Yup... dat is ook een van de verschillen van de mensen uit deze en andere RLSenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja dit zijn publiciteits geile mensen, daarom ben ik ook afgehaakt.
Nee, dat verzinnen mensen gewoon..er waren geloof ik wat bewegingen rondom haar mond en zijn middel.. maar dat zei ie ook niet dat dat niet was gebeurd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
ff een vraagje.
ik had gister een discussie met een maatje van me over secret story.
monique was dronken en maik heeft haar toen liggen neuken. de dag erna vroeg mo wat er gebeurd was. maik zei dat er niets gebeurd was en bleef ontkennen. mo weet dus niet dat ze vol geblaft is door maik
de dag erop ging maik vertellen dat ie ook mannen vol blaft en toen ging mo helemaal door t lint enzo.
klopt dit?
Franse hitserie Secret Story op Net5quote:
Die hoor ik ook vaagjes, ik denk dat ze gewoon niet ver van een weg af zitten.quote:
Com on. Je zegt dit "Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast"Maar wees eerlijk. Al die vrouwen in het huis zijn of te jong of te ordi of the labiel dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |