Dat zijn blaffende (zwerf)honden, als de wind goed staat hoor je ze, anders nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel iets van geluid, maar als dat een sirene is
Oooohw okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat zijn blaffende (zwerf)honden, als de wind goed staat hoor je ze, anders niet
Is een paar keer door de bewoners gezegd meen ik
hier wordt keihard geneukt hoor:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:12 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee, dat verzinnen mensen gewoon..er waren geloof ik wat bewegingen rondom haar mond en zijn middel.. maar dat zei ie ook niet dat dat niet was gebeurd.
Servio heeft het er maar druk mee het zit hem zo dwars dat Alex populairder bij de kijkers is dan hij. Hij had verwacht dat die paar kijkers voor die valse nichtenstreken zouden gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Ransjih het volgende:
servio gaat poeslief doen tegen alex verstond ik
Hoorde je dat net? Lijkt mij ook erg leuk. Denk dat de mannen dan meer kans maken. Weet niet maar vind tot nu toe de heren veel leuker dan de dames. Veel actiever ok in het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef marky het volgende:
Blijkt dus dat op een gegeven moment een man en vrouw genomineerd zijn. Dat is wel apart.
En ik was bij dat gesprek. (gestreamed (zie verslag) en ik had duidelijk het gevoel dat Monique net zo hard mee zat te liegen). Dat ze beiden wisten dat het een toneelspelletje was voor de cameras.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hier wordt keihard geneukt hoor:
Maar mijn punt is is dat maik dus tegen monique loog over die nacht.
Tuurlijk is het niet eerlijk dat Gerard duidelijk een stuk ouder is. En de vrouwen die hij gepakt heeft zijn duidelijk de zwakste schakels. De meest labiele, de jongste en de ordinairste aandachts hoer. Je kan het een niet prettige boodschap vinden maar het is toch echt zoals ik het zie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Com on. Je zegt dit "Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast"Maar wees eerlijk. Al die vrouwen in het huis zijn of te jong of te ordi of the labiel dan.
Dan hadden ze Gerard er niet in moeten stoppen want hij is de enige die boven de 30 is dan? of karim ook.
Guido is ook een jongen jongen op zoek naar houvast en daar maakt Servio weer gebruik van. Maar dat is wel goed?
Ben het met sommige punten wel eens maar dit vond ik echt te ver gaan.
ben jij dat chyntia?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef itsme het volgende:
[..]
En ik was bij dat gesprek. (gestreamed (zie verslag) en ik had duidelijk het gevoel dat Monique net zo hard mee zat te liegen). Dat ze beiden wisten dat het een toneelspelletje was voor de cameras.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, al een tijdje afgelopen
Die sites lijken wel heel veel op elkaar
Waarschijnlijk denkt hij dat Alex er nu nog in zit omdat wij hem zielig vinden.. omdat hij een pispaal zou zijn. Nu gaat hij aardig doen zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoorde servio net zeggen dat hij lief gaat doen tegen alex, is er iets gebeurd???
Nah ik denk dat hij door heeft, dat het de kijkers/streamers niet aanstaat, dus dat hij bij een nominatie er echt uitvliegtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoorde servio net zeggen dat hij lief gaat doen tegen alex, is er iets gebeurd???
Dat is toch terecht dat hij dat doet? Hij wil winnen? Als Barcelona tegen De Graafschap speelt is dat ook niet eerlijk.. maar ze gaan ze wel voor schut zetten, en van ze winnen door de zwakste schakel te zoeken (niet moeilijk in dit geval). Omdat je daarmee wint. Die mensen hebben zichzelf opgegeven he? Al die labiele en jonge mensen.. dat is dus hun probleem. En hij houdt zich nog netjes ook, je kan veeeeeel verder gaan.. geloof dat maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet eerlijk dat Gerard duidelijk een stuk ouder is. En de vrouwen die hij gepakt heeft zijn duidelijk de zwakste schakels. De meest labiele, de jongste en de ordinairste aandachts hoer. Je kan het een niet prettige boodschap vinden maar het is toch echt zoals ik het zie.
Yup... nu SL op 1&2, vanwege KvdW maar voor de rest doen ze het gewoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn alle streams weer ontsloten btw?
(heb nu geen streams dus vandaar de vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |