn punt is is dat maik dus tegen monique loog over die nacht.
Tuurlijk is het niet eerlijk dat Gerard duidelijk een stuk ouder is. En de vrouwen die hij gepakt heeft zijn duidelijk de zwakste schakels. De meest labiele, de jongste en de ordinairste aandachts hoer. Je kan het een niet prettige boodschap vinden maar het is toch echt zoals ik het zie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Com on. Je zegt dit "Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast"Maar wees eerlijk. Al die vrouwen in het huis zijn of te jong of te ordi of the labiel dan.
Dan hadden ze Gerard er niet in moeten stoppen want hij is de enige die boven de 30 is dan? of karim ook.
Guido is ook een jongen jongen op zoek naar houvast en daar maakt Servio weer gebruik van. Maar dat is wel goed?
Ben het met sommige punten wel eens maar dit vond ik echt te ver gaan.
ben jij dat chyntia?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef itsme het volgende:
[..]
En ik was bij dat gesprek. (gestreamed (zie verslag) en ik had duidelijk het gevoel dat Monique net zo hard mee zat te liegen). Dat ze beiden wisten dat het een toneelspelletje was voor de cameras.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, al een tijdje afgelopen
Die sites lijken wel heel veel op elkaar
Waarschijnlijk denkt hij dat Alex er nu nog in zit omdat wij hem zielig vinden.. omdat hij een pispaal zou zijn. Nu gaat hij aardig doen zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoorde servio net zeggen dat hij lief gaat doen tegen alex, is er iets gebeurd???
Nah ik denk dat hij door heeft, dat het de kijkers/streamers niet aanstaat, dus dat hij bij een nominatie er echt uitvliegtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoorde servio net zeggen dat hij lief gaat doen tegen alex, is er iets gebeurd???
Dat is toch terecht dat hij dat doet? Hij wil winnen? Als Barcelona tegen De Graafschap speelt is dat ook niet eerlijk.. maar ze gaan ze wel voor schut zetten, en van ze winnen door de zwakste schakel te zoeken (niet moeilijk in dit geval). Omdat je daarmee wint. Die mensen hebben zichzelf opgegeven he? Al die labiele en jonge mensen.. dat is dus hun probleem. En hij houdt zich nog netjes ook, je kan veeeeeel verder gaan.. geloof dat maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet eerlijk dat Gerard duidelijk een stuk ouder is. En de vrouwen die hij gepakt heeft zijn duidelijk de zwakste schakels. De meest labiele, de jongste en de ordinairste aandachts hoer. Je kan het een niet prettige boodschap vinden maar het is toch echt zoals ik het zie.
Yup... nu SL op 1&2, vanwege KvdW maar voor de rest doen ze het gewoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn alle streams weer ontsloten btw?
(heb nu geen streams dus vandaar de vraag)
1 & 2 is een SL, 3 en 4 staan hier op SPIX nog open.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
Hij blijf ook maar doorgaan die nicht over kaas als ik Alex was zou ik zeggen douw die kaas maar waar de zon niet schijnt. En zou lekker een half uur gaan douchen pesten hoort bij het spel. En niet bang zijn voor papa Servio.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:23 schreef MargrietV het volgende:
gaat Servio Alex elke keer een tweede plakje kaas aanbieden?
Okej thnxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... nu SL op 1&2, vanwege KvdW maar voor de rest doen ze het gewoon
Waren hier ook ff weg...nu weer terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ja, ik heb nog de streams die ik hier had gewonnen, alles doet het weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef Papiergeld het volgende:
Misschien een beetje vragen naar de bekende weg, maar weet nogsteeds niemand waar we die SL vannacht aan verdiend hadden?
Ja bijzonder he, je vriendje afkraken, wat een liefde. doet ze dat expres??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Ik weet niet wat hij de afgelopen maanden heeft gedaan, maar hij heeft hier alleen maar geslapen' over Guido
Tuurlijk maar het mag wel even aangekaart worden. Mensen doen net alsof het iets moois is wat er gebeurd maar hij is keihard en gemeen bezig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is toch terecht dat hij dat doet? Hij wil winnen? Als Barcelona tegen De Graafschap speelt is dat ook niet eerlijk.. maar ze gaan ze wel voor schut zetten, en van ze winnen door de zwakste schakel te zoeken (niet moeilijk in dit geval). Omdat je daarmee wint. Die mensen hebben zichzelf opgegeven he? Al die labiele en jonge mensen.. dat is dus hun probleem. En hij houdt zich nog netjes ook, je kan veeeeeel verder gaan.. geloof dat maar.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja bijzonder he, je vriendje afkraken, wat een liefde. doet ze dat expres??
Ik hoorde Guido en Karim praten over dat ze last hadden van het wasmiddel wat gebruikt werd in SST, ze kregen er uitslag en jeuk van, daarna ging de boel opslotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef Papiergeld het volgende:
Misschien een beetje vragen naar de bekende weg, maar weet nogsteeds niemand waar we die SL vannacht aan verdiend hadden?
Alleen is ze te dom om te snappen, dat het baasje hem gestuurd heeft om de boel in de gaten te houden, en dan alles moet vertellen aan zijn baasje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef marky het volgende:
Laura is niet gek die heeft ze wel in de gaten.
Oh? Laura heeft in de gaten dat Guido maar een saaie drol is? Ze zou zoveel beter overkomen zonder die gastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Ik weet niet wat hij de afgelopen maanden heeft gedaan, maar hij heeft hier alleen maar geslapen' over Guido
Wie is John?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:30 schreef Chuckster het volgende:
Probleem is: als het geheim van L&G is geraden, dan trekt Laura naar de kant van De 3 Musketiers en is Guido zijn plek niet meer zeker, met name omdat John het zo'n leuk stelletje vond en waarschijnlijk over de rooie gaat en Mo/Aaf zullen volgen
quote:
Vind dat Laura beetje met iedereen meepraat.quote:
Op zich heb je daar ook wel een punt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet onverstandig om met iedereen "on speaking terms" te zijn, straks komt haar geheim met Guido uit en dan kan ze zich aansluiten bij wie ze wil, ik heb het gevoel dat ze niet bij Servio wil, Guido wel dus dan heb je een probleem als je al in dat "team" zit toch?
Dan gaat sowieso Larua naar Alex, Ze kan nu al hele tijd met elkaar omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich heb je daar ook wel een punt.
Ik ben wel benieuwd naar de 'relatie' tussen G&L als het geheim uitkomt en beiden in een andere groep terecht komen
Het horloge hoort toch bij hun?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Tamaartje het volgende:
Laura zegt dat het horloge bij Karim hoort
Guido blijft bij Servio denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de 'relatie' tussen G&L als het geheim uitkomt en beiden in een andere groep terecht komen
Uhu... Guido bij Servio, Laura bij Alex/Gerard.quote:
Koeltjes denk ik, beiden zijn dan blij als ze ervan af zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... Guido bij Servio, Laura bij Alex/Gerard.
Maar hoe gaat het dan tussen hun... dat bedoel ik
maar ze hangen nu toch best wel vaak om elkaar heen en dat lijkt me niet alleemaal gespeeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Koeltjes denk ik, beiden zijn dan blij als ze ervan af zijn
Als ze verstandig zijn kiezen ze ervoor beide een groep te kiezen en te delen met elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
OOOOO, dat mag niet,dat is valsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn kiezen ze ervoor beide een groep te kiezen en te delen met elkaar.
Aafkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Ceetje.. het volgende:
weet iemand over welke van de vrouwen het gaat in het gesprek tussen laura en alex?
Er zou iemand tegen laura gezegd hebben dat ze guido gebruikt om meer stemmen te krijgen. Wie was dat?
Oh, ik denk dat ze blij zijn dat ze er af zijn, ze laten elkaar dan een beetje links liggen maar gaan niet op elkaar hakken oid vermoed ik. Ze hebben natuurlijk wel een vertrouwensband.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... Guido bij Servio, Laura bij Alex/Gerard.
Maar hoe gaat het dan tussen hun... dat bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |