misschien vanavond nog welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef MargrietV het volgende:
Monique zit in een zgn. trance van liefdesverdriet, naait zich steeds verder op omdat ze niet genaaid is.
Nee inderdaad! Het is ook echt amper een geheim te noemen.. Daarom wil ik het ze zo graag vertellen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef Olga het volgende:
[..]
mja het is op zich ook een raar geheim. Ik kan me voorstellen dat zij dat niet als een geheim zien
Heerlijk die nuchterheid tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef bollokus het volgende:
wel trouwen niet trouwen.....
sharon zegt.. dat beslis je toch gewoon zelf niet dat bloemetje
Ik moet ook werken tussendoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Daar heb je even over moeten brainstormen
Het is toch jammer dat het spel al een paar dagen stil ligt met de rode knop. Het raden van geheimen maakt het nog een klein beetje de moeite waard om te kijken.quote:
Heb ik vanochtend gedaan:) Doet me denken, ik heb geen weekenddienst dussssssss W E E K E N Dquote:
Tuurlijk wel anders worden geheimen misschien te snel geraden en dan kijkt niemand meer de laatste paar wekenquote:
Yupquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is toch jammer dat het spel al een paar dagen stil ligt met de rode knop. Het raden van geheimen maakt het nog een klein beetje de moeite waard om te kijken.
Morgen een avondje pokeren, vanavond helemaal alleen, man gaat uitquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Laura zoemt als een vlieg rond G en K, ze vangt alles op
Vrouw alleen thuis? Wowquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Morgen een avondje pokeren, vanavond helemaal alleen, man gaat uit
Vink niet erg hoor, hij mag zijn verzetje ook een keer hebbenquote:
Ik ruik kansenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vink niet erg hoor, hij mag zijn verzetje ook een keer hebben
er zijn er een paar bezig, en een ander deel is bezig te oefenen zo lang mogelijk horizontaal in beeld te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef WinBot het volgende:
Zijn er ook al andere mensen met het spel bezig vandaag behalve Gerard en Karim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |